924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 6 z 12 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: 924 '80 VIP3R
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 18-11-2015 09:50
Witam, pozwole sobie kontynuować ten wątek.
Jak je kupiłem, było w stanie dobrym, na plus przede wszystkim wnętrze i niespękana deska, ciekawa historia auta i książka serwisowa prowadzona prawie 20 lat w Niemczech, zdrowy silnik i jak dla mnie to, że nie auto nie ma zbędnych dodatków (targi, szyb elektrycznych itp.).
Na minus stan błotników i nadkola, i jakieś drobne rzeczy do poprawy. Tak jak pisał Viper, auto wymagało woskowania co 2 tygodnie, żeby czerwony przypominał czerwony.

Po zakupie zrobiłem:
- przewody zapłonowe, świece, palec, kopułka
- wymiana rozrządu, oleje, filtry
- uszczelnienie przewodu paliwowego
- tylny wahacz
- nowy akumulator (poprzedni był za duży) regeneracja alternatora+rozrusznika
- przekaźnik pompy paliwa zdążył paść
- światło cofania, wywalenie alarmu i systemu grającego po podłączeniu do telefonu, montaż radia blaupunkt z 79`
- licznik chodzi na nowej zębatce
- no i szeroko pojęta blacharka + lakierowanie została zrobiona.
Do zrobienia na pewno został wydech, chciałbym zakupić kompletny, mój się cały czas sypie a do tego ma tylko 2 tłumiki. Generalnie po usunięciu usterek i podstawowym serwisie samochodem zrobiłem +/- 5kkm bez większych przygód, w tym byłem nim w trasie na wakacjach ~2tys. km.


Edytowane przez Kris dnia 26-11-2015 13:34
Autor RE: 924 '80 VIP3R
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 18-11-2015 09:56
Teraz jest już tak:




Autor RE: 924 '80 VIP3R
Olo924
Użytkownik



Postów: 3991
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 18-11-2015 09:56
wydech kup Walkera, chyba dobra opcja cena/jakość, jeżeli nie chesz rzeżbić z customowymi wydechami za grubą kasę
mam taki już trzeci rok i nie ma się do czego przyczepić
ja kupowałem tu:
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-porsche-924-2-0-125km-od-75-89-rok-i5750437546.html


a wogóle to fajne autko .. dużo frajdy smiley


924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...

Edytowane przez Olo924 dnia 18-11-2015 09:57
Autor RE: 924 '80 VIP3R
vip3r
Użytkownik



Postów: 5558
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 18-11-2015 17:10
nareszczcie założyłeś smiley

jak chcesz kontynuować to wyeedytuję temat wątku smiley

jak pisałem - baardzo się cieszę że auto do Ciebie trafiło - poza tym że o nie dbasz to wiem że używasz do wycieczek - pochwal się też smiley

to auto naprawdę fajną historię na przestrzeni lat zbiera i jest w dobrych rękach na dalszą część podróży smiley

(to naprawdę bardzo budujące smiley )


pojazdy http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
simprez
Użytkownik



Postów: 5300
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 18-11-2015 17:30
Widziałem parę miechów temu (wcale nie tak dawno!) i tera paczę, że wypiękniała ta Piękna! smiley Świetnie się prezentuje! Gratulacje


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
[K] partsy 944S,S2,T,968
2716024
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
qvo vadis 924
Użytkownik



Postów: 335
Miejscowość: Małopolska Chrzanów / Tomelilla- Szwecja
Data rejestracji: 16.08.06
Dodane dnia 18-11-2015 19:06
Witam, po sprzedaniu mojego "prosiaczka" pozostało mi wiele nowych częsci , także kpl wydech fabrycznie nowy oddam za 300 zł, mam także oryginalną / sprowadzona z Niemieć / tkanine wypełnienie foteli , taką jak masz w swoim porszaku. Ktos zainteresowany - dzwonić po 22 listopada .608370929, pozdrawiam


