Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 18-02-2018 16:20 |
|
|
Są tymczasowe.
Docelowo ma być tak, jak na drugim zdjęciu .
Pierwsze przedstawia ogłoszenie.
W projekcie jest dokończenie budowy repliki z 1979 roku.
Pierwszy etap zakończony .
Grzegorz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 18-02-2018 16:22 |
|
|
o nie zamieściło pierwszego zdjęcia |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 18-02-2018 16:27 |
|
|
Nic z tego . nie udało się wkleić zdjęcia .
Może innym razem.
Edytowane przez Grzegorz dnia 18-02-2018 16:30 |
|
Autor |
RE: Silnik |
jurg3nw1gg
Użytkownik
Postów: 17
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 07.12.17 |
Dodane dnia 18-02-2018 17:01 |
|
|
Hej,
Wasze rozważania o cewce przypomniały mi pewien incydent z końca zeszłego roku. Samochód przestał mi odpalać. Kręcił, niby wszystko było ok, ale nie było iskry. Pomagało podpięcie plusa cewki bezpośrednio do plusa cewki i nagle samochód ożywał i wszystko było ok. Nie pamiętam, czy miał problem przy ~4.5k obrotów podczas takiego "krótkiego" podłączenia. Na dniach wymienię pewnie regulator w alternatorze, cewkę i świece (przewody, kopułka i palec rozdzielacza są akurat sprawne).
Pozdrowienia
Møøse trained to mix concrete and sign complicated insurance forms |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-02-2018 19:52 |
|
|
A właśnie, obejrzyj dokładnie świece po wyjęciu. Swojego czasu miałem problem
z prawidłową pracą silnika, bo coś się do jednej elektrody przykleiło.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 19-02-2018 12:48 |
|
|
O alternatorze i rozruszniku nie wspominałem .Zostały całokowicie zregenerowane .
Pozdrawiam
Edytowane przez Grzegorz dnia 19-02-2018 12:48 |
|
Autor |
RE: Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 15-03-2018 19:45 |
|
|
Odpalił jak dałem prąd bezpośrednio z aku. na cewkę, obroty trzyma ale szatkuje strasznie nie wejdzie teraz nawet na 2tys. przewody zapłonowe, świece, cewka, kopułka,palec, pompa paliwa (z 944) nowe, zostaje chyba WUR i k-jectronic do zrobienia, zna ktoś fachowca w tym temacie, tylko ja jestem z podkarpacia
fiszer2007 |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-03-2018 20:45 |
|
|
Chwila, chwila. Pompa paliwa z 944 będzie miała zbyt niskie ciśnienie. KJET teoretycznie
nie powinien pracować poniżej 6 barów ciśnienia paliwa. Może tutaj cały problem tkwi?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-03-2018 22:46 |
|
|
Teoretycznie nie powinien pracować,
ale ja jeździłem 8 lat 924 na oryginalnej używanej pompie z 944 i nie narzekałem na osiągi.
Następnie po 8 latach przerwy, ponownie zamontowana w 924 daję radę - ale nie testowałem w warunkach drogowych.
Wydaje mi się że 924 na pompie z 944 powinien dać radę - natomiast gorsze mogą być osiągi pod obciążeniem i intensywnym użytkowaniu (dynamicznym)
Ps
ale chyba nie ze wzgledu na ciśnienie lecz wydajność pompy
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
Edytowane przez Tomek dnia 16-03-2018 06:59 |
|
Autor |
RE: Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 16-03-2018 12:38 |
|
|
To jakiś trop już jest, no i ktoś wyrzucił jeszcze akumulator paliwa, od kupna auto nie miało dynamiki właśnie.
fiszer2007 |
|