Autor |
nierówna praca silnika 86 Turbo |
Kubagrudz
Użytkownik
Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17 |
Dodane dnia 29-06-2018 16:01 |
|
|
Witam,
Wczoraj zauwazylem ze silnik nierówno pracuje i pwooduje delikatne wibracje. Na kolektorze dolotowym jak zamkne górny otwór od przepustnicy obroty sa wyzsze i chyba nei ma wibracji.
A podczas dodawania gazu slychac swist wlasnie z tego otworu - czy ktos wie czym to moze byc spowodowane?
Co nalezy zrobic? Z gory dzieki za info
Porsche 944 Turbo 86' |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 30-06-2018 11:49 |
|
|
Wykręcić śrubę do regulacji obrotów biegu jałowego (ta która świszcze) i wymienić na niej oring. Wyregulować obroty biegu jałowego zgodnie z procedurą. Generalnie jeżeli nigdy nie sprawdzałeś szczelności systemu podciśnienia - warto to zrobić. Na 99% gdzieś będzie nieszczelność.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
Kubagrudz
Użytkownik
Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17 |
Dodane dnia 30-06-2018 22:26 |
|
|
O kurde właśnie zauważyłem że w tym otworze właśnie powinna być ta śruba do regulacji... pytanie gdzie to kupić...zapytam może w serwisie ale ogólnie dzięki
Porsche 944 Turbo 86' |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-06-2018 23:14 |
|
|
Ta śruba kosztuje 21zł, natomiast może nie trzeba nowej a tak jak napisał 951S,
wystarczy wymiana oringa który jest na niej? No chyba że z jakiegoś powodu nie
masz śruby.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
Kubagrudz
Użytkownik
Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17 |
Dodane dnia 11-07-2018 22:17 |
|
|
Nowa śruba już od was doszła jest super... teraz pytanie jak ustawić dokładnie obroty 840 +/- 40 ..jak takiej podziałki nie ma na obrotomierzu ...ustawiłem troszkę mniej niż 1000...jakieś pomysły
Porsche 944 Turbo 86' |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 12-07-2018 14:35 |
|
|
Miernik z pomiarem obrotów silnika, sygnał z pinu 1 na wtyczce DME lub w komorze silnika.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
Kubagrudz
Użytkownik
Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17 |
Dodane dnia 12-07-2018 21:31 |
|
|
A nie da się bez miernika jakoś? Niby teraz ustawiłem lekko poniżej 1000 obrotów ale drgania są odczuwalne , szczególnie na reflektorach....
Porsche 944 Turbo 86' |
|
Autor |
RE: nierówna praca silnika 86 Turbo |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 12-07-2018 23:45 |
|
|
padnięte poduszki silnika?
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|