Były:Moskwicz 412-1970, 126P-1976,Opel Rekord-1962,Mikrus 300-1958,Mercedes 300TD-1983,Opel Kadet-1980,Porsche 924-1977,MB 123-1985.924-1980 sprzedane
Jest: MB w210, 2,2 CDI, 2000r.I moje marzenie- FORD JUNIOR z 1932r.
qvovadis@tlen.pl 4696429
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
wit007
Użytkownik



Postów: 2448
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 18-11-2015 19:25
O, to wydech już masz smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 18-11-2015 20:16
Dzięki Viper, narazie do jednej dłuższej wycieczki służyło - na Chorwację. Zrobiłem tam 2100 kilometrów, obyło się bez żadnych przygód, nawet te 35-40 stopni dało się wytrzymać bez klimy, przy odpowiednim operowaniu nawiewem, szybami i lodówkąsmiley. W sumie na cały czas otwartych światłach z non-stop włączoną dmuchawą, gpsem, radiem i kilkoma zjazdami z głównej trasy w tereny górzyste, spalanie zamknęło się w 8.1l/100km, a oleju wzięło około 2 litrów.


qvo vadis - na wydech jestem w 100% chętny.
Tapicerkę planuję zmienić na czerwoną kratę, ale to temat na przyszły rok, póki co i tak jestem zaskoczony stanem foteli, poza jednym odejściem materiału od tej niby skóry na fotelu pasażera i małym przetarciem "skóry" na fotelu kierowcy to są w super stanie.
Dzięki Simprez, aż ciężko było auto poznać po tym jak je odebrałem.
Pozdrawiam.
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7002
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 18-11-2015 22:00
Gratulacje zakupu auta tak na start smiley
Widać, że dostało w Twoich rękach drugie życie. Prace blacharskie
dużo zmieniły na plus! Przemysł zrobienie progów w czarnym baranku
tak jak było w oryginale.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 19-11-2015 17:00
Już to przemyślałem Qbak, będą oczywiście na czarno,
a baranek jest w tej chwili na progach
W zasadzie jeszcze powinienem wrzucić te listwy boczne, co były oryginalnie,
ale bez nich auto wcale gorzej nie wygląda (no i cena tych listew powala - ponad 600zł)
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Cyryl
Użytkownik



Postów: 1182
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10
Dodane dnia 19-11-2015 18:13
A ja się cieszę, że kolejne porsche opuszcza Ziemię Sandomierską w 'nowych szatach'. Staram się doglądać wszystkich prac, bo po pierwsze to lubię, a po drugie zawsze zostaje jakaś dokumentacja. Ładnie wyszedł smiley
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Piotr924
Użytkownik



Postów: 1135
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13
Dodane dnia 19-11-2015 18:17
Moze pomaluj jeszcze tylne bebny na czarno, zeby sie nie wstydzic ze w sportowym Porsche masz tylna belke od "dostawczaka" smiley

Ladnie go odchuchales smiley


Porsche 924, '82

"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1521
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 19-11-2015 18:25
Fajny egzemplarz poszedł w dobre ręce, bardzo dobrze mu się wygląda smiley. No i dłuższe trasy tym autem to czysta przyjemność. Baranek można pomalować na czarno. Do listew też zachęcam, wiem, że wielu lubi 924 bez listew, ale ja jednak bardzie lubię z listwami smiley.

Jakiej firmy kupiłeś kable zapłonowe? Spisują się jak na razie?


Porsche 924 2.0 Szarak

"Najgorzej to jest stoić".
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7002
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-11-2015 21:42
Listwy boczne jakiś czas temu kosztowały nawet więcej niż 600zł
w komplecie, teraz trzeba kupować na sztuki i cena robi się dopiero
wysoka. Sam żałuję że nie kupiłem jak były zestawy...

