924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor wtrysk
tomaszek355
Użytkownik

Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06
Dodane dnia 03-04-2006 19:10
kto z was wie ile kosztuje nowy wtryskiwacz do 924 lub z jakiego innego autka podchodzi ewentualnie co mozna zrobic jak ktorys zacznie cieknac czekam na odpowiedzi.


aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944
nie podano nie podano nie podano nie podano nie podano
Autor RE: wtrysk
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 03-04-2006 20:42
moze wtryskiwacze pasuja z vw golf kjetronic kejetronic albo audi 100, koszt strzelam okolo 30 zl sztuka. Uszczelnic tez mozna jest taki bajer jak tasma jakas termicznouszczelniajaca. znajomy tym ostatnio owijal wtrysk w mb 190 dieselku.


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: wtrysk
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 03-04-2006 22:35
Nr wtryskiwacza w Boschu to 0437502015 (do '81 końcówka numeru to 013). Nie wiem czy pasuje z czegoś innego (mam na myśli coś popularnego), bo jest dość długi - większość wtryskiwaczy k-jetronica jest krótsza.
Z ceną to się Drwalu nie wstrzeliłeś smiley - cena nowego, w marcu ubiegłego roku, z dużą zniżką to 155 zł brutto za sztukę.
W Boschu powiedziano mi wówczas, że jak chcę kupić to powinienem się spieszyć, bo zaprzestano produkcji. Moim zdaniem jednak, nie jest to pewna informacja.
Z ciekawostek - każda książka o k-jetronicu pisze, że wtryskiwacz ma wytwarzać piękny, regularny stożek rozpylonego na mgiełkę paliwa. Moje stare wtryskiwacze, w mojej opinii, lały - wymieniłem na nowe i... leją dokładnie tak samo... wszystkie cztery smiley.
Ja stosowałem środki myjące układ paliwowy dolewane do benzyny (polecam środki STP - jakieś 15-20 zł). Wydawało mi się, że to trochę pomaga, ale naukowo tego nie sprawdziłem, więc zarzekać się nie będę.
Są firmy oferujące regenerację wtryskiwaczy - polega to na myciu pod wysokim ciśnieniem w myjce ultradźwiękowej. Koszt takiego zabiegu to 50 zł za szt. w ubiegłym roku w Warszawie. Nikt nie daje gwarancji, że coś z tego będzie, ale podobno często działa.

pzdr
jacek (pilatus)
Autor RE: wtrysk
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 04-04-2006 14:05
Obecnie cena nowego to 111.26 brutto w Boschu.

Ten wtryskiwacz jet montowany w:
AUDI - 100 (43, C2) - 2.1 03.77-07.82
AUDI - 100 Avant (43, C2) - 2.1 07.77-02.83
AUDI - 200 (43) - 2.1 5 E 10.79-09.82
AUDI - 200 (43) - 2.1 5 T 10.79-08.82
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 i (GAA) 07.85-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 RS Turbo 11.84-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 XR3i 10.82-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - RS 1600i 05.82-12.85
FORD - ESCORT III kabriolet (ALD) - 1.6 i 09.83-12.85
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 i 01.86-05.90
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 i 08.89-07.90
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 Turbo RS 01.86-07.90
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 XR3i 01.86-08.89
FORD - ESCORT IV kabriolet (ALF) - 1.6 i 01.86-07.90
FORD - ESCORT IV kabriolet (ALF) - 1.6 i 08.89-07.90
FORD - ESCORT IV kabriolet (ALF) - 1.6 XR3i 01.86-07.90
FORD - ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) - 1.6 i 01.86-07.90
FORD - FIESTA III (GFJ) - 1.4 03.89-12.95
FORD - FIESTA III (GFJ) - 1.6 01.89-01.94
FORD - FIESTA III (GFJ) - 1.6 Turbo (FBJT) 03.90-10.92
FORD - ORION I (AFD) - 1.6 i 07.83-03.86
FORD - ORION II (AFF) - 1.6 i 03.86-07.90
FORD - ORION II (AFF) - 1.6 i CAT 03.86-07.90
VOLVO - 240 (P242, P244) - 2.1 08.74-07.80
VOLVO - 240 (P242, P244) - 2.3 08.83-07.85
VOLVO - 240 (P242, P244) - 2.3 08.84-12.89
VOLVO - 240 (P242, P244) - 2.3 08.80-07.83
VOLVO - 240 (P242, P244) - 2.3 08.78-07.80
VOLVO - 240 Kombi (P245) - 2.1 08.80-07.84
VOLVO - 240 Kombi (P245) - 2.1 08.74-07.79
VOLVO - 240 Kombi (P245) - 2.3 08.84-07.85
VOLVO - 240 Kombi (P245) - 2.3 08.84-12.88
VOLVO - 240 Kombi (P245) - 2.3 01.83-12.84
VOLVO - 740 (744) - 2.0 01.87-08.88
VOLVO - 740 (744) - 2.3 08.83-07.84
VOLVO - 740 (744) - 2.3 08.84-07.88
VOLVO - 740 Kombi (745) - 2.0 01.87-08.88
VOLVO - 740 Kombi (745) - 2.3 08.85-07.88
VW - GOLF I Cabriolet (155) - 1.6 08.79-07.82
VW - GOLF I Cabriolet (155) - 1.8 08.82-12.89
VW - JETTA I (17) - 1.6 GLI 08.79-07.82
VW - JETTA I (17) - 1.8 08.82-12.83
VW - PASSAT Variant (33) - 1.6 i 06.78-07.80
VW - SCIROCCO (53) - 1.6 06.76-07.80
VW - SCIROCCO (53smiley - 1.6 08.80-07.82

Powodzenia na szrotach.



CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: wtrysk
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 04-04-2006 14:08
Pilatus,

Jeśli Ci leją to jest źle. Sprawdź cisnienie sterujące - masz pewnie za niskie. Powoduje to zbyt bogatą mieszankę.




CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: wtrysk
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 04-04-2006 16:37
O kurczaczek smiley - taki wybór, a ja tu takie czarne widoki rozpościeram smiley.
Muszę zająć się moim ciśnieniem sterującym, bo popadam ze skrajności w skrajność - raz mam za niskie, innym razem za wysokie. Brak niestety czasu...