Postów: 98 Miejscowość: Skarżysko_Kamienna Data rejestracji: 02.11.17
Dodane dnia 06-11-2023 12:55
Czesc Panowie, jestem po generalnym remoncie silnika i poskladalem wszystko na nowo do kupy ale mam problem z doładowaniem . Po właczeniu silnika przy pierwszym przyśpieszeniu ładnie ciągnie, a później już skazówka stoi na 1bar. Mam dodatkowy ręczny kontroler doładowania jak cos. Obczytałem sie i brak mi pomysłów co dalej
Jakieś propozycje? Przed remontem wszystko chodziło ładnie.
Postów: 5608 Miejscowość: Kraków/Myślenice Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 07-11-2023 19:41
Popieram przedmówców. Zacznij od podciśnień, w tym sprawdź elektozaworek (tern okrągły plastikowy, pod plenum, 3 króćcami).
Z tego co pamiętam układ pod/nad-ciśnień we wczesnym 951 jest nieco inny niż dla późniejszych wersji.
A sprawdzić WG to albo termicznie (czy grzeje upust już przy braku doładowania) albo wzrokowo (rozkręcić upust z WG i obserwować grzybek czy nie stoi w miejscu)
EDIT: a zawór upustowy DV przed przepustnicą masz seryjny?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968 Do. Or do not. There is no try.