924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
SIMO
Użytkownik

Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 19-09-2015 13:11
Pytanie: czy można wstawić przekaźnik 4-ero pinowy (bez 87a)? Pierwotnie był 5-cio pinowy, po wstawieniu 4-ero pinowego silnik pali. Po co jest 87a i czym skutkuje jego brak?


928S4'87 manual
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 19-09-2015 15:26
87 - wejście (a,b,c -kolejne wyjścia) więc wystarczy że będzie samo 87 . A jakie numery pinów ma teraz ten 4-pinowy ?

Edytowane przez konto_usuniete dnia 19-09-2015 22:10
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
SIMO
Użytkownik

Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 19-09-2015 15:55
standard: 85-86 i 30-87. Chodzi o to, że wstawiony był przekaźnik z piątym pinem oznaczonym 87a (ma numer 944.615.119.00). Na schematach którymi dysponuję dodatkowe wyjście 87a nie występuje. Wychodziłoby na to, że albo wstawiono inny przekaźnik, albo schemat nie ten.


928S4'87 manual
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 19-09-2015 16:16
1. Ten 5-pinowy co był - posiadał dodatkowo odcięcie pompowania paliwa w chwili gdy silnik nie pracuje (brak sygnału z cewki nie zamykał przekaźnika). Teraz Masz "zwykły" - bez tej automatycznej funkcji bezpieczeństwa czyli proste włączanie/wyłączanie.

2. Z tego co widzę - w Twoim 928 był oryginalnie właśnie "zwykły" 4-pinowy 141 951 253 B (VW Golf) - jak w załączniku. Tamten widocznie ktoś wstawił "w zastępstwie" i działał pewnie jak zwykły 4-pinowy (5-ty pin niepodłączony).

30 - bezpośredni "+" z akumulatora
85 - koniec uzwojenia ("-" cewki)
86 - początek uzwojenia ("+" cewki)
87 - wejście (pompy)

konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez konto_usuniete dnia 19-09-2015 22:14
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
SIMO
Użytkownik

Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 20-09-2015 09:49
Wszystko wskazuje na to, że jest tak jak piszesz Madmax. Dzięki!smiley


928S4'87 manual
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 20-09-2015 09:58
Ten przekażnik często szwankuje bo jest zasilany 5 woltowym prądem z komputera a nie 12 v ze stacyjki . Ja go w ogóle wywaliłem i zastąpiłem manualnym wyłącznikiem pompy smiley


Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony
1714637
Autor RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 20-09-2015 14:34
Kupowany jako "do VW" będzie kosztował grosze :-). Jeśli ktoś nie chce go niczym zastępowac - można ochronić go dodatkowym bezpiecznikiem.