924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 10:54
Z niektórymi z was znam się już z forum PCP, witam więc pozostałych! Jak już wiecie szukam czegoś na ten sezon, wybór (na razie) padł na 944/924S. Niestety, nie ja kupiłem to omawiane auto za ok. 8 tys. które znikło z Otomoto, ale liczę że wkrótce dołączę do grona posiadaczy transaxle smiley

Witek
ex 964 C4
4337926
Autor RE: Witam :)
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 12-02-2011 11:44
Witam i życzę, aby wybrane autko choć trochę wypełniło pustkę po 911.

Jeśli szukasz 924S to zainteresowałbym się tym egzemplarzem http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=3190&rowstart=0 944 też napewno coś się znajdzie w dziale giełda.


Autor RE: Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 12:08
Dzięki, ładne auto. Szkoda że nie jest bliżej Wawy smiley
4337926
Autor RE: Witam :)
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 12-02-2011 12:24
hej gratuluje prawidlowego i nietypowego w PL kierunku smiley


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Autor RE: Witam :)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7464
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-02-2011 12:27
Witam smiley
Powodzenia w poszukiwaniach. Wszystkie lokalne namiary już znasz, więc nie będę
jeszcze raz pisał. Powodzenia w poszukiwaniach i do zobaczenia smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Witam :)
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 12-02-2011 13:03
hej Witek.
będziesz miał bardzo ciekawe porównanie... z 911tki przesiądziesz się do transaxla... ciekaw jestem wrażeń, bo wiesz, tak słyszałem, że teoretycznie, o ile 944 ma mniejszą w moc, to ponoć prowadzi się lepiej smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 12-02-2011 14:14
Autor RE: Witam :)
ciachu
Administrator



Postów: 4165
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 12-02-2011 13:49
no i jest większe w środku i na trackdaye nadaje się idealnie!
Ale wiadomo, co dwa porsche to nie jeden i zawsze jest mieć lepiej kilka w garażu smiley

Witamy na forum.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Witam :)
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 12-02-2011 14:24
Witam

Migracja w kierunku 24/44 jest dosyć niespotykanym zjawiskiem. Jeżeli nie miałeś większej styczności z tymi modelami, to może być ciekawe doświadczenie.

ps.

Tutaj ogłoszenie kolegi z forum:

http://moto.allegro.pl/porsche-944-zamienie-na-motor-i1442715254.html

http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=2676


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: Witam :)
Blumen
Użytkownik

Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06
Dodane dnia 12-02-2011 14:54
byłe auto logosa, który przesiadł się na 996 smiley


Jest MB i BMW smiley
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2
Autor RE: Witam :)
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 12-02-2011 17:58
Witaj po tej stronie rzeki.. 44/24 to swietne auta ale czesciej mozesz trafic na dziwne patenty, poniewaz ze wzgledu na relatywnie(w stosunku do 911) niska cene czesto trafialy w rece mechanikow traktorowych. Jezeli natomiast trafisz na dobry egzemplarz frajda bedzie wielka na torze..ja jednak celowalbym w S2 bo roznica jest znaczna.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 18:09
Wiem wiem, że S2 to inna bajka. I pewnie bym na takie coś polował, ale plan jest inny smiley Zamierzam zamieszać w klasie G na zawodach PCP smiley A i na CA może mi się uda wpaść? Plan zakłada czasowy rozbrat z 911, celuję w 964 Jubi lub 965. A gdy już będę obrzydliwie bogaty to 993 Turbo smiley Ale może 24/44 spodoba mi się na tyle, że go sobie zostawię lub zmienię na S2 właśnie. Jak napisał Ciachu - lepiej mieć kilka prosiaków smiley

Styczności z 24/44 nie miałem kompletnie ŻADNEJ smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations

Edytowane przez wit007 dnia 12-02-2011 18:10
4337926
Autor RE: Witam :)
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 12-02-2011 18:32
Witaj - tym razem po ciemnej stronie mocy!!!

Tak jak tona napisał przesiadka do zwykłego 2.5 po 964 to kiepski pomysł. Będziesz miał uczucie kompletnego braku mocy, co zapewne będzie frustrujące. W S2/turbo na pewno byłoby lepiej - no ale to już budżet bliższy 30k PLN.

