Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-08-2011 17:44 |
|
|
Hm..dzieki Gazik za mile slowa ale czasy swiadcza same za siebie Jedyne co jest mnie w stanie pocieszyc to to ze przejazdy roznia sie maksymalnie 1s...cos jest nie tak z autem lub kierowcaNo i wycieczka na grzyby na PS2...na szkicach sa szykany nie pozwalajce na tego typu wycieczki...w realu jednak mozliwe. Taryfa na PS4 jest dla mnie wielka zagatka...cale szczescie, ze atmosfera spotkania jak zwykle zatarla niemile chwile..pozdrowienia i do zobaczenia.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-08-2011 19:33 |
|
|
No to i ja dodam od siebie relację z drugiej imprezy sezonu (szkoda niestety że nie trzeciej - cały czas nie mogę odżałować BP).
Dla mnie impreza miała zacząć się już w piątek wczesnym rankiem - miałem wstępnie umówione ustawienie gwintów (wagi) i zrobienie geometrii w Warszawie. Jak to w życiu bywa nic z tego nie wyszło więc skończyło się ustawieniem samej geometrii w Krakowie (przy okazji zmieniłem miejsce gdzie dotychczas je robiłem i w sumie wyszło lepiej). Na szczęście dzień wcześniej podczas drobnych poprawek w zawieszeniu zrobiliśmy poprawkę wysokości auta (ustawiliśmy gwinty po równo z każdej strony a nie sugerując się błotnikami).
Pogody były mało zachęcające ale dawały nadzieję na suche warunki (i zobaczenie co wreszcie to auto potrafi). Nawet dobór opon był tendencyjny - na aucie R888 a w bagażniku slicki.
Wyjazd z Krakowa trochę się opóźnił i już miałem wizję że nie zdążymy na trening. A pogoda robiła się coraz lepsza, momentami świeciło słońce!
Próba treningowa była świetna - bardzo szybka, slalomy trójkowo-czwórkowe - czyli to co lubię najbardziej! I w dodatku po suchym. Było na tyle ciepło że Toyki zaczynały pływać i już ostrzyłem sobie zęby na jutrzejszą jazdę na slickach.
Niestety sobota całkowicie pokrzyżowała plany. Od rana deszcz wisiał w powietrzu a zaczęło lać dokładnie w momencie rozpoczęcia jazd punktowanych. W dodatku na początku zapanował chaos organizacyjny - rozpoczęły się wolne zapoznania z trasą (które okazały się być ostatecznymi), a jazdy rozpoczęły się z niemal godzinnym opóźnieniem. Zawsze jest ten sam problem - kompletnie nie rozumiem dlaczego nie można trzymać się ściśle harmonogramu. Moim zdaniem można było spokojnie zrobić 8 prób zamiast 6!!!
Pomimo sporych opadów na pierwszej próbie przeżyłem szok - można jechać prawie tak szybko jak na suchym! Kompletne przeciwieństwo tego co było w Kielcach! Trzeba było zwłaszcza uważać na dohamowaniach (kilka razy udało mi się paskudnie zblokować koła), dodatkowo czułem jakąś nieokreśloną obawę przed fragmentem lasku z centralną sporą dziurą (zresztą niesłusznie - koledzy w 924 przejeżdżali tam pełnym ogniem). Jeździło mi się zaskakująco dobrze, niestety w dwóch miejscach popełniłem spore błędy (raz wjechanie w lasek i cofanie na wstecznym, za drugim razem solidny oberek 360stopni). A szkoda bo po raz pierwszy od niepamiętnych czasów była szansa żeby dorwać króliczka (Cichego)
W naszej klasie (III-3000) praktycznie cały czas prowadziła Beemka 325 - traciliśmy średnio po 2 sek na każdej próbie. Niestety jak to w życiu bywa ostatnia próba całkowicie przewróciła klasyfikację - kolega w E30 musiał mocno naknocić bo zrobił czas o 15 sek gorszy, zaliczając po drodze pachołek i ostateczni zwolnił całe podium dla Porsche . W życiowej formie był Jurek obuty tym razem w komplet świeżutkich slicków - gdyby nie taryfa (mocno dyskusyjna) to bezapelacyjnie byłby pierwszy. Ostatecznie wygraną naszej klasy zgarnęła niebieska S2 (zgodnie z maksymą: wszyscy się ścigają ale na końcu wygrywa Cichy ). Chipis na mokrym walczył jak lew ale ostatecznie musiał się zadowolić 3 miejscem (0,5 sek!).
