| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Silnik od s2 w 924s |
maciek_lodz_924s
Użytkownik
Postów: 31
Miejscowość:
Data rejestracji: 14.06.07 |
Dodane dnia 02-11-2007 11:16 |
|
|
Igor napisał:
jak chcesz od s2:
Silnik z osprzętem, wiązka elektr., obudowa sprzęgła, alternator, kompresor klimy, paski, komplet węży do chłodnicy, DME, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy.
7000 zł za taki komplet - gotowy swap kit do 2.5.
pełna gwarancja że będzie chodzić. możliwość wcześniejszego wypróbowania na innym aucie.
211 KM fabrycznie (potwierdzone na hamowni - bo naprawdę silnik ideał - niedawno wałki rozrządu wymieniane na oryginalne) + możliwy chip do 230 KM...
o wiele lepiej się zbiera od 951 bo nie masz tutaj turbodziury - jest to normalny wolnossący silnik od 944S2. Dlatego przyspieszenie wciska w fotel od razu, a nie od 3/4 tys obrotow, jak to jest w 944 turbo
Przy lżejszej budzie (924S) masz znaczną poprawę osiągów.
Proszę o opinię czy warto.
Co jeszcze trzeba by wymienić przy tej zmianie?
Pozdrawiam. |
|
Autor |
RE: Silnik od s2 w 924s |
Abelard
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 02-11-2007 13:02 |
|
|
Ojc wiele...sam do konca nie pamietam ale w temacie sprzedam silnik do Porsche 944 czy jakos tak byla na ten temat informacja.
Już nie zbieram na 968 CS
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Silnik od s2 w 924s |
igor
Użytkownik
Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 02-11-2007 15:07 |
|
|
vmax zostaje zbliżona (przełożenia na skrzyni), poprawia się znacznie przyspieszenie... może w taki sposób: będzie nieco lepsze od 951, ale gorsze od 951s (choć na początku masz troszkę szansy - tak jak ja kiedy się ścigałem z Wampirem - przez pierwszych 20 metrów byłem pierwszy dalej tylko podziwiałem piękną białą tylną płetwę, która z zawrotną prędkością oddalała się od mojej eSki ) i 968
nie jestem pewien tego chipa, tak słyszałem - trzeba jeszcze się popytać.
jako że każdy kij ma 2 końce, pamiętaj, że kolejną modyfikacją po silniku powinny być hamulce... jak to niejeden kolega z PCP mówi: dobrze przyspiesza - musi dobrze hamować
przeróbka niezwykle ciekawa, ale droga - w tej chwili niecałe 10k za całość (wraz z robocizną)...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
|
|
|
|
| |