Postów: 1647 Miejscowość: Wieliczka Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 01-07-2018 21:07
Czy Wy podginacie ranty przy obniżeniu auta?
Mam przód -30mm i tył na maxa w dół i przy większej nierówności i prędkości nadkole czasem przyciera o opone.. i tak się zastanawiam jak temu zaradzić..
Postów: 168 Miejscowość: Warszawa Data rejestracji: 22.06.16
Dodane dnia 02-07-2018 21:27
Załóż odboje z gumy tak aby przy maksymalnym dobiciu nie felga tarła a zawieszenie oparło się na gumie . W kolumnie zakładamy gumy na sztyce amortyzatora i już . Trzeba popróbować .
Postów: 3497 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 02-07-2018 22:38
Jakie kąty z tyłu?
Przypomnij jaka tam jest felga i opona?
Delikatnie można podgiąć, tak żeby opona nie trafiała na ostry kant a na zagięty - ale w cywilnym aucie pasowałoby jednak zrobić to innym sposobem...
Może lepiej odrobinę w górę z tyłem?
BTW problem jest po obu stronach czy tylko z jednej?
Postów: 778 Miejscowość: Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 03-07-2018 11:29
Porsche swego czasu publikowało poniższe info:
Porsche 944 with M030 from MY `87
Porsche S with M030 from MY `87
Porsche 944 Turbo with M030 from MY `87
Porsche 944 S2 from `89
Porsche 944 Turbo S MY `88
Porsche 944 Turbo from MY `89
Retrofitting 17" wheels.
225/45ZR17
255/40ZR17
225/45ZR17 7,5x17 ET65
255/40ZR17 9x17 ET55
225/45ZR17 8x17 ET52
255/40ZR17 9,5x17 ET68
Modifications:
Fender flanges on front and rear must be crimped over
Rear mounts of front wishbones must be replaced with parts from 968
Caster adjusted 3 deg 15 min -45min instead of 2deg30min +30min/-15min
Postów: 478 Miejscowość: Nowy Sącz Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 03-07-2018 13:11
Browar ciekawa informacja .
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy