Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 14-09-2012 10:49 |
|
|
Czyli mówisz żeby nie pakować deszcówek ???
Pozostało umyć auto i można wyruszać.
Jak bedą warunki plan coś urwać z zeszłorocznego 1.52...
Do zobaczenia na miejsu
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 14-09-2012 11:24 |
|
|
Jak coś się zmieni napiszę narazie piękna bezdeszczowa pogoda , na jutro zapowiadają zachmurzenie , ale bez deszczu praadopodobnie jutro będzie ładnie
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-09-2012 12:08 |
|
|
Kółka zmienione (ale slicki zabieram!!), akumulator podładowany, mycie zaliczone (które niewiele daje bo ślady walki na każdym elemencie i polerkę trzeba zrobić)...
Wyruszamy za niecałe 2 godzinki!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-09-2012 12:10 |
|
|
Ja nie myje. Jedno mycie na 3 lata starczy
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 14-09-2012 15:21 |
|
|
w końcu szarak to szarak.
Ja jeszcze w pracy, ale jutro wszyscy się spotkamy na torze!
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 14-09-2012 23:17 |
|
|
A ja niestety siedzę w domu, części do skrzyni nie dotarły. Powodzenia dla wszystkich w Poznaniu.
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 15-09-2012 15:50 |
|
|
Tona wymiata - zrobił niskie 1:50 Cichy robi co może, ale na razie musi zadowolić się 1:51,2. Piterson - zły jak cholera - 1:56,026, a Mikołaj 1:53,102.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-09-2012 16:01 |
|
|
Już po. Fantastyczna impreza! Pogoda jednak dopisała (zwłaszcza dla turbawek). Drobne, przelotne mżawki tylko pomagały zmyć owadzie truchła z przedniej szyby
A relacja? W sumie krótka. Bo w Poznaniu po staremu
Świetna organizacja.
Rewelacyjna atmosfera.
Fantastyczny tor.
Nieocenieni instruktorzy.
Liczne grono niezastąpionych pasjonatów i entuzjastów Porsche!
Było fantastycznie! I za to wszystkim obecnym dziękuję!
Co do auta. Po 3 latach (w ciągu których auto przeszło 'mały' remont silnika i do początku września legitymowało się przebiegiem 300km od imprezy Wyrazów'09) odkurzyłem w końcu (łącznie z kołami obutymi w R1R) 944S. S jak slow. Co może kilka osób potwierdzić
Bezpośrednio przed wyjazdem nakręciło w 2 tygodnie 500 mil. Od wczoraj doszło kolejne 750. Stan oleju bez zmian
Generalnie bardzo fajne auto do dalszych podróży na tor i z powrotem. I do nauki poprawnej linii jazdy na torze też.
Ale do jazdy na czas to już raczej nie
Zdaje sobie sprawę, że dla mojej grupy kolorowej stanowiłem swego rodzaju ruchomą szykanę, która (mam nadzieję) uatrakcyjniła im jazdę po torze Jeśli jednak nie, to przepraszam.
I tak dziękuję Jurkowi, że pomógł mi odetkać przepustnicę, bo mogło być jeszcze fajniej (wolniej...).
Ale emocji nie zabrakło.
Tona włączał napęd warp'owy na prostej startowej (przy donośnym wystrzale z wydechu) i poganiał GT2 i SLSa! Cichy nie odstępował.
Piterson bił rekordy dla 944 2,5. Było już 1:55. Udało się niżej? Najbardziej zapadło mi w pamięć wejście bok w bok w Babę Jagę tony i Duc'a748
Reprezentacja transaxli była zaterm mocna, choć relatywnie nieliczna (928, 2x968, chyba z 8 szt. 944 /w tym 4x951 - istny Turbo CUP nam się szykuje! / i chyba 3 szt. 924). Brakowało zwłaszcza 944 2,5 i 924. Pewnie za rok będzie lepiej
O czym mam nadzieję znowu będę mógł się przekonać
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 16-09-2012 19:52 |
|
|
Byłem, widziałem. Co prawda nie za długo, bez jakiś przywitań, ale duma mnie rozpierała jak 944 Turbo wyprzedzało jakąś tam nową 911. Już nie mówiąc o zapachu benzyny i palonej gumy. W następnym sezonie dołącze, raczej rekreacyjnie, ale wiem że muszę! |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 18-09-2012 09:41 |
|
|
Super impreza, możliwość wyjeżdżenia sie do granic oraz jak zwykle doskonała atmosfera
A co do samego toru oj w tym roku działo się, działo
Tona zdecydowanie "Man of the Day" mimo kilkuletniej nieobecności na torze wyjątkowo zmotywowany od pierwszej sesji kręcił doskonałe czasy niemalże z każdym okrążeniem urywając dziesiątki setnych i kończąc z rewelacyjnym 1:50.077, na następnej wizycie na torze "magiczna" granica musi pęknąć.
