| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Podłączenia do wtrysku |
ml
Użytkownik
Postów: 87
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 16.12.07 |
Dodane dnia 02-03-2010 09:03 |
|
|
Mam pytanie do Was... W K-Jetcie na dole w tej czarnej obudowie jest taka rurka plastikowa, co się do niej podłącza? Bo u mnie jest zaślepiona,a nie wiem czy to dobrze. |
|
Autor |
RE: Podłączenia do wtrysku |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-03-2010 09:35 |
|
|
Na poczatku produkcji byla pod ta rurke podlaczana odma. W pozniejszych latach odme przeniesiono za przeplywomierz a ta rurke zaslepiano.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Podłączenia do wtrysku |
ml
Użytkownik
Postów: 87
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 16.12.07 |
Dodane dnia 02-03-2010 09:54 |
|
|
Czyli możne być zaślepiona i nie powinno być z tym problemu? Mój samochód jest z rocznika 1983.
Acha i mam jeszcze na wtrysku takie niebieskie miejsce na wtyczkę jakąś, ale nie mam nigdzie kabla, może wiesz do czego ono służy? |
|
|
|
|
|
| |