924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-11-2012 18:36
Chyba w zasadzie napisano tu wszystko wiec nie będę powielał wniosków Michała czy Jarzyny.

W tym budżecie - tylko 924, no może ewentualnie 944 ale z pierwszych roczników (na plus lepsze hamulce, większy dobór felg i opon no i nieco mocniejszy silnik).

Ale widzę że już zdecydowałeś - popieram wybór. Zastanów się od razu czy będziesz z auta robił wydmuszkę czy chcesz jeździć niemal seryjnym autem (dwie różne grupy w Classicauto i bardzo różne podejście do przeróbek w obu przypadkach!).


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
rolo
Użytkownik



Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11
Dodane dnia 18-11-2012 19:09
Mario, a dlaczego chcesz 924 do rocznika '83?
W zasadzie rocznik nie ma dużego znaczenia pod warunkiem, że auto jest zadbane. W "pierwszych" rocznikach musisz bardziej uważać na rudą, a i środek jest skromniejszy. Osobiście polecam Ci wersje z brązowym środkiem, choć zadbane nie są najłatwiejsze do upolowania.
Zależy oczywiście w którym kierunku chcesz iść. Jeśli planujesz wydmuszkę, to i odrobina druciarstwa i podniszczony i niekompletny środek nie będzie dużym minusem.

Widzę, że przechodziłeś od 928 do 924. Wydaje mi się, że powinieneś przejechać się każdym z nich i dopiero zdecydować. 924 jest baaaaardzo spartańskie przy swoich starszych braciach, a silnik 2.0 może zadziwić słabymi osiągami. Ważne, żebyś wybrał świadomie.

Ja zanim wybrałem, przejechałem się i 928 i 944 i 924 2,0. Nie miałem tylko okazji jeździć 931 i 924S.
928 to tak jak piszą koledzy - inna bajka. Wsiadasz i nie chcesz wyjść i tylko świadomość, że jak dasz 20 tys. to kolejne 10-20 powinieneś mieć w pogotowiu podpowiada, że powinieneś odpuścić.
944 mnie nie przekonało, może dlatego, że jechałem n/a. Z 924 również nie chciałem wysiąść, choć osiągami to taki "osiołek". Ale ma to coś. No i świadomość, że jak się kupi 924 za 10 tys. To już niewiele trzeba, żeby auto było prawie idealne.



924 '84 2.0 125 KM
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 18-11-2012 20:45
Rolo... może na wiosnę wybiorę się w koncu do Wrocka na jakiś wasz spocik to zobaczysz jak 931 śmiga smiley

Co do 924 chyba najlepiej byłoby celować w rocznik po 81... osobiście poleciłbym jednak końcowe od 82 wzwyż. Jest już wtedy pełny ocynk więc mniej problemów z rdzą zwłaszcza w górnej części karoserii. Z plusów we wnętrzu to lepszy nawiew... który jednak robi pewną różnicę jak robi się zimniej i szyby parują. Poza tym reszta będzie niemalże taka sama smiley



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
rolo
Użytkownik



Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11
Dodane dnia 18-11-2012 20:49
Misiek. Powiem tak: ja nieeee chcęeeę wsiadać do Twojego 931 smiley Tak profilaktycznie nie chcę smiley
Wpadaj, wpadaj śmiało. Koniecznie musisz się pojawić na dachu Castoramy (spoty Petrolhearts).


924 '84 2.0 125 KM
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 18-11-2012 21:20
a ja bym podpowiadał być odważnym w marzeniach.
Szedłbym w 928 - tylko w wersje 16v, to naprawdę fajne zabawki.
Na autostradach jak czołg, nawet jak silnik będzie "w średnim stanie" to momentem poradzi sobie z młodszymi autami.
Kwestia tylko znalezienia kogoś sensownego od K-jet'a.
Koszty?
Przy wersjach 16v strach jest mniejszy.
To nie jest auto które musi jeździć każdego dnia, więc nie ma chyba takiego ciśnienia by 356dni w roku było gotowe do jazdy.
Moment, dźwięk silnika i linia tego auta są dla mnie największym atutem tego auta.
944 to kompromis między 924 a 928, choć mam wrażenie że 2,5n/a to na dzisiejsze czasy ciut za mało - ale to już moje zdanie.
Autor RE: [K] Porsche 924 do 83'
mario1942
Użytkownik



Postów: 169
Miejscowość: Bologna
Data rejestracji: 16.05.11
Dodane dnia 14-03-2013 18:43
Ogłoszenie nadal aktualne: poszukuje sprawnego technicznie 924/944 najlepiej z Wielkopolski.


Było:
924 "Barszczyk" 85'
Jest:
Porsche Boxster 987
9994190
Strona 2 z 2 < 1 2