Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-07-2011 16:09 |
|
|
eh... nie wiem czy dam rade pojechać na pilicę :/
Dzis fotel kierowcy mi się zapadł Blacha przegniła, jutro rozbieram cześciowo środek i moze mi sie uda to połatać na pilicę.
Mocowanie belki tył równiez pęka najwyzej koła pogubię Fuck
Chyba jednak w pierwszej kolejności obspawam budę i wstawie klatke.
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
ciachu
Administrator
Postów: 4159
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-07-2011 16:22 |
|
|
Adam, dasz radę, nie takim się jeździło.. pierwsze przetestowanie bez modyfikacji bezcenne.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-07-2011 19:05 |
|
|
Może nie mocowanie belki, a po prostu próg za nim? Taką mam nadzieje.
Co do fotela, to ja też przez to przechodziłem. Warto zrobić
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-07-2011 21:52 |
|
|
ciachu napisał/a:
Adam, dasz radę, nie takim się jeździło.. pierwsze przetestowanie bez modyfikacji bezcenne.
Święte słowa!
Ech ja do dziś pamiętam pierwszą przejażdżkę moim wtedy jeszcze "zgnitkiem" po torze w Poznaniu. Piętnastoletnie opony twarde jak beton, rozklekotane zawieszenie, kopcący silnik... Kilka razy wykręciłem bąka, czas zrobiłem jakiś makabryczny (ponad 2:20) ale wrażenia - BEZCENNE!!!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-07-2011 22:21 |
|
|
Spokojnie, nie poddam się - Pilica musi byc grana
Jutro po pracy wybebeszam środek "bjere" spaware i robie nagły atak spawacza
A tak na marginesie, potrzebuję pomocy w 2ch tematach:
Szukam gum zewnętrznych drązka stabilizatora przód. Może ma ktoś jakiś nr katalogowy? W katalogu IC nie ma, ale gdybym miał nr katalogowy to szybko moge to zlokalizowac i zamówić :/ ...moze ktos z Was wie od czego to można dopasować? Na transaxle.pl nie znalazlem :/ ...a mam to strasznie rozklekotane, aż dzwoni, i wydaje mi się, że to jest własnie przyczyna tego tarcia, gdy skręcam w prawo.
Kolejny temat: Nigdzie nie mogłem znaleźć amorków, a chciałem kupić cokolwiek aby tylko na Pilicy pośmigać, bo po Pilicy zamierzam kupic inny kompletny zawias od 944 i go przerzucic po ówczesnym obspawaniu i zabezpieczeniu podłogi.
Wyczytałem na zagranicznych forach, że amortyzatory od VW Garbusa i T2 pasują do Porsche 924 do 82 roku.
Udało mi sie nabyc nowy komplet od Garbiego za 100 zł :
[img]http://img809.imageshack.us/img809/9038/64919990.jpg[/img]
Tylko "Houston, we've had a problem"... są 4 cm krótsze od tych, które siedza w tej chwili, i zastanawiam się czy jak je założe, to czy na większej chopie sie nie rozerwą? Generalnie można by dobrać od jakiegoś Punto chyba, albo małej ciężarówki. Zmagał się może ktoś z Was z tym tematem?
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 13-07-2011 22:35 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-07-2011 22:37 |
|
|
tomek z transaxle ma przecież amorki chyba coś by się tam znalazło i bez kombinowania itp.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-07-2011 23:40 |
|
|
Masz zdaje się stary typ stabilizatora, czyli chodzi o te gumy z nr 13? (ASO = 2,5euro)
Jeżeli masz nowy typ to numer zew. gumy to: 171411314A (koszt w ASO to 6euro)
Co do amorków. Są krótsze ale raczej nie powinno ich rozerwać, aż tak wysoko raczej
nie podrzucisz tyłu Na jedną imprezę powinny być ok.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Qbak dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-07-2011 10:40 |
|
|
Dobra, zaryzykuje i założę te co kupiłem.
Dzięki za zdjęcie z numerami katalogowymi Generalnie rozleciała mi się pozycja nr. 9
...ale zaraz jadę po uniball'e i przerobię to po swojemu
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 14-07-2011 11:48 |
|
|
nr 9 to jakieś 400zł
W sumie widzę, że cały czas coś się dzieje.. Pozytywnie. Jednak z drugiej strony jeśli będziesz budował replikę GTR'a na takich elementach jak opisujesz (np. komplet zbyt krótkich amortyzatorów za 100zł) i zgodnie z zasadą "z czego pasuje?", to może koszt całego "projektu" zmieści się w 1000zł To może być całkiem ciekawe.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 14-07-2011 11:58 |
|
|
Adam - to jest rok '78. Wlew bez klapki, stare przelaczniki kierunków i co najwazniejsze wynika to z VIN'u. Jedno z wielu 9x4 z innym rocznikiem w papierach.