Tytuł Bohatera Dnia należy się bezapelacyjnie Ciachowi - jak On to robi??? Jechać autem z padniętą uszczelką pod głowicą, praktycznie na 3 cylindrach i "przy okazji" zgarnąć wygraną w klasie i grupie - to jest WYCZYN! Czapki z głów!
Świetnie pojechał również duc748 - przegrał jedynie z czteronapędowymi "potworami" (i jeszcze z E30 ale to współczynnikiem więc się nie liczy ). Również Vjackmax jechał bardzo szybko ale dwie taryfy (słuszne? - masz onboardy?) zepchnęły go daleko w klasyfikacji.
Biłek odnalazł się w klasie I i zaczyna nas przyzwyczajać że jego obecność na podium to norma - oby tak dalej!
Namiot 924.pl jak zwykle na najwyższym poziomie. Kończą mi się już komplementy jakimi mógłbym Was obdarzać więc powiem tylko - dziękuję!
Poniżej moje "wyczyny" - niestety nie zostały uwidocznione dwie najładniejsze wpadki
http://www.youtube.com/watch?v=4BlXEzDPx4A
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 01-08-2011 21:02 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2011 22:04 |
|
|
Dla mnie Nowe Miasto zaczęło się od piątku, kiedy to jadąc na trening po drodze
dogoniłem lawetę na której jedno z miejsc zajmowało czarne 924 na rej. CB
Oznaczało to tylko jedno - Sobek powrócił! Na miejscu już w najlepsze większość
upalała próbę nr 1 w odwrotnej konfiguracji. Przejechałem się na prawym kilka razy,
choć na jednej przejażdżce przyniosłem pecha Browarowi - pękła linka gazu, widać
że nie żałował Pitersona tak nosiło, że prosto z drogi wskoczył do czerwonego bolidu
i krzyczał "Gdzie mój kask! Szybko kask i jadę!!" Pośpiesznie usłużyłem
Wieczór bardzo miło udało się spędzić na tematach około porszowych w gronie z którym
rzadko kiedy się widuje, bardzo miło i pouczająco - dzięki panowie
Sobota - jednak Ci co mają najbliżej najczęściej się spóźniają. Jak dojechaliśmy,
to ekipa z Wawy już była. Budowanie namiotu, chyba tym razem troszkę mniej
pomagałem Wyładowywanie rzeczy z auta. I najważniejsze - ustawienie
setupu. Pogoda? Chmury są, ale jest sucho, więc przód - na twardo, tył - na twardo.
Zamieszanie z zapoznaniami. Odprawa - coś słyszałem, byłem - coś widziałem.
Wiem który mam startować, trasę znam to sobie poradzę.
Czekamy, chyba coś jeszcze nie tak z trasą. Czekamy dalej, hmmmm, nadal czegoś
nie ma, czegoś brakuje. Po kilku minutach już wiedziałem! Czekamy na deszcz
Rozpadało się tak, ze Pilatus zarządził postawienie kolejnej ściany namiotu (jak dobrze
że go mamy!). Moja super nieprzemakalna kurtka przemokła, a pomysł żeby raz-dwa
zmienić ustawienia zawieszenia szybko wybiła mi z głowy płynąca wartkimi strumykami
woda.... Pierwsza próba, pojechali Ci mocniejsi w pojemnościach i momentach.
Pierwsze relacje - "jest ok", "trochę bardziej ślisko niż na zapoznawczym",
"masakra" - to chyba wiadomo kto? , "ludzie w lasku na zewnętrznej" (to sprawdzał
podobno Pilatus na jednej próbie ). Myślę sobie, trzeba brać pilota. Kuzik jedziesz?
