Autor |
Witam wszystkich |
Mroofka
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość: Ełk
Data rejestracji: 03.01.12 |
Dodane dnia 03-01-2012 23:50 |
|
|
Jestem nowym na forum wiec żeby było ładnie się przywitam ;]
mam porsche 924 (z 83 roku) od 3 lat ale przez ten czas i tak wiecej stoi w garazu niz jezdzi, a dokladniej moze z dwa razy w roku przejazdzka... długo by gadac o powodach, moze napisze o ostatnim. po ostatniej przejazdzce nsa koniec wakacji, wstawieniu maszyny do garazu juz mi nie chciał odpalic, probowalem dojsc co jest, po odkreceniu przewodu paliwowego od filtra iu pokreceniu rozrusznikiem nie podaje paliwa, z tego co sie orientuje (a jestem samoukiem w mechanice) jest przy zbiorniku paliwa pompka podająca paliwo gdy silnik jest w ruchu, i mysle ze to przyczyna. jesli drodzy koledzy forumowicze maja pomysly jak mam rozwiazac moj problem to bede wdzieczny. naprawde chcialbym wiecej niz dwa dni w roku pojezdzic... pozdrawiam ;] |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 04-01-2012 00:00 |
|
|
cześć,
dobrze trafiłeś
jak się nie mylę to jedna z typowych przypadłości, przekaźnik przy bezpiecznikach czasem pada - próbowałeś pompie dać prąd bezpośrednio?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 04-01-2012 00:01 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-01-2012 00:09 |
|
|
Hej, witamy na forum
Czekamy na jakieś fotki.
Co do odpalania do dobrze Viper podpowiada. Przekaźnik pompa paliwa to bardzo
częsta przyczyna. Spróbuj podać do pompy bezpośrednio napięcie lub zewrzeć
odpowiednie piny w skrzynce z przekaźnikami, żeby zobaczyć czy działa.
Aha, masz dwie pompy. Jedna główna przymocowana blisko baku, a druga w baku.
Musi działać ta zewnętrzna przede wszystkim.
Nie namawiam Cię już teraz ale gdybyś potrzebował to taki przekaźnik może
dostaniesz u Tomka www.transaxle.pl
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 04-01-2012 00:38 |
|
|
Cześć! Powodzenia w uporaniu się z usterką
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 04-01-2012 06:26 |
|
|
Hi !
Skąd jesteś?
1. Wymontuj pompe i sprawdz czy jest sprawna
2. Weź kogoś do poomocy i sprawdzcie czy jest prąd na pompie przy kręceniu, jak nie to pewnie przekażnik, ten czarny w skrzynce, poszedł się paśc, albo nie ma styku.
To tak na szybko, sprawdzisz te 2 rzeczy i albo się wyjaśni, albo myslimy dalej
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 04-01-2012 07:09 |
|
|
Czesc .
Skad jestes ?
Najlepiej by bylo , gdyby ktos ze "znawcow" mogl podjechac na miejsce i "zdjagnozowac" prosiaczka
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 04-01-2012 08:09 |
|
|
Cześć. Myślałem, że ja mało jeżdżę swoją maszynką, ale chyba mnie przebijasz. Trzymam kciuki, aby usterka okazała się błahą i w tym roku będziesz mógł częściej cieszyć się jazdą!
|
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 04-01-2012 08:18 |
|
|
Cześć!
Miałem to samo. Gasł mi od czasu do czasu w trasie, a w końcu w garażu w ogóle nie odpałił. Tak jak koledzy podpowiadają - przekaźnik. U Tomka za 115 zł o ile dobrze pamiętam.
Daj jakieś fotki. Ja jeżdżę raz na dwa tygodnie i wydaje mi się, że to baaardzo rzadko
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-01-2012 12:39 |
|
|
Przed kupowaniem przekaźnika sprawdź czy to na pewno to
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 04-01-2012 15:04 |
|
|
Witam, mam nadzieje ze to faktycznie przekaznik i w tym roku wiecej polatasz Pzdr!
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Mroofka
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość: Ełk
Data rejestracji: 03.01.12 |
Dodane dnia 04-01-2012 17:22 |
|
|
Dzieki koledzy, jak wroce do domu od razu sprawdze. a skad jestem: raczej z daleka ;p pogranicze mazur i podlasia, okolice Ełku ;]
fotki dorzuce jak znajde wiecej wolnego czasu |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
porsche89
Użytkownik
Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06 |
Dodane dnia 04-01-2012 18:02 |
|
|
Witam.
Wszyscy jesteśmy z jakiegoś pogranicza.
Może oprócz forumowiczów z Łodzi
944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 04-01-2012 22:01 |
|
|
Witaj
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: kolejny problem.. |
Mroofka
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość: Ełk
Data rejestracji: 03.01.12 |
Dodane dnia 12-01-2012 15:28 |
|
|
Eh, długo nie pisałem z braku czasu ale moje ustalenia co do mojej maszyny są następujące: pogrzebałem w przekaźnikach, podgrzałem niektóre luty, przekaźniki spowrotem do auta i dziwo zapaliło ;] jednak radość nie trwałą długo bo po przejażdżce 2km w jedną i z powrotem porschak zgasł, próba z rozrusznikiem i nawet nie chce zakręcić.. coś go blokuje... chyba zaczne od wykręcenia rozrusznika... a może inne propozycję?? ponadto mój ojciec który ze mną jest posiadaczem tego egzemplaża mówii by go zrobić i wystawić na sprzedaż.. szczególnie że u mnie sie zbliża wyjazd dłuższy za granicę... |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 12-01-2012 16:36 |
|
|
Nie wiem czy oplaca sie ladowac serce w takie auto i sprzedac je za realna cene w tej chwili 6tys? Oczywiscie nie widzilem twojego egzemplarza ale tak to jest jak chcesz sprzedac cos co ma waska grupe odbiorcow, pozniej znalezc takie autko bedzie coraz ciezej bo niestety nie przybywa juz ich a cena napewno spadac nie bedzie.
No chyba ze potrzebujesz gotowki na wyjazd to inna sprawa zreszta twoje auto a moje sa tylko sugestie...
Pzdr.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|