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-07-2011 12:39 |
|
|
Mammoth napisał/a:
nr 9 to jakieś 400zł
W sumie widzę, że cały czas coś się dzieje.. Pozytywnie. Jednak z drugiej strony jeśli będziesz budował replikę GTR'a na takich elementach jak opisujesz (np. komplet zbyt krótkich amortyzatorów za 100zł) i zgodnie z zasadą "z czego pasuje?", to może koszt całego "projektu" zmieści się w 1000zł To może być całkiem ciekawe.
Spokojnie to tylko na Pilicę
Po Pilicy zabieram się konkretnie za auto i już nie bedzie takiej patatajni
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-07-2011 12:41 |
|
|
Zobacz moje 2 ostatnie i poprzednie projekty ...a było tego wiecej. Miałem już w swoim krótkim życiu (30tka za rok stuka) 30 pare aut (po 30-tym przestałem liczyć ) z czego wiekszość klasyków, które odrestaurowałem... ale nie bedę tu offtopa robił ...w kazdym razie teraz padło na Porsche
Tiger:
http://www.kitcarforum.pl/index.php?topic=16.15
[img]http://img692.imageshack.us/img692/6527/wms29.jpg[/img]
VW Cabrio GTI:
http://www.kitcarforum.pl/index.php?topic=701.0
[img]http://img43.imageshack.us/img43/2496/gofer95.jpg[/img]
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 14-07-2011 12:57 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-07-2011 13:04 |
|
|
O kurde max.konkretne projekty - uwierzylem ze porzadna replika GTR ma szanse powstac w PL....
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-07-2011 22:05 |
|
|
Update:
Przed Pilicą musze jeszcze połatac podłogę...
[img]http://img24.imageshack.us/img24/2558/13432768.jpg[/img]
[img]http://img17.imageshack.us/img17/2185/59809301.jpg[/img]
Wybebeszanie auta:
[img]http://img696.imageshack.us/img696/74/25425197.jpg[/img]
[img]http://img844.imageshack.us/img844/3402/68288222.jpg[/img]
Nie wiem czy tak jest w każdym 924, ale u mnie wszystkie wykładiny były sklejone na butaprem :/ ...zastanawiam się czym to teraz zczyścić :/
[img]http://img232.imageshack.us/img232/1931/33290606.jpg[/img]
[img]http://img69.imageshack.us/img69/2223/92683602.jpg[/img]
[img]http://img52.imageshack.us/img52/510/13521978.jpg[/img]
No i... kilka dziurek się znalazło ...jutro łatanie
[img]http://img8.imageshack.us/img8/5181/92977046.jpg[/img]
Najlepsza jest dziura pod nogami kierowcy, ktoś to kiedys zamiast pospawać połatał włóknem i zanitował alu :/ ...co za patatajnia....
[img]http://img543.imageshack.us/img543/9035/69222679.jpg[/img]
A tyle złomu wysypało sie z auta Ciekawe ile kilo odchudziłem Prosiaka
[img]http://img26.imageshack.us/img26/9504/46901976.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 14-07-2011 22:12 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Wojtii
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 23.10.08 |
Dodane dnia 14-07-2011 22:34 |
|
|
pare dziurek ? chyba strzelano do niego
a dziura na fotce nr.9 to dodatkowe chłodzenie nóg ?
924 '87 / W czasie remontu , polerka itp
aprilia AF1 125/160ccm dla wyrzycia sie / silnik wybuchł w czasie jazdy ... / na wiosne remont |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-07-2011 23:08 |
|
|
O kurde, to jednak porównanie do mojego przypadku było gruuubo przesadzone
Nieźle się tam działo!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 15-07-2011 07:42 |
|
|
Przyszła mi taka mała uwaga do głowy...
Nie wiem czy nie byłoby lepszym pomysłem zabrać się do projektu na bazie 924 S , troszkę inszy kształt podłużnic i skutkiem tego troszkę więcej miejsca pod maską na upychanie różniastych wynalazków ... |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
KRAZ
Użytkownik
Postów: 532
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.05.06 |
Dodane dnia 15-07-2011 10:02 |
|
|
mam te części od stabilizatora, mogę oddać
. |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 15-07-2011 23:04 |
|
|
O ja pierdziele takich dziur to jeszcze nei wdizialem ,wyrobisz sie z wszystkim do wyscigow?bedziesz cala podloge od str.kierowcy wspawywal na nowo czy moze jakas "latke" tam wstawisz?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
ciachu
Administrator
Postów: 4159
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 18-07-2011 09:52 |
|
|
A ja widziałem. Niestety nie jedno 924 tak wygląda... Auto jak widać było żółte, a ten budapren to fabryczny klej wygłuszeń i mat bitumicznych a'la papa, niestety.. trochę czyszczenia Cię czeka.
przemek84 - jak by Walenda nie robił, to użebrowanie i układ podłużnic musi pozostać ten sam, aby jakoś to wyglądało - płaskiego płata raczej tam nie wspawa, mam rację?
Czy w związku z nowymi faktami przyjazd na Pilicę stanie pod znakiem zapytania?
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|