Jadę - odpowiada.
Na starcie Ciachu jakoś dziwnie paruje z wydechu. Start, polecenia pilota się
przydały, czas całkiem niezły. Próba mi się podobała. Nie wiem czemu
próba nr 2 jakoś mniej mi się podobała, choć przecież bardzo do tej podobna.
Czasy też to chyba odzwierciedlały. Kolejny podwójny przejazd z problemami
na dohamowaniach i duuuuży aquaplanning. Moje r888 mają za sobą już chyba 11
imprez, na suchym chyba jeszcze pośmigam, ale w takich warunkach to jakaś
"masakra" Zamiast kupować głupoty do auta chyba trzeba zbierać na opony na
deszcz. Mam nadzieje, że kolejne eliminacje będą już na suchym...
Ostatnie dwie próby. Całkiem ładny przejazd gdyby nie bardzo niespodziewane
360. Chyba uchwycone na kamerze, trzeba poczekać. Silnik zgaszony, szczęśliwie
odpalił za pierwszym razem, chociaż tyle Byłby bardzo dobry czas, bo nawet
z tym piruetem było tylko 5 sekund straty do Ciacha, a właśnie - Ciachu..., ale
o Nim zaraz. Ostatnia próba - biegnie Piterson - "mnie na tym szybkim prawym
obróciło, masakra" Dobra, jadę zachowawczo. I jechałem chyba najwolniej jak się
dało, bo Kuzik krzyczał "gaz, gaz, gaz" co wcześniej mu się raczej nie zdarzało.
Czas kiepski, ale chyba lepsze to niż rozwalenie błotnika/drzwi/etc.
Strasznie mnie na tych betonowych łączeniach przestawiało, woda ciągle przeszkadzała.
Mniej więcej wyglądało to jak to Gazik opisuje na poprzedniej stronie.
Mieliśmy też kilku "cywilów", których zawsze miło witamy na zlotach. Dawno niewidziany
w swojej czarnej 911 Bartek, Porsz i Lipstick w jakimś kolejnym prosiaku (944S2)
i debiutanci Kolek i Magda w 924 Turbo z pięknym wnętrzem. Był także Oko swoim
924 które w końcu doczekało się uruchomienia Mam nadzieje że nikogo nie
pominąłem.
Wróćmy do bohaterów tego deszczowego dnia. Było ich wielu, ale jakoś wszystkich
przyćmił Ciachu. Auto się gotowało, krztusiło i stawiało zasłony dymne, a On uparcie
się nie poddawał i w pięknym stylu wywalczył pierwsze miejsce w klasie i grupie w CA!
Mnie ustawił w szeregu w Pucharze 924.pl i jeszcze niejednego objechał z mocniejszym
autem. Gratulacje! Chyba jeszcze długo przyjdzie mi Ciebie gonić
Poniżej Ciachu w swoim słynnym kroku podczas przemyśleń na temat trasy
Namiot 924.pl - Jacek i zapewne Gotka (choć niestety nieobecna z dwójką uroczych
pociech) się napracowali, żeby było nam ciepło i żebyśmy nie jeździli o pustych
żołądkach. Dzięki Wam wielkie za to, także dziękuje wszystkim którzy pomagali.
Ja się tym razem nie spisałem, Mila mnie może choć trochę zastąpiła Odpracuje
w Wyrazowie!
Tak to wyglądało tym razem.
Bardzo podobały mi się jazdy autami kolegów. O każdym mogę powtórzyć to co
pamiętam (jak mi się jechało), ale prosiłbym o powtórzenie tego co sądzicie o moim,
gdyż tego nie pamiętam ...o ironio. Kraz, sorka za "dachowanie"
Dzięki wszystkim którzy pracowali dla nas w takich warunkach.
PS: Myślałem że przegrałem 3cie miejsce (w CA) o pół sekundy, ale okazuje się że
4te, chyba lepiej
PS2: Ma ktoś może zdjęcie z naprawy linki gazu u Browara? Gimnastyk, nie ma co
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 01-08-2011 22:51 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 01-08-2011 22:22 |
|
|
piterson napisał/a:
Również Vjackmax jechał bardzo szybko ale dwie taryfy (słuszne? - masz onboardy?) zepchnęły go daleko w klasyfikacji.
