| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Zawieszenie regulowane GAZ |
Katastrofa
Użytkownik
Postów: 445
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 01.10.14 |
Dodane dnia 05-10-2022 09:12 |
|
|
Cześć,
czy miał ktoś do czynienia z firmą GAZ https://www.gazshocks.com/ w klasycznym Porsche?
[edit] Dobra, słabo szukałem, chyba że ktoś ma coś do doddania: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=8908
Ponieważ w 928 mam zawieszenie z S4, które ma swoją przedziwną specyfikę: skręcanie go w celu utwardzenia powoduje... podniesienie auta (czyli skrajne pozycje to jamnik tańczący boogie-woogie lub żyrafa bez stawów kolanowych), od jakiegoś czasu myślę o zmianie zawieszenia na dedykowane sportowe.
Co chcę osiągnąć? Chcę, aby na torze auto było twardszei niższe, a na codzień dawało się normanie jeździć bez wypadania plomb z zębów - czyli regulacja. Nie lubię, gdy w szybkich zakrętach auto wychyla mi się w stylu wczesnego Volvo XC90.
Nie znam się na tym kompletnie, daleko mi do eksperymentowania, po prostu najchętniej kupiłbym kompletny zestaw (sprężyny i amory) plug&play.
Cena tego zawiecha to w zależności od sprzedawcy od 750Ł+cło w GB do 950EUR w DE.
Z góry dziękuję.
---------------------
Jeśli ktoś chce zobaczyć mojego 'petrolhead-junior', zapraszam na:www.jeremyklakson.pl
Edytowane przez Katastrofa dnia 05-10-2022 09:19 |
|
Autor |
RE: Zawieszenie regulowane GAZ |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 05-10-2022 10:05 |
|
|
No ja mam, ale w 924. Uwielbiam swój setup, jeżeli chodzi o prowadzenie się Hellmann'sa, choć to akurat jest jamnik bez stawów kolanowych Jeżeli chodzi o jakość, to nie mam do Goldów dla 944 żadnych zastrzeżeń.
Z GAZ jest natomiast taki problem, że to są jednak zawieszenia sportowe. Wydaje mi się, ze kiedyś nawet patrzyłem na nie pod katem swojego 928... Twardości sprężyn były stanowczo zbyt wysokie żeby myśleć o jeżdżeniu na takich po naszych drogach. Owszem, można sobie zażyczyć dowolną sprężynę i tak zrobiłem dla 924 - wiedziałem czego chcę, doświadczywszy przy wcześniejszych podejściach empirycznie kilku różnych opcji. I tu dochodzimy do części w której nie mogę pomóc - nie mam bladego pojęcia, jakie dla 928 powinny być owe twardości, żeby wyszedł Club Sport, a nie wyżej wymienione zwierzątka z problemami. |
|
Autor |
RE: Zawieszenie regulowane GAZ |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 05-10-2022 23:00 |
|
|
W 931 mam GazGoldy. Przód to cała kolumna, tył tylko amor. Jest spoko, ale kupilem w dobrej cenie zestaw jaki był i rzeczywiście za nisko i za twardo było. Coś tam pozmieniałem na to co na półce mialem i teraz jest ok. Pamiętać trzeba, że to olejowe amory są jednak, a nie gazowe jak nazwa by sugerowała.
W innym aucie mam zwykle, nie goldy - do fast Street jak znalazł. A w jeszcze innym koni sporty, ale tam regulacja dziala zerojedynkowo, twardo / miękko - stanow pośrednich nie odczułem. Reasumując GazShocki price/performance maja dobry.
Pozdrowienia,
Konrad
--
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
|
|
|
|
| |