Mikołaj robiąc tylko jedno szybkie okrązenie pojechał 1:53.102 a była szansa na poprawe niestety awaria nie pozwoliła na więcej.
Piterson urwał ponad sekunde i swoim "dychawicznym" 2.5 N.A. ustanowił 1:55.156
Pilatus również pojechał rekordowe dla 924 2:04.146
Ja też jestem bardzo zadowolony z 1:50.832 udało sie urwać blisko 2s. z zeszłorocznego rekordu, jadąc niemalże na takim samym setupie i chyba na tych oponach już nie dam rady szybciej.
Udało sie również wygrać próbe na torze kartingowym ale DUC748 był bardzo blisko (jak on robi te nawroty )
Ale najwiecej frajdy sprawiał mi widok naszych starych 944 objezdzajacych, wyprzedzajacych na torze topowe 997, np. Tona wjeżdzając na sesje za GT2 lub TT+ w takiej samej odległości tę sesje kończył.
Prośba kolegi w 997 TT o wpuszczenie w kolejke bo chciałby jechać za podobnie szybkimi autami a nastepnie po sekwencji zakretów wyprzedzające go 944 T i 944 S2 - "bezcenne"
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 10:20 |
|
|
cichy napisał/a:
Prośba kolegi w 997 TT o wpuszczenie w kolejke bo chciałby jechać za podobnie szybkimi autami a nastepnie po sekwencji zakretów wyprzedzające go 944 T i 944 S2 - "bezcenne"
Cichy a nie masz tego na jakimś filmie ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 12:09 |
|
|
No cóż, Poznania reklamować nie trzeba. Jedyny w Polsce Tor z prawdziwego zdarzenia. To tam od 2005r odbywają się Zloty i jakoś nie jestem już w stanie wyobrazić sobie innego miejsca spotkania fanów prawdziwie sportowej marki jaką jest Porsche.
Jak zawsze wszyscy ostrzyli sobie zęby na spotkanie z Torem. Zarówno starzy wyjadacze którzy jechali śrubować swoje rekordy, jak i Ci którzy mieli przeżyć swój pierwszy raz. Pogoda dopisała wprawdzie czasem nad głową pojawiały się ołowiane chmury ale poza chwilową mżawką było sucho i ciepło. Przez pierwsze cztery godziny Tor został podzielony na cztery sekcje na których odbywał się trening (oczywiście pod okiem instruktorów). A o godzinie 12:00 dostaliśmy kostki no i zaczęło się Jeździliśmy podzieleni na 3 grupy, każda grupa miała 20-minutową sesję (w sumie wypadło ich po 5). W zasadzie w każdej sesji była okazja na 2-3 czyste kółka, no chyba że ktoś miał wyjątkowego pecha.
W transaxlach na torze tym razem dzielił i rządził Tona, detronizując po raz pierwszy od niepamiętnych czasów Cichego i kręcąc fenomenalne 1:50.077 (najprawdopodobniej podniesione non-stop światła zdecydowały o tym że nie pękło 1:49 ). Cichy też nie odpuszczał, chyba pierwszy raz w życiu miał stracha i szaloną jazdą wycisnął 1:50.832. Ale żeby tradycji stało się zadość, na kartingu wykręcił najlepszy czas i ostatecznie z Toną wygrał. Tytuł mistrza jednego kółka bezapelacyjnie należy się Mikołajowi który "olewając" piszczący czujnik EGT pojechał 1:53.102 ale przypłacił to jakąś awarią (wiadomo już co?).