[/url]
Jakie DWIE taryfy ??????????????????
To już naprawdę jakieś jaja.... ale się wku......iłem !!!!
Napisałem do CA list, bo to naprawde skandal to co wyprawiali sędziowie faktu.
"...ponieważ wszystkie przejazdy wykonywałem w ten sam sposób - trudno było pomylić trasę - składam protest i żądam wpisania mi we wszytkich przejazdach taryf oraz odpowiedniego sklasyfikowania mnie w klasyfikacjach po 3 Track Day'ach oraz w klasyfikacji generalnej.
Ponadto dziękuję za również za możliwość udziału w tym roku w serii CA, poczekam aż Państwo dopracujecie się odpowiedniego poziomu organizacji..."
jeszcze nie mogę ochłonąć...
jacek
P.S. Mam nadzieję spotkać Was w Wyrazowie...
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari
Edytowane przez Vjackmax dnia 01-08-2011 22:24 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 02-08-2011 11:04 |
|
|
Dla mnie to była wyjątkowa eliminacja CA. Trzecie rok jeżdżę w CA i pierwszy raz stanąłem na podium. Trzecie miejsce i świadomość, że do Pitersona zabrakło mi tylko 0,5s jest dla mnie wielkim osiągnięciem. Szkoda trochę, że w tle była niewyjaśniona sytuacja taryfy Jurka.
Co do BMW pana Nowosiadłego, które jeździło niesamowicie - ciekawe czy zacznie przyjeżdżać częściej walczyć w CA, bo w tym sezonie na pewno go jeszcze nie było...
Też jestem pod wielkim wrażeniem Ciacha, który notował fenomenalne czasy w porównaniu ze stanem swojego auta!
Sam popełniłem wiele błędów. Zauważyłem, że o ile w zakrętach, czy łukach mogłem jechać bardzo szybko na cywilnych oponach, to dohamowania były tragedią. Koła mi się blokowały za szybko i kilka razy przelatywałem nawrót. A jechałem też jako pilot z Krazem i byłem pod wielkim wrażeniem, że on mógł zacząć hamować o wiele wiele później niż ja.
Wielkie podziękowania dla Marcina, za możliwość przejechania próby za kierownicą 993. Niesamowite wrażenie przyczepności, hamulcy i przyspieszenia. I ten dźwięk silnika! Dzięki Marcin!!
Pisano już o tym, ale kibice/publiczność na zewnątrz zakrętu przed którym trzeba było mocno wyhamować to bardzo mocna przesada. Na drugim przejeździe, zblokowało mi koła przed tym zakrętem i przed nimi przejechałem bokiem!
O atmosferze w namiocie, rewelacyjnej jak zwykle, nie będę pisał
Dzięki wielkie wszystkim i do zobaczenia w Kielcach lub Wyrazowie!
|
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 02-08-2011 11:09 |
|
|
Wasze relacje świetnie się czyta. Gratuuję sukcesów;. Czekam na więcej fotek i filmików
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 02-08-2011 11:40 |
|
|
chipis napisał/a:
Szkoda trochę, że w tle była niewyjaśniona sytuacja taryfy Jurka.
Nie tylko Jurka, ale i 12 zawodników na jednej próbie w tym mnie. Jeden IDIOTA zepsuł wielu zabawę.
Wszystkie próby jechałem TAK SAMO i wiem co mówię...
No a dołożenie mi kolejnej taryfy na zamknięcie zawodów to już majstersztyk.
Mam wybitny niesmak po NMnP, mimo super jak zwykle atmosfery w namiocie i tego że robiłem lepsze czasy na PS1 niz Marcin co dla mnie jest dużym sukcesem.
