| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Swiece - kilka pytan |
Ketchup
Użytkownik
Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 16-02-2007 20:36 |
|
|
Byl taki ladny temat ale widze ze go wcielo przez zawirowania na forum
1) do naszych 924 swieca powinna miec przerwe 0,7mm, do turbo sa o przerwie 0,6mm.
Czy zmiejszenie przerwy do tej z turbo poprawi iskre -
moja teoria wyglada tak: Stara cewka daje nizsze naopiecie, ladunek jest ograniczany przewodem rezystancyjnym ktory ma po 28 latach wieksza rezystancje niz prawidlowa. By ulatwic przeskok iskry na swiecy mozna zmiejszyc przerwe miedzy elektrodami.
2) co oznaczaja literki na swiecach??? i jak to czytac???
3) jakie parametry swiece powiny spelniac, i jakimi parametrami siwece sie okresla??
4) Co ile km trzeba wymieniac swiece???
Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup
Edytowane przez Ketchup dnia 06-03-2007 12:03 |
|
Autor |
RE: Swiece - kilka pytan |
Ketchup
Użytkownik
Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-03-2007 10:30 |
|
|
No i gura (od guru) z forum zapomnialy o tym poscie ???
Bardzo prosze o ulitowanie sie i odp
Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup |
|
Autor |
RE: Swiece - kilka pytan |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 28-03-2007 11:25 |
|
|
1) nie. Wymień cewkę, palec, kopułkę, przewody, świece.
2) Każdy producent ma swoją symbolikę. Np. bosch w oznaczeniu świecy daje info o ciepłocie, rodzaju gwintu, rezystancji dodatkowej.
3) Kupujesz świece takie jak producent zaleca.
4) To zalezy od stanu silnika. W idealnym motorze mogą chodzić powyżej 20 tyś. km. Jak motor jest szrot (np starty wałek albo zużyte pierścienie lub prowadniece zaworów) to po 500 km jest po świecach.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
|
|
|
|
| |