Postów: 1405 Miejscowość: Jelcz-Laskowice Data rejestracji: 02.01.12
Dodane dnia 13-02-2016 08:33
metoda z youtube to straszna prowizorka.Sama śrubka nie trzymajaca sie niczego tylko skrecona nakretką samohamowna zaraz sie też zluzuje. No i ta szlifierka w aucie nic dodać nic ująć - Spirit of america.
jak chcesz sobie to szybko naprawić to odkręć drążek od transwału (trzeba ta gąbke pod drążkiem rozchylić i tam są 2 śrubki M6. po wyjęciu wytnij stary bolec jak pan John z you tuba i wspawaj nowy ale ciut wiekszej średnicy. Następnie rozwierc otwór w tulei wybieraka (tuleja też jest wywalona) i poskładaj
dobrze wykonać trzpień z czegoś twardego np z hartowanego sworznia - wtedy relatywnie miękki materiał tulei współpracuje z twardym sworzniem co poprawia własnosci trybologiczne połączenia i zmniejsza efekt wycierania się części. Jak nie masz nic lepszego to wspawaj kawałek śruby wyższej wytrzymalości np 10.9 ale tak żeby w tulei znajdowal sie odcinek śruby już bez gwintu