Punkt wyjścia:
- problem z przeładowaniem podczas ostrzejszej jazdy
Prawdopodobne przyczyny:
- niesprawny wastegate
- niesprawny zawór sterowania (cycle valve)
- nieszczelność w rurkach z ciśnieniami sterującymi
Moim faworytem jest WG
Stąd pytanie wyprzedzające: ktoś regenerował WG w 951? Jest to sensowne (w znaczeniu: skuteczne)? Jeśli tak, to jak to zrobić (ewentualnie gdzie)
(aktualny koszt nowego WG: 5,5k )
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968 Do. Or do not. There is no try.
Postów: 1556 Miejscowość: Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 29-05-2010 07:13
Przerabialem temat w zeszlym roku ale w odwrotnej sytuacji...WG raczej nie trzyma cisnienia, generalnie zawor musialby byc zupelnie zatarty aby powodowac "twoje objawy". Zadzwon a powiem Ci jak i co sprawdzic. Sama praca jest fatalna ze wzgledu na totalnie przepalone sruby i sam material obudowy- ciezko nawet poprawic gwinty.