W dodatku gdy już kupisz zwykłe 944 to pamiętaj że to 25-letnie auto z najczęściej dość zmęczonym zawieszeniem. Ostrzejsza jazda może nie dać satysfakcji - zaraz zaczną się wymiany stabilizatorów, amorków itp.
Co do zakupu - zwróć uwagę na historię serwisową a zwłaszcza sprzęgło - bo jeszcze może okazać się że w połowie sezonu trzeba będzie wymienić a to koszt ok 4tys (czyli niemal połowa planowanego budżetu). Proponowałbym na pewno przyjrzeć się S'ce mr-nemo - chyba najrozsądniejsza propozycja na chwilę obecną (auto gotowe do sezonu).
Autor RE: Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 19:03
Skąd taka cena sprzęgła??!!?? Do 964 w PL tyle kosztowało, ściągnąłem z USA za niecałe 1,5k zł. O czarnej S myślę mocno smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Witam :)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7464
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-02-2011 20:46
No może Piotrek trochę przesadził, ale jak widać tutaj u Tomka:
http://transaxle.istore.pl/pl,product,2503651,zestaw,sprzegla,porsche,924s,944,8v.html
Prawie 2800zł. Plus robocizna, można się spodziewać jakiejś tam sumki.
Możesz zapytać: Czemu nie zregenerować tarczy na gumie? Nie ma sensu jej regenerować,
bo znów się zerwie (niektórzy potwierdzą) i pewnie będzie trzeba kupić własnie
taką jak na sprężynach.

Efekt braku mocy może być uciążliwy, S2 by było najlepsze, ale mam nadzieje że
się odnajdziesz w świecie transaxli smiley Jest czas żeby przemyśleć jak wejść w kojeny
zakręt po prostu smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 20:48
Wiem wiem, ze gum nie warto regenerowac. S2 za drogie dla mnie w obecnej sytuacji. No i nie jest w klasie G smiley

W USA komplet Sachsa mozna kupic za jakies $500 wiec do przezycia.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations

Edytowane przez wit007 dnia 12-02-2011 20:52
4337926
Autor RE: Witam :)
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 12-02-2011 21:27
Witaj,

hm ciekawe doświadczenie to będzie, przeważnie przechodzi się odwrotnie... smiley

944 to:

-w miarę porządne hamulce
- ponad 200NM przy 3tys.
- niskie spalanie 8-12l
- "bioderka" w lusterku
- bardzo bobre prowadzenie
- spory bagażnik
- nadaj się na codzień ( jeździłem z 6lat)

Polecam 2,5 N/A najlepiej 87-89r.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Witam :)
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-02-2011 22:19
Ze wzgledu na "bioderka" faktycznie 944 ma przewage nad 24, ale osiagi 24S przez nizsza mase sa na podobnym poziomie. Hamulce tez (chyba) te same. Na co dzien nie bede nim pewnie jezdzil, 5 tys. rocznie to max.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Witam :)
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 12-02-2011 22:30
wit007 napisał/a:
Ze wzgledu na "bioderka" faktycznie 944 ma przewage nad 24, ale osiagi 24S przez nizsza mase sa na podobnym poziomie. Hamulce tez (chyba) te same. Na co dzien nie bede nim pewnie jezdzil, 5 tys. rocznie to max.


924S to 150KM, 88r tylko 163KM

No i w 944 po 85r. nowa deska i instalacja elektryczna bardziej przyjazna niż w 924S i 944 do 85r.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Witam :)
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 13-02-2011 07:03
Ogłoszenie, które podałem wcześniej już nieaktualne, myślę, że propozycja Pitersona również godna polecenia - http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=3404


Autor RE: Witam :)
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 13-02-2011 08:35
dlugi napisał/a:
wit007 napisał/a:
Ze wzgledu na "bioderka" faktycznie 944 ma przewage nad 24, ale osiagi 24S przez nizsza mase sa na podobnym poziomie. Hamulce tez (chyba) te same. Na co dzien nie bede nim pewnie jezdzil, 5 tys. rocznie to max.


924S to 150KM, 88r tylko 163KM

No i w 944 po 85r. nowa deska i instalacja elektryczna bardziej przyjazna niż w 924S i 944 do 85r.


924S z 160 to najlepszy byłby wybór... ze zdrowym egzemplarzem nawet s2 potrafi mieć problem...

ja też kiedyś byłem zwolennikiem nowej deski... ale po jakimś czasie nawróciłem się na starą deskę - ona naprawdę oddaje rajdowy klimat tamtych lat (o wiele bardziej niż nowoczesna deska z 944)...

Wit: czyżbyś miał w planach pobicie Tediego? smiley smiley to i furmanką możesz przyjechać smiley
daj do klasy modyfikowanych - tam jest wyścig: Piterson, Michał928, Qbak, ja smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 13-02-2011 08:37
Strona 1 z 2 1 2 >