Postów: 199 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 11.06.06
Dodane dnia 05-02-2007 08:53
Jak wygląda sprawa wkładania pompy hamulcowej od 944 S2/Turbo do naszego 924? Dużo trzeba rzeźbić?
Ewentualnie jaką inną mocniejszą można zaaplikować? Obawiam się, że oryginalna od 924 może sobie nie poradzić z czterema tłoczkami w zacisku na stronę... i to jak by nie patrzeć niemałymi tłoczkami...
Postów: 372 Miejscowość: Piaseczno Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 05-02-2007 09:30
Poradzi sobie - może być tylko trochę większy skok pedału. Jeśli tłoczki w hamulcach będą większe zwiększy się siła hamowania - trzeba uważać. Paradoksalnie włożenie większej pompy może być konieczne ze względu właśnie na zbyt ostre hamowanie na małej pompie.
Postów: 199 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 11.06.06
Dodane dnia 05-02-2007 16:58
Generalnie chciałbym uniknąć właśnie takich zachowań jak większy skok pedału czy też zbyt ostre hamowanie... Chciałbym żeby było w miarę normalnie ale za to efektywnie