924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Problem z mieszanką
jurg3nw1gg
Użytkownik

Postów: 17
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 07.12.17
Dodane dnia 08-12-2017 14:29
Hej,

co prawda temat nie związany bezpośrednio z porsche i 924 ale związany z ke-jetronic'iem. Toczę się aktualnie samochodem z tym własnie wtryskiem i problem jest z ustawieniem mieszanki. Od razu mówię, że auto miało już rozregulowany wtrysk przez poprzedniego właściciela a ja próbuję go przywrócić do życia. Objawy są takie, że im większe obroty/obciążenie tym bardziej nie jedzie - jakby mu zaczynało brakować paliwa. Ale wystarczy delikatnie odpuścić i depnąć znów gaz i przez chwilę jedzie ok i znów brak paliwa. Na wolnych obrotach ma zdecydowanie bogatą mieszankę (czuć benzyną i jest lekki białawy dymek (ale nie pali płynu ani oleju)). Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Przewody, świece, kopułka w porządku.

Pozdrowienia
1157050 jurg3nw1gg.jepacque.gq
Autor RE: Problem z mieszanką
guzik
Użytkownik

Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08
Dodane dnia 08-12-2017 15:39
Hej. Jeżeli sprawa dotyczy mercedesa ( wiem bo przerabiałem)
to skład mieszanki reguluje się śrubą na kluczyk imbusowy znajdującą się pomiędzy obudowa klapy spiętrzającej a rozdzielaczem paliwa. Należy to robić na analizatorze spalin i to z wyczuciem bo nawet ćwierć obrotu robi wielką różnicę. Na pewno należy sprawdzić stan podstawy wtrysku ( tzw kalosz) ponieważ wykonany jest z gumy i z czasem lubi pękać (rozszczelnia się) Dla silników 2.0 i 2.3 koszt w ASO około 220 zł. Wymieniłbym również wtryskiwacze ( Bosch oryginalny - 96 zł/szt). Dodatkowo sprawdź szczelność wszystkich połączeń wężyków gumowych, wymień w razie potrzeby zużyte elementy układu zapłonowego (kopułka, palec, przewody i świece) Wtedy można ustawiać. Parametry spalin do znalezienia w necie. W razie czego 6O3 -197 -dziewięć dwa cztery - numer do mnie


944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest
Autor RE: Problem z mieszanką
jurg3nw1gg
Użytkownik

Postów: 17
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 07.12.17
Dodane dnia 08-12-2017 16:00
Hej,

to jest silnik audi 5 cylindrowy. Poprzedni właściciel odłączył czujnik temperatury i coś pokopał w połączeniach elektrycznych. Szczelności sprawdziłem - pierwsze co ruszyłem. Generalnie jest taka zależność, że im bardziej zbliżam się do idealnych warunków prądowych (10mA) tym lepiej się zbiera ale za to nie ma mocy na wyższych obrotach. W tej chwili jest prąd rzędu 50mA (wiem, że za duży) ale jak zejdę niżej to nie da się jechać samochodem. Chyba, ze toczymy się max 40-50km/h. Wtryskiwacze dają piękną mgiełkę. Jak powinien się zachować silnik przy odłączonym EHA? Jak odłączę go to zupełnie mi nie zapala i czuć lekki zapach benzyny w komorze silnika.

Pozdrowienia


Møøse trained to mix concrete and sign complicated insurance forms
1157050 jurg3nw1gg.jepacque.gq