Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 12-04-2013 07:41 |
|
|
Te przezroczyste myślę że nie. Te na boki też chyba nie. Tylna powinna być, ale po co ściągać z UK, skoro są do kupienia w PL - u Elastica.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 14-04-2013 23:51 |
|
|
Przeźroczste napewno były bo mam je nawet w opcji VIN.
Bardziej mi chodzi o napis Porsche z boku, w jakich wersjach wychodziły.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 16-06-2013 11:48 |
|
|
Panowie, jak źle jest?
http://www.youtube.com/watch?v=OfcpDd3jkCE
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-06-2013 12:15 |
|
|
Bardzo źle.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 16-06-2013 13:45 |
|
|
można szerszą diagnozę?
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-06-2013 15:26 |
|
|
Wali jak "bearing failure" albo"piston slack in cylinder bore".
Nie zabrakło oleju?
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-06-2013 15:44 |
|
|
Hmm, no źle.
Nie wiem czy jest sens odpalać auto żeby posłuchać więcej, ale jeżeli
uważasz, że jest to postaraj się na kanale/najeździe i spróbuj określić
czy dół klepie czy góra. Musisz sam coś "usłyszeć", na odległość będzie
ciężko.
Obawiam się też tego co napisał Browar.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 16-06-2013 17:40 |
|
|
Stało się na torze Poznań. W czasie jazdy. Olej był dolewany po każdej próbie.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 16-06-2013 22:11 |
|
|
Po każdej próbie? A może za dużo nalałeś w takim razie?
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 16-06-2013 22:51 |
|
|
Youngtimer party. Wydaje się że nie, caly czas raczej dolny poziom niz max.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 18-06-2013 08:26 |
|
|
DaGrz napisał/a:
Stało się na torze Poznań. W czasie jazdy. Olej był dolewany po każdej próbie.
Możesz napisać coś więcej? Jakie miałeś ciśnienie oleju na wskaźniku? I ile tego oleju musiałeś dolewać? Oraz jak długie były próby? Współczuję, jakoś ciągle mam wrażenie, że można na torze przeguby lub gumę na sprzęgle ukręcić, czasem też skrzynię zmielić, ale silnik wydawało mi się, że nie jest narażony
|
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-06-2013 09:06 |
|
|
Bluebird Tomek napisał/a:
Możesz napisać coś więcej? Jakie miałeś ciśnienie oleju na wskaźniku? I ile tego oleju musiałeś dolewać? Oraz jak długie były próby? Współczuję, jakoś ciągle mam wrażenie, że można na torze przeguby lub gumę na sprzęgle ukręcić, czasem też skrzynię zmielić, ale silnik wydawało mi się, że nie jest narażony
No właśnie jest!
Mało oleju + boczne przeciążenia i olej może odpłynąć a smok zasysa powietrze...
Wszyscy ściganci w USA uważają za obowiązkowe zrobienie modyfikacji miski olejowej:
http://www.lindseyracing.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=LR&Category_Code=OILPANBKI
No albo oczywiście sucha miska ale ceny tychże osiągają poziomy pięciocyfrowe.
Kolejna sprawa to optymalny poziom oleju - do ścigania zaleca się utrzymywanie poziomu oleju w okolicy 3/4 na bagnecie.
DaGrz - czy już wiesz co się stało? Panewka?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 18-06-2013 09:07 |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 18-06-2013 09:31 |
|
|
Miałem nadzieję, że jeśli poziom jest optymalny - tzn powyżej połowy to na takich próbach gdzie w sumie nie ma jakoś specjalnie długich łuków nic się nie powinno stać. U mnie na szczęście od wymiany oleju w poprzednim roku nic jeszcze nie musiałem dolewać, za to prosiak w Kielcach popuścił trochę wody ze zbiorniczka wyrównawczego - nie wiem tylko czy to ze strachu czy ze szczęścia.
|
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 18-06-2013 18:35 |
|
|
Próby ogólnie do 4 minut jazdy. Były jednak długie łuki. Co do ciśnienia wszystko w normie między 2 a 3 bary. Oleju troche dolałem, nawet z pół litra tego zeszło na całość. Jednak dziwne jest to że miska tyulko troche wigotna była, a dym normalny, a nie mleczny. Gdzieś jednak ten olej znikał, bo ciągle mu mało było.
Dokładnie co się stało to będę wiedział po weekendzie, ściągnę auto do siebie na wieś i zaczne oglądać.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 18-06-2013 19:12 |
|
|
Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Wcześniej też brał olej czy tylko na zawodach? Zawsze taka awaria odbiera zapał i chęci, trzymam kciuki, abyś szybko się z nią uporał. Ostatecznie chyba Nemo miał do sprzedania jednostkę napędową z auta Pumby...
|
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 18-06-2013 21:10 |
|
|
no tak łatwo nie odpuszczę. rozbierzemy, obejrzymy i zobaczymy co dalej.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 14-11-2013 13:11 |
|
|
Witam, zaczełem w koncu remornt mojego autka. Pytanie mam, czy dam rady wyciągnąć silnik bez demontażu całego sprzęgła. Starczy miejsca z przodu?
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 14-11-2013 15:03 |
|
|
Wystarczy, choć łatwo nie jest |
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 14-11-2013 22:43 |
|
|
wyciagniwsz razem ze sprzęgłem, odkręć tylko te 4 śruby trzymajace obudowę sprzegla do transwału i pójdzie, tylko że bylkę musisz opuscic bo miska nie pozwoli pójść do przodu, a poza tym to bułka z masłem. A silnika całego ne chcesz? mam jeden na zbyciu
|
|
Autor |
RE: Moje problemy z 944 84' |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 17-11-2013 20:01 |
|
|
Tia, ja te? za chwile silnik b?d? mie?. Micha? go wyci?ga...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|