924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor przeładowanie w 951
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 28-05-2010 16:30
W nawiązaniu do dyskusji o problemach w moim szmerglu z tego tematu
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=4&thread_id=3027&rowstart=20
będę tutaj kontynuował dalszy ciąg tej historii.

Punkt wyjścia:
- problem z przeładowaniem podczas ostrzejszej jazdy

Prawdopodobne przyczyny:
- niesprawny wastegate
- niesprawny zawór sterowania (cycle valve)
- nieszczelność w rurkach z ciśnieniami sterującymi

Moim faworytem jest WG smiley
Stąd pytanie wyprzedzające: ktoś regenerował WG w 951? Jest to sensowne (w znaczeniu: skuteczne)? Jeśli tak, to jak to zrobić (ewentualnie gdzie)
(aktualny koszt nowego WG: 5,5k smiley )


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: przeładowanie w 951
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 29-05-2010 07:13
Przerabialem temat w zeszlym roku ale w odwrotnej sytuacji...WG raczej nie trzyma cisnienia, generalnie zawor musialby byc zupelnie zatarty aby powodowac "twoje objawy". Zadzwon a powiem Ci jak i co sprawdzic. Sama praca jest fatalna ze wzgledu na totalnie przepalone sruby i sam material obudowy- ciezko nawet poprawic gwinty.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-