Teraz można już tylko przyjemności z użytkowania 924 życzyć smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 19-11-2015 22:54
O tak, bez kontaktu Cyryla by się nie obyło. Malować bębnów nie chcęsmiley, zresztą nie przeszkadza mi wspólne pochodzenie części i całego samochodu z VW/AUDI, myślę zresztą, że najfajniejsze Porsche właśnie takie były, moim zdaniem, 356, 914, 924.

Przewody na początku kupiłem NGK, ale nie wchodziły w kopułkę,
teraz jeżdżę na Janmor, póki co nic złego się nie dzieje, ale mam je dopiero od 4-5 miesięcy.

Set of moldings (listwy) nr. 30 (31-35) nr: 477 853 995 696,- Qbak ja taką informację dostałem co do listew, wydaje mi się, że tu chodzi o obie strony. Ale nie zmienia to faktu, że jest to dość sporo za kawałek plastiku.
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7002
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 20-11-2015 00:08
Tak, to jest numer części zawierający obie strony. Napisałeś 600zł, więc odpisałem
że więcej. Tylko teraz już nie są takie zestawy dostępne (mam nadzieje że znów
będą za jakiś czas) i zakup pojedynczych sztuk jest o wiele droższy niż te 700zł smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 22-04-2016 18:03
Próbuję dojść do ostatecznego porządku z elektryką, potrzebowałbym pomocy - czy w drzwi biegły jakiekolwiek kable? Poza tymi od oświetlenia wewnętrznego? Nie mam el. lusterka i el. szyb. Którędy biegną przewody z pompy paliwa? Z góry dzięki za pomoc.
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Pumba
Użytkownik



Postów: 2828
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 22-04-2016 22:40
Jeżeli nie masz Pan lusterków elektrycznych i szybów... To chyba nie muszą biec ( nigdy takiej fajnej oldschoolowej wersji nie miałęm )
Natomiast przewody do pompy paliwa i całej tylnej elektryki biegną od strony kierowcy pod dywanem - koło ręcznego i dalej do tyłu. Pompa paliwa sama w sobie zasilana była chyba zielonym przewodem 2,5mm*2, najgrubszym z całej wiązki.

Mam nadzieję, że mnie MadMax naprostuje, jeżeli źle pamiętam - akurat nie mam schematu na podorędziu...


'85 928S "Hodor"
'83 924 "Hellmann's"

Edytowane przez Pumba dnia 22-04-2016 22:41
5773500
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
Kris
Użytkownik

Postów: 153
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15
Dodane dnia 22-04-2016 23:05
Dziękuję, u mnie biegną w drzwiach z dorzuconego centralnego zamka, który właśnie wyrzucam.
Po tych całych porządkach pod deską przestał mi palić, a akurat została luźna taka jedna wiązka, która podaje prąd w momencie rozruchu, podejrzewałem że coś od zasilania pompy zerwałem - jutro wrzucę zdjęcie tego, może powiecie mi czy to jakaś rzeźba - bo na taką wygląda. Samochód nawet nie zapala na holu, czyli chyba coś nie podaje paliwa.

Swoją drogą, potrafi ktoś to rozkodować?
http://screenshooter.net/102697000/scxivci

Edytowane przez Kris dnia 22-04-2016 23:09
Autor RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R)
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 22-04-2016 23:49
Tabliczka znamionowa mocowana gdy auto schodziło z taśmy. VIN był nadawany później, a to należy rozumieć w kategorii "tabliczki znamionowej produktu".

477 - typ, 012 - nie wiem , C1-kod lakieru. Na dole kolejno - tydzień, dzień, nr kolejny, rok modelowy (A= 1980).

Dane z dolnej linijki obliczamy od początku roku modelowego (nie kalendarzowego). Rok modelowy rozpoczyna(ł) się 1 sierpnia - w tym wypadku kalendarzowo był to więc 1 sierpnia 1979 r.

Przewód zasilania pompy paliwa - czarno-zielony o największej w wiązce grubości 2,5 mm*2 .




Edytowane przez konto_usuniete dnia 23-04-2016 00:05
Strona 6 z 12 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>