924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Silnik ( obroty , podciśnienia ) 944
DjDarecki
Użytkownik

Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13
Dodane dnia 01-08-2013 15:06
Witam
Po zakupie 944 mam z nim taki problem
Chodzi o to że obroty silnika same wzrastają do 2 tyś zaraz po odpaleniu auta .
Sprawdziłem podłączenie podciśnień , było namieszane ale gdy podłączyłem wg schematu dalej jest to samo.
Dzieje się tak :
odpalam ciepły silnik , obroty są na około 1 tyś mija 2-3 sek i same rosną do 2 tys i tak stoją
Gasze silnik czekam chwile odpalam i znowu to samo.
W związku z tymi objawami jest problem z wolnym schodzeniem obrotów , do 2 tyś idzie łądnie a potem różnie , raz spadną niżej raz nie .........

Co jeszcze sprawdzić żeby być pewnym ? smiley


POzdrawiam
1194844
Autor RE: Silnik ( obroty , podciśnienia ) 944
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 01-08-2013 15:30
Silnik krokowy, albo duża dziura w dolocie za przepływomierzem.





Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Silnik ( obroty , podciśnienia ) 944
DjDarecki
Użytkownik

Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13
Dodane dnia 01-08-2013 21:27
Dziura za przepływką była ale po załataniu nic się z obrotami nie zmieniło tylko przybyło trochę mocy odczuwalnej już od 3 tyś obr , wcześniej od 4 tyś budził się silnik .
Krokowy szalał by od razu po odpaleniu a nie po 2-3 sek jak wzrasta podciśnienie ...

Po przeglądnięciu całego obwodu podciśnienia doszedłem do zatkanej małej dziurki w przepustnicy ( mająca max 1 mm ) smiley
Idąc dalej zmniejszyłem jałowe obroty na przepustnicy .

I teraz powiedzmy jest chyba dobrze , ale widzę lekkie zawahanie w spadających obrotach w okolicy 2 tyś obr.
Lekko stoi koło 2 tyś i potem ładnie spadają do poniżej 1 tyś .

Zobaczymy jak na zimnym będzie się zachowywał silnik .........
1194844