Nareszcie poczułem auto i co potrafią opony
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari
Edytowane przez Vjackmax dnia 02-08-2011 11:57 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 02-08-2011 19:38 |
|
|
Chciałem tu nawiązać do słów Qubaka o Browarze przyjmującym dziwne pozycje w celu montażu linki zdobycznej na moim 924 po tym jak jego się poddała po kilku latach strzępienia się drutów... swoją drogą moja była nie lepsza, ale wytrzymała do końca.
A oto i wspomniane fotki...
[img]http://pieszczoh.republika.pl/IMAG0083.jpg[/img]
[img]http://pieszczoh.republika.pl/IMAG0084.jpg[/img]
a na koniec klapnięte oczko Michała928...
[img]http://pieszczoh.republika.pl/IMAG0092.jpg[/img]
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 02-08-2011 19:47 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-08-2011 21:11 |
|
|
Zdjęcia Browara super, ale na żywo wyglądało niesamowicie. Jakby dziwnym trafem
siedział odwrotnie
Temat troszkę przycichł. W Kielcach jeździłem dobrze na mokrym i nie byłem na
filmiku zbiorczym, teraz było odwrotnie. Jest moje 360 (1:04), ale Kuzik to już
prawie cały czas antenowy dla Porsche zajął
http://www.youtube.com/watch?v=WY7dm6BTt68
Tutaj zdjęcia:
Moje - https://picasaweb.google.com/doltuszyk/ClassicautoCup2011TrackDayIIDariuszOTuszyk#5635602444154733618
i reszta galerii.
To jest ciekawa sprawa. http://www.youtube.com/watch?v=47tm39LSmBA (od 4:35)
Jak Oni to sędziują? Nie widać w wynikach, żeby Uczestnik miał taryfę na tej
próbie, ma dwie ale tylko z pierwszej próby.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 03-08-2011 21:53 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 03-08-2011 22:40 |
|
|
chipis napisał/a:
Co do BMW pana Nowosiadłego, które jeździło niesamowicie - ciekawe czy zacznie przyjeżdżać częściej walczyć w CA, bo w tym sezonie na pewno go jeszcze nie było...
Wygląda że pojawił się wreszcie mocny konkurent w klasie 3000 (zamiast Marcina Miziaka który uciekł do grupy II)
Jest też film - kurcze, to się nazywa przegrać podium na przedostatnim zakręcie...
http://www.youtube.com/watch?v=a4bILLX61vY&feature=channel_video_title
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 03-08-2011 22:51 |
|
|
I wiadomo dlaczego Cichy miał wszystkie czasy takei same:
https://picasaweb.google.com/doltuszyk/ClassicautoCup2011TrackDayIIDariuszOTuszyk#5635604442369575458
...jeździ z zamkniętymi oczami ... pilot nadrabia
A co do bemek, końcówka masakruje... pirłet tej z pierwszego planu chyba najlapszy... ostro chłopaki jeżdżą
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
pawel934
Użytkownik
Postów: 1
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.08.11 |
Dodane dnia 04-08-2011 00:21 |
|
|
Witajcie,
Kolega od piruetu złotą E30 z pierwszego planu to ja
http://www.youtube.com/watch?v=L0XLPwMxB34 5:33 z innej perspektywy
Gratuluję Wam wszystkim wyniku! Ja mam 18 lat i prawko od dwóch miesięcy, więc dopiero się uczę.. Wynik w Białej Podlaskiej był dużo lepszy, ale to pewnie po części zasługa tego, że tam nie załapałem trzech taryf (nadal nie wiem, co zrobiłem nie tak z tymi taryfami).
Bardzo miło się z Wami rywalizuje, jednak swoje czasy do Waszych pewnie będę mógł odnosić najwcześniej za kilka sezonów
Pozdrawiam,
Paweł |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 04-08-2011 07:42 |
|
|
Pojawił sie i mój filmik:
http://www.youtube.com/user/rallyvideoprvpl#p/u/5/vY5HRqLUdoM
Prawdopodobnie sie starzeje bo strasznie zachowawczo zaczalem jezdzic
Qrde chyba nawet mnie ani razu mocniej bokiem nie poniosło
A tak serio wydawało mi sie za kazdym razem, ze jest szybko a czasy takie sobie.