Ja po pierwszych czterech sesjach z czasem 1:56.026 już myślałem że 1:55 jest poza zasięgiem ale w ostatniej wreszcie zaczęło mi się świetnie jeździć i zrobiłem trzykrotnie niskie 1:55. Cieszyłem się jak dziecko z czasu 1:55.156. Trzeba dodać że jeździłem na swoich starych R888 z 2008 roku które o dziwo spisały się znakomicie. Już wiem że na lepszych oponach i z większą odwagą można spokojnie zrobić 1:54 a może jeszcze coś więcej? Zawieszenie i hamulce spisywały się znakomicie, na moje oko silnik chyba się wreszcie ułożył bo zaczął chętniej wkręcać się na obroty (na końcu prostej miałem 195 km/h) - koniecznie muszę pomierzyć kompresję i moc! Jedynie odwagi zabrakło bo nie pamiętam żadnego momentu w którym miałbym jakieś poważniejsze tarapaty (a jak wiadomo jest takie powiedzenie "Jeżeli masz wszystko pod kontrolą, to znaczy ze jedziesz zbyt wolno".
Najmniej szczęścia miał Lamer bo jego Gulf zmagał się z chorobami wieku dziecięcego i co chwilę płatał figle aby ostatecznie już nie odpalić. Z innych niespodzianek to walka Marcina z jego 993 Martini, które wciąż nie chce się dobrze prowadzić (wystarczy dodać ze lepszy czas Marcin zrobił swoją poprzednią niemal standardową 993). Niewiele natomiast brakło aby na kartingu objechał Cichego! (te nawroty rzeczywiście są fantastyczne!).
W królewskiej klasie 924 było tylko trzech zawodników ale za to mocnych! Pilatus wreszcie pojechał tak jak od dawna powinien i zdetronizował Qbaka (2:04.146). Inna sprawa że chyba stosował jakiś niedozwolony doping bo co sesję nalewał różne mikstury z każdej możliwej strony silnika Kuzik i Marco próbowali gonić króliczka i też skończyli z bardzo ładnymi czasami. Cały czas czekam aż wreszcie któryś LT-ek zrobi 1:59 Mocno odchudzić auto, dobre zawieszenie, świeże semislicki i powinno się udać!
928 była tylko jedna (Juha), w dodatku na kiepskich oponach ale i tak udało się zrobić ładny czas (2:04.866).
W tym roku było nieco skromniej (bez piątkowego prologu, bez dodatkowych prób na torze poza kartingiem) i chyba jednak tego mi brakowało (w końcu to najważniejszy w roku Zlot!). Jeśli chodzi o atmosferę to jak zawsze było kapitalnie. Jedyny minus to obecność stosunkowo małej ilości transaxli - tylko 3 sztuki 924, jedna sztuka 944 2.5. Po części wiem czym to jest spowodowane - jak sobie podliczyć koszty weekendu to można się przerazić... No ale nie od dziś wiadomo że wybraliśmy sobie nietanie hobby.
Zrobiłem w sumie 1200 km moją wydmuszka na kołach i czuję to jeszcze do dziś. W dodatku z pewnymi problemami bo już w drodze do Poznania zaczęła wysiadać hydraulika sprzęgła która ostatecznie padła w drodze powrotnej (cudem dojechałem do domu, będąc np. przy okazji spychanym z bramek na autostradzie ).
Wielkie podziękowania dla Organizatorów no i współuczestników! Do zobaczenia za rok!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 18-09-2012 12:29 |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 12:34 |
|
|
ehhh może w tym roku było by więcej aut, gdyby nie pewne zdarzenia...
jak wiadomo, Browar miał awarię, która go chwilowo wyeliminowała... i szarpnęła budżet...
ja w tym sezonie w ogóle się wycofałem... ze startów... no ale mam nadzieję, że w przyszłym uda się wybrać na poznań i że auto będzie wstępnie na to gotowe tu zobaczymy, bo planuję sporo remontów...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-09-2012 20:25 |
|
|
Czasy fenomenalne, większość z Was je poprawiła. Mnie najbardziej oczywiście
interesował czas 924. Tutaj wielkie gratulacje należą się Pilatusowi. Jeszcze
w czwartek jak z nim rozmawiałem, to mówiłem że musi mój czas poprawić,
bo wiem że dało się szybciej. Widać moje 2:05 starczyło na dwa lata
Trzeba przypomnieć, że Pilatus pojechał ten czas autem z pełnym środkiem
i seryjnymi fotelami, żadnych laminatów. Także to dolewanie płynów mu
wybaczymy Aaaa i bagażnik zdjął - i jest czas
Mam nadzieje że za jakiś czas uda się dojść do magicznej bariery, ktoś kiedyś
nawet obiecywał za to jakąś nagrodę Ja się nie mogę przemóc żeby środek
wyrzucić, więc pewnie ktoś to zrobi przede mną, ale cel taki (poniżej 2 min.)
mam od dawna wyznaczony. Teraz trzeba Pilatusa dogonić, a jest szybszy ode
mnie o ponad 1,2s.
Kuzik przeskoczył czas Ciacha, który od długiego czasu był uznawany ja barierę
do pokonania. Niektórzy nawet rozbili auto próbując ten czas pokonać
Marco na oponach prawie cywilnych, niewiele brakło do pojechania poniżej 2:08.
Duża poprawa w stosunku do czasu sprzed roku! I drugie miejsce na koniec sezonu
w klasie!
Tona - rewelacja, choć ja po cichu wiedziałem że da radę pojechać bardzo szybko,
nawet mu mówiłem że powinien dać radę zejść poniżej 1:50, najwidoczniej
obserwował konkurencję i chciał coś zostawić na przyszły tok Gratulacje!
Kolejne należą się Cichemu, kolejny progres. Tym razem spory. Prawie 2sekundy!
I oczywiście gratulacje za wygranie całego sezonu w klasyfikacji generalnej
Porsche Club Poland!!! O klasie nawet nie wspominam.
Mikołaj, czas bardzo dobry, szkoda że auto ucierpiało.
Juha, ja nie wiem jak Ty to robisz tym okrętem. Wprawdzie na Poznaniu trochę
łatwiej niż ciasno między pachołkami, ale nadal to świetny wyczyn!
Na koniec Piterson, poprawa prawie 2 sekundy! W aucie od poprzedniego czasu
wprawdzie zmieniony silnik, ale reszta chyba taka sama? więc widać że coraz
lepszy driver. W klasie 924S,931,944,944S konkurencja daleko w tyle jeżeli chodzi
o czas na Poznaniu. Następna osoba aż 7 sekund dalej.
A teraz najważniejsze, widziałem na zdjęciach mnóstwo kamer. Jak nikt nic
nie zamieści to przy najbliższej okazji będę bez ostrzeżenia...!!!
Klasyfikacja transaxli Porsche na Torze Poznań mocno się przetasowała!
Tak, są tacy co taką prowadzą
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 18-09-2012 20:47 |
|
|
Z tą nagrodą to chyba ja kiedyś wyskoczyłem Pierwotna poszła w ręce zwycięzcy 924.pl CUP 2009. Ale słowo dane. Znajdzie się kolejna. Tylko mi nie omieszkajcie przypomnieć
Z rzeczy wkurzających: dzisiaj zauważyłem, że nakrętki do regulacji naciągu linki gazu mi się rozkręciły. Linka dynda luzem. Ciekawe jak długo tak jeździłem (ostatnia regulacja była tydzień przed Poznaniem. Wibracje tego zetora robią swoje, czas się z tym uporać w końcu)
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 21:28 |
|
|
W koncu znalazlem chwile zeby nie tylko usiasc przed kompem ale rowniez cos wyskrobac... Co moge powiedziec- zawiodlem, Cichy po jednej jezdzie ze mna na CA powiedzial ze jest zestaw na zejscie ponizej 1,50 na Poznaniu i rzeczywiscie bylem bardzo blizko ale nie dalem rady nic to i tak jestem bardzo zadowolony, jednak ostatni raz bylem na torze w 2006 i wtedy rowniez zrobilem najlepszy czas przedniosilnikowcem 2,02,22. W sumie niezla progresja Jednak nie ten czas jest moim najwiekszym powodem do zadowolenia ale fakt iz w 3 najlepszej sesji pojechalem 4 razy pod rzad ponizej 1,51. Podziekowania w pierwszej kolejnosci dla Cichego za swietna rywalizacje i bardzo sportowe podejscie do rywalizacji- pojechal ze na na karting i instruowal o miejscach trudnych i godnych uwagi...niestety bez wspomagania nie bylem w stanie nawracac i zawsze goscilem w trawie (musze zalozyc ham reczny z prawej strony) Staralem sie odwdzieczyc rownie sportowa postawa i nie pojechalem 4 sesji kiedy Cichy mail (przerwe techniczna) ale bez jego oddechu na plecach pewno tak bardzo bym sie nie staral. Mysle ,ze Pawel doszedl do granicy mozliwosci S2 w takim setaupie...podobnie jak Piterson w swojej wydmuszce...ale Piotrek juz pewno w drodze powrotnej ustalal jaki czas zrobi w wydmuchanej turbinie podkreconej do granic mozliwosci dziekuje wszystkim za super towazystwo i spotkanie.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 21:38 |
|
|
Aha bylbym zapomnial..obiecuje poprawe za nastepnym razem...zregeneruje swoznie wahaczy(oba) zlikwiduje aktywne zawieszenie(wtajemniczeni wiedza o co chodzi) utwardze tylne amortyzatory i zamkne na czas jazdy leflektory glowne...i obiecuje sprawdzic cisnienie w oponach przed rozpoczeciem jazd a nie przed ostania sesja jezdzilem na 1,5bar ...i moze jeszcze obnize zawieszenie. Ale bede musial juz pewno poprawiac nowy rekord Cichego bo on pewno tego tak nie zostawi ..bo nie bedzie mogl sie spokojnie zrelaksowac w zimowe wieczory. Jeszcze jedno..bardzo zaluje, ze nie bylo filmow z toru- kilka sytuacji bylo bardzo widowiskowych.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 18-09-2012 21:42 |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 18-09-2012 21:55 |
|
|
Że niby Piterson doszedł do granicy możliwości w 2,5N/A? No chyba jeszcze nie... Wczoraj twierdził coś innego
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
Ogest
Użytkownik
Postów: 271
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 23.08.11 |
Dodane dnia 18-09-2012 22:25 |
|
|
Gartuluje !!!! i zazdroszcze wszystkim uczestniczacym w super zabawie ??(czasami to prawie wyczyn)
W przyszlym roku mam zamiar odwiedzic kilka imprez - mam nadzieje ze sie uda znalesc czas i autko tez bedzie ok |
|
Autor |
RE: Poznań z PCP 15.09.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-09-2012 23:16 |
|
|
Qbak napisał/a:
Na koniec Piterson, poprawa prawie 2 sekundy! W aucie od poprzedniego czasu
wprawdzie zmieniony silnik, ale reszta chyba taka sama? więc widać że coraz
lepszy driver. W klasie 924S,931,944,944S konkurencja daleko w tyle jeżeli chodzi
o czas na Poznaniu. Następna osoba aż 7 sekund dalej.
No właśnie sporo się zmieniło!
Zawieszenie gwintowane z wywalonymi drążkami, delrinem+ stab 30 z przodu (poprzednio była zawiecha którą ma teraz u siebie Mikołaj).
Silnik inny ale teoretycznie słabszy (150 vs 140 KM) - ale muszę go koniecznie shamować po Kielcach.
Gdy popatrzyłem na czasy i zobaczyłem że zrobiłem 3 x niskie 1:55 to zaczynam wierzyć że poprawa jest możliwa! 1:54 na tym setupie powinno paść (gdyby jeszcze były ze dwie sesje to kto wie...). Jeździłem w dodatku na słabych oponach (tyły pamiętają jeszcze pierwszą imprezę w Tychach z 2009 roku!!!). Na Federalu lub slicku na pewno udałoby się jeszcze coś urwać (może nawet 1:53???).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|