Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
markar
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12 |
Dodane dnia 20-05-2012 18:20 |
|
|
pytanie do Ciebie tona,ale i do kolegów którzy jeżdżą turbawkami-dlaczego nie zakładacie podtrzymania.Z rozmowy na Kielcach z toną wynikało,że autko ma elektroniczne sterownie wtryskiem,więc tylko nowy motec lub pectel i natymiast antlag działa.W mojej 930-tce rozwiązanie to nie jest możliwe bo wtrysk paliwa jest mechaniczny.Mam to natomiast (pectel) założone w Escorcie Coswosthcie i jest zaje.....Przy włączonym podtrzymaniu autko jedzie od najmniejszych obrotów i ma mega osiągi,a wydaje przy tym odgłosy niesamowite.
Marek |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 20-05-2012 18:51 |
|
|
Głównie z powodu wpływu na kondycję auta, jaki to ustrojstwo wnosi.
Wzrost EGT (średniego) i dewastacja turbin, zaworów, wydechu...
Do tego przeróbka wtrysku i dolotu, żeby powietrze dochodziło przy zamkniętej przepustnicy.
Na pojeżdżawki typu CA czy PCP (poza Poznaniem) to się nie opłaca
Zwłaszcza przy takim ryzyku awarii
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-05-2012 19:13 |
|
|
Dokladnie tak jak napisal Simprez , Traktuje wyscigi jak dobra zabawe w swietnym towarzystwie...gdybym chcial sie scigac powaznie kupilbym inne auto i rzezbil je bezlitosnie. 951 jest super niezawodnym autem ale w wersji fabrycznej, obawiam sie ze zbyt mocne modyfikacje zabilyby silnik a w efekcie moj portfel
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 20-05-2012 19:53 |
|
|
Poczekajmy co napisze Piterson
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
markar
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12 |
Dodane dnia 20-05-2012 20:11 |
|
|
nie neguję kwestii portfela bo w japończyku,czy Fordzie to cena ok 8 tys zł netto natomiast co do osiągów i niezawodności to rozwiązanie bez dyskusyjne
Marek |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
markar
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12 |
Dodane dnia 20-05-2012 20:16 |
|
|
simprez napisał/a:
Głównie z powodu wpływu na kondycję auta, jaki to ustrojstwo wnosi.
Wzrost EGT (średniego) i dewastacja turbin, zaworów, wydechu...
Do tego przeróbka wtrysku i dolotu, żeby powietrze dochodziło przy zamkniętej przepustnicy.
Na pojeżdżawki typu CA czy PCP (poza Poznaniem) to się nie opłaca
Zwłaszcza przy takim ryzyku awarii |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
markar
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12 |
Dodane dnia 20-05-2012 20:23 |
|
|
WŁAŚNIE TO się opłaca na wolne i kręte pojeżdżawki typu Kielce,czy też PCP,bo tam często spada prędkość,czyli też obroty,co się tyczy Poznanania to jest potrzebna większa turbina i odważniejszy kierowca.
Marek |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-05-2012 23:03 |
|
|
Qbak napisał/a:
Poczekajmy co napisze Piterson Piterson w kwestii modyfikacji auta jest "z kosmosu" i ja jeszcze dlugo nie dorosne do tak powaznych modyfikacji jakie on planuje...tylko mozna wydac mase kasy zajezdzic kilku mechanikow na smierc a efektem koncowym bedzie 'Bzdzioch". Piotrek mial swietnie zestrojone auto i loil konkurencje bezlitosnie ale poszedl z zawiasem 'o jeden most za daleko" i teraz Mikolaj sie cieszy swietnym zawiasem- dajacym rade w ciezkiej turbinie. Zobaczcie jak sobie radzi seryjny TurboS...no moze tylko kierowce z lekka stiuningowac i bedzie git. http://www.youtube.com/watch?v=5mJxt1o7RmM
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 20-05-2012 23:11 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 21-05-2012 07:39 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=VbNxugO-uf0 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 21-05-2012 09:25 |
|
|
a takie przejazdy ja popełniłem...
http://www.youtube.com/watch?v=wfkJYaKQD0o
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 24-05-2012 19:30 |
|
|
za EC.pl
http://www.youtube.com/watch?v=29MIIMM5X1k
nawet fajne migawki
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-06-2012 22:58 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=KMqcZPc8wjA&feature=plcp
Wreszcie filmik zbiorczy! Oj duuużo się działo...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-06-2012 23:55 |
|
|
No sporo
Mnie nie ma, czyli dużych błędów (zdaniem operatorów) nie było
albo nie uchwycili
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 26-06-2012 16:51 |
|
|
6,28 - piekna nawrotka Tony ... kurcze, Tona, nie wiedzialem ze jesteś czołgistą ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 13:52 |
|
|
Dla stałych bywalców i miłośników "leśnego" coś fajnego:
http://www.youtube.com/watch?v=tedMFYbZczo&hd=1
Jakoś tak gładko i szerooooko się zrobiło. Gdyby tak jeszcze wymienili nawierzchnię na owalu i kartingu to może wreszcie polubiłbym Kielce...
Na razie trzymam kciuki żeby remont zakończył się przed ostatnią eliminacją CA Cup.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 13-08-2012 13:54 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 13-08-2012 14:48 |
|
|
... zrobiło się też jakoś tak bliżej drzew
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 13-08-2012 16:07 |
|
|
bo jeszcze nie ma barier, spokojnie
|
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-08-2012 23:10 |
|
|
Hmmm, szeroko - ciekawie
Też mam nadzieje że zdążą i mam nadzieje że nawierzchnia będzie tak samo
przyczepna jak poprzedni leśny, a nie tak jak karting
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|