Na nastepny sezon II komplet miekkich deszczowych 16tek to koniecznosc
Atmosfera w namocie jak zwykle rewelka.
P.S. Gazik zazwyczaj jezdze z zamknietymi oczami aby sie nie bać swojej jazdy
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-08-2011 10:17 |
|
|
Dzięki za słowa uznania. Mimo wszystko, na kilku próbach miałem słabsze wyniki od Was, więc albo czas odejść, albo muszę poważnie wziąć się za siebie
Niestety jazda z padniętą uszczelką nie wpływa może bezpośrednio na osiągi (no może poza ostatnimi jazdami na 3,5 cylindra jak to określam), ale mocno siada na psychice, a i koncentracja nie ta, bo co chwilę trzeba patrzeć w lusterka (za dymem) i na wskaźnik temperatury.
Podczas ostatniej próby, która dobiła mój silnik, miałem fajną przygodę, kiedy na dohamowaniu obłoki z tyłu "dogoniły" mnie, wpadły przez uchylone szyby (kilka prób wcześniej byliśmy zmuszeni odłączyć nagrzewnicę i musiałem się ratować przed parowaniem szyb ) w efekcie czego cała kabina zapełniła się siwym dymem i przestałem przez chwilę cokolwiek widzieć Nie ma to jak komfort jazdy.
Drogę powrotną spędziłem na fajnej, zielonej lince holowniczej podpiętej do porsche 928 Niestety warunki były bardzo ciężkie, deszcz zalewał mi szybę i praktycznie jechałem jak kret po kilku głębszych (teraz mogę się przyznać) i jazda w takiej odległości za ciągnącym autem była męcząca. Pod samym domem mięliśmy małą przygodę, kiedy golf z przodu gwałtownie zahamował na "pomarańczowym" i o mały włos Michał928 miałby niepowtarzalną okazję wrócić do starego zderzaka od 928S.
Na koniec doczekałem się filmiku na pamiątkę. Jest dłuższy, bo drugą próbę powtarzałem z powodu dogonienia, pod koniec próby, toyoty.
http://www.youtube.com/watch?v=_52WkWVac8Y
Dzięki za wspólnie spędzone wspaniałe chwile pod namiotem 924.pl.
Dziękujemy również Wszystkim za datki do słynnej już skarbonki oraz za, jak zwykle, pyszne różności i przygotowanie ich (to do dziewczyn)!
Ps. pawel934, miło wiedzieć, że "konkurencja" wpada do nas na przeszpiegi Pozdr.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 04-08-2011 11:37 |
|
Autor |
RE: fu |
duc748
Użytkownik
Postów: 119
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.09.09 |
Dodane dnia 04-08-2011 16:16 |
|
|
co by sie stalo gdybym mial taryfe przez sedziego?
co by sie stalo gdyby nie wydalo (w Kielcach ostatnio nie wydalo)
czasem chodza i opowiadaja (Dolozylem Ci 1,5 sek)
czasem zaciskam zeby - eeeh - Cichy wyzej (idzie i sam koryguje swoja taryfe)
no wlasnie...
FUN FACTOR
kiedys oprocz PS, Nm, RPM wymyslilem taki poziom
powoduje , ze 993 daje rownie wysoki FF poziom do GT3 RS (nie kupie)
niski FF na imprezach na ... (eee nie wazne - nie jezdze i tyle)
wysoki FF na Classic Auto (wiec jezdze i ... no wlasnie nie gniewam sie bo imprezy sa w porzadku - glownie pod wzgledem towarzyskim
czasem sie dlugo stoi, ludzi aut duzo, ale FF wysoki wiec ... nie gniewam sie i przyjezdzam. Wiec.. NIE ZRAZAC SIE KOLEDZY. Wiadomo ze im zalezy.. wiec sie poprawia
OPOWIESC CIACHA
bylem mlody, piekny i lekki. Auto wymagalo kasku zamknietego bo na leb padalo. Tor byl na S.. krety i z legenda. I.. szlo mi super. Padalo strasznie a raptem zