Autor |
[I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
SIMO
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 19-09-2015 13:11 |
|
|
Pytanie: czy można wstawić przekaźnik 4-ero pinowy (bez 87a)? Pierwotnie był 5-cio pinowy, po wstawieniu 4-ero pinowego silnik pali. Po co jest 87a i czym skutkuje jego brak?
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 19-09-2015 15:26 |
|
|
87 - wejście (a,b,c -kolejne wyjścia) więc wystarczy że będzie samo 87 . A jakie numery pinów ma teraz ten 4-pinowy ?
Edytowane przez konto_usuniete dnia 19-09-2015 22:10 |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
SIMO
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 19-09-2015 15:55 |
|
|
standard: 85-86 i 30-87. Chodzi o to, że wstawiony był przekaźnik z piątym pinem oznaczonym 87a (ma numer 944.615.119.00). Na schematach którymi dysponuję dodatkowe wyjście 87a nie występuje. Wychodziłoby na to, że albo wstawiono inny przekaźnik, albo schemat nie ten.
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 19-09-2015 16:16 |
|
|
1. Ten 5-pinowy co był - posiadał dodatkowo odcięcie pompowania paliwa w chwili gdy silnik nie pracuje (brak sygnału z cewki nie zamykał przekaźnika). Teraz Masz "zwykły" - bez tej automatycznej funkcji bezpieczeństwa czyli proste włączanie/wyłączanie.
2. Z tego co widzę - w Twoim 928 był oryginalnie właśnie "zwykły" 4-pinowy 141 951 253 B (VW Golf) - jak w załączniku. Tamten widocznie ktoś wstawił "w zastępstwie" i działał pewnie jak zwykły 4-pinowy (5-ty pin niepodłączony).
30 - bezpośredni "+" z akumulatora
85 - koniec uzwojenia ("-" cewki)
86 - początek uzwojenia ("+" cewki)
87 - wejście (pompy)
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez konto_usuniete dnia 19-09-2015 22:14 |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
SIMO
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 20-09-2015 09:49 |
|
|
Wszystko wskazuje na to, że jest tak jak piszesz Madmax. Dzięki!
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 20-09-2015 09:58 |
|
|
Ten przekażnik często szwankuje bo jest zasilany 5 woltowym prądem z komputera a nie 12 v ze stacyjki . Ja go w ogóle wywaliłem i zastąpiłem manualnym wyłącznikiem pompy
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: [I] Przekaźnik pompy paliwa 928S4 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-09-2015 14:34 |
|
|
Kupowany jako "do VW" będzie kosztował grosze :-). Jeśli ktoś nie chce go niczym zastępowac - można ochronić go dodatkowym bezpiecznikiem. |
|