| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
wtrysk ras jeszcze |
tomaszek355
Użytkownik
Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06 |
Dodane dnia 15-04-2006 21:31 |
|
|
Mam pytanko w zwiazku z wtryskiem czyli jak to prawidlowo rozpoznac ze to napewno cieknacy wtrysk.
Czyli zacznijmy tak: moje auto przy zapalaniu czasem jest cos takiego ze jest z tym problem tzn; trza sie troszki nakrecic i napompowac gazem bo tak jakby go nieraz zalewalo, na goracym silniku zero problemu z odpalem dodatkowo czasem trtoszki kopci po odpale czyli tak jakby wtrysk ciekl nastepnie po odpaleniu nie pracuje na jeden gar oczywiscie po przekroczeniu 2700/2900 obr/min gar zaczyna pracowac normalnie nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie ze jesli leje to na czwartym tloku bo jak wymienialem swiece to 1,2,3 mialy klasyczny osad jak to swiece natomiast 4 byla okopcona czyli ze co , prawdopodobnie zaplon odpada bo mechanik go ustawial choc na oko ale to jest dobry mechanik wiec na 99% zrobil to jak nalezy ja juz w wielkich nerwach chcialem wyciagnac ten wtryskiwacz i spawdzic jak rozpyla podobno ma puszczac mgielke ale do wyciagniecia wtyskiwacza nie doszlo dlatego ze slyszalem taka anegnote ze jesli nigdy nie byl wyciagany lub dawno temu byl ( opcja bardziej realna) to oringi moga byc spekane to potem mozna ich juz nie zalozyc a jesli sie uda to paliwo sie moze lac na silnik i tu znowu dupa zbita bo nie posiadam nowego kompletu dlatego ze nie wiem jaka jest jego srednica wennetrzna i zewnetrzna a chcialbym to zrobic od razu bo teraz jerzdze tylko porschem.
Opcja numer 2: ciulowe paliwo w zasadzie problem sie zaczal po zatankowaniu kiedys tam benzyny 95 oktan a jak czytalem o 924 to zalecana jest 98 nie wiem moze cos mi siadlo na tym wtrysku dodam takze ze czasem przy zgaszeniu motoru dostaje samozaplonu.
Ludzie pomorzcie szybko naprawic mi ten problem bo ja juz szalu dostaje.
Piszcie na tego choc dlugiego i niezbyt gramatycznego posta pomuzta dzienks.
aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944 |
|
Autor |
RE: wtrysk ras jeszcze |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-04-2006 21:49 |
|
|
Hej,
Moje wnioski: Problem jest z jednym cylindrem, gdyż piszesz, że osad na swiecach zasadniczo się różni.
Co do lejącego wtrysku.....z opisu wynika, że raczej cieknie na postoju niż leje (nie odpala na zimnym). W takim przypadku w oleju będzie benzyna, co można to łatwo sprawdzić - olej będzie wyczuwalnie pachniał benzyną.
Ciulowe paliwo odpada - był by efekt na innych cylindrach.
Ja bym zaatakował następującą kolejność:
1. Świece, przewody WN, kopułka, palec do wymmiany bez oględzin.
2. Sprawdzenie kompresji.
3. Sprawdzenie wtryskiwacza.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: wtrysk ras jeszcze |
tomaszek355
Użytkownik
Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06 |
Dodane dnia 15-04-2006 22:52 |
|
|
wiec tak kompreche mierzylem 12 na goracym na kazdym tloku, kable po wymianie swiece tez kompulek mam chyba z 5 wiec popatrze.
a co do odpalania to jest czasami problem nie zawsze.
aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944
Edytowane przez tomaszek355 dnia 15-04-2006 22:53 |
|
Autor |
RE: wtrysk ras jeszcze |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2006 10:29 |
|
|
wtryskiwacze mozesz wyciagac: gumki do kich kosztuja ok 4zl za sztuke pasuja z audi ( wiem bo ku[powalem ), zobacz jak wali wtrysk tylko na zaplonie, ew moze ci juz rozdzielacz dawac dupy i nie podawac paliwa tak jak trzeba na wszystkie sekcje. zimny silnik sobie zawsze z wszystkim gorzej radzi niz cieply.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
|
|
|
|
| |