924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Chłodzenie silnika 944
Mazzy
Użytkownik

Postów: 63
Miejscowość: gdynia
Data rejestracji: 30.11.14
Dodane dnia 22-12-2014 23:12
Witam wszystkich ,
Mam następujący problem w swoim 944s . Mianowicie nie jestem pewien czy układ chodzenia działa prawidłowo czy jest to wina wskaźnika czy czujnika temperatury.
Mianowicie
Odpalam silnik przejezdzam kilka kilometrów obserwuje wskaźnik temperatury który zachowuje sie normalnie czyli utrzymuje sie w połowie podziałki. Po przejechaniu jeszcze kawałka drogi nagle wskazówka pokazuje skrajnie wysoka lecz prawidłowa temperaturę, Drży po chwili wchodzi na czerwone pole czasem nagle wraca spowrotem na polowe skali. A czasem wychodzi poza skale czerwonego znacznik. Wachania wskazówki nie sa zależne ani od obrotów silnika ani od szybkości jazdy. Wentylator chłodnicy raz sie załącza raz nie i nie jestem w stanie stwierdzić czy
- walnięty jest czujnik temperatury stad te wąchania wskazówki plus nie włączania sie wentylator
- walnięty wskaźnik temepratury , czyli wentylator nie załącza sie bo temperatura silnika jest w normie, tylko przekłamuje wskazania
- cos z elektryka i faktycznie silnik sie przegrzewa , a wentylator nie załącza sie zawsze w odpowiednim momencie.
Oczywiście sprawdziłem bezpieczniki i jest ok.
Ps czasem widze mini wycieki płynu chłodniczego pod autem ale nie jest to reguła - zdjąłem osłonę silnika i wydaje mi sie ze podciek z samej chłodnicy, nie wiem czy z zaworu regulacji ciśnienia... ( lewy dol chlondicy niebieski korek)
Miał ktoś taki problem w przeszłości ?
Pozdrawiam serdecznie .
Autor RE: Chłodzenie silnika 944
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 22-12-2014 23:18
Postukaj w zegar/deske w poblizu zegarów i sprawdz czy zaczyna wskazywac prawidłowo. Jesli tak to zegary do naprawy.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Chłodzenie silnika 944
Mazzy
Użytkownik

Postów: 63
Miejscowość: gdynia
Data rejestracji: 30.11.14
Dodane dnia 22-12-2014 23:45
Pukałem stukałem bez rezualltatu, wysoka temperatura na wskaźniku utrzymuje sie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zaplłonu ...
Autor RE: Chłodzenie silnika 944
Piotr924
Użytkownik



Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13
Dodane dnia 23-12-2014 00:00
Moze zepnij na krótko wentylator, zeby pracowal caly czas i zobacz w czasie jazdy czy wskaznik dalej szaleje.


Porsche 924, '82

"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Autor RE: Chłodzenie silnika 944
szczepan600
Użytkownik



Postów: 116
Miejscowość: Świebodzin
Data rejestracji: 08.03.14
Dodane dnia 23-12-2014 00:13
Wydaje mi się, że w moim 944S mam podobny problem.
Latem wskazówka potrafi czasem podejść pod czerwone pole, po czym zadrży i trochę opadnie (albo i nie).
W zimne dni nie chce się ruszyć do góry bardzo długo, po jakimś czasie dochodzi do środka, albo trochę wyżej.
Wentylator jest sprawny, płynu nie ubywa.

Nie wiem co z tym zrobić. Nie wiem też jak to powinno wyglądać prawidłowo (w jakim miejscu powinna być wskazówka przy normalnie jeździe, o ile i czy w ogóle ma prawo się podnieść przy intensywnej, jak szybko nagrzewa się silnik latem/zimą)?


928S '85 😊
Boxster 987 '12
944S '87 - ex

Edytowane przez szczepan600 dnia 23-12-2014 00:27
- - - -