Postów: 224 Miejscowość: Warszawa Data rejestracji: 13.06.06
Dodane dnia 02-09-2007 12:03
co do samego oleju to nie wiem jaki ja do siebie wlałem jakiegoś Agipa SAE 80 i działa jak do tej pory. A co do odkręcenia korków wlewowego i spusrowego no to cóż... skończyło siętym że przy próbie odkręcenia ich przy użyciu kluczy sześciokątnych obie się rozerwały i jedynym ratunkiem było dospawanie kawałka pręta sześciokątnego w środek i odkręcenie przy pomocy zwykłego klucza nasadowego poszło wtedy całkiem gładko, a zepsute śruby zastąpiłem nowymi od skrzyni bodajże S5-45 ze Stara
Postów: 975 Miejscowość: Moss-Norwegia Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 02-09-2007 12:12
mloteczkiem popukasz w niego po przez wlozony klucz i pusci....
zawsze puszczaja!! a jak nie to niestety naspawka... ale ja wspawywoje krutkie sruby 19-21 i tak juz zostawiam jak nie mam nowych korkow\zakretek
Postów: 191 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 27.07.06
Dodane dnia 02-09-2007 16:19
Można jeszcze palnikiem (czy czymś innym) podgrzać śrubę i haratać na gorąco, w większości przypadków daje rade najbardziej opornym. Tylko trza uważać żeby auta nie spalić, w końcu podgrzewasz olej.
Postów: 213 Miejscowość: Ogrodzieniec Data rejestracji: 31.10.06
Dodane dnia 02-09-2007 16:44
a ja podjechałem do znajomego tłumikarza na kanał i przy okazji przyspawał śrubę na klucz chyba 19 i poszło jak po maśle, oczywiście wymieniłem na oryginał po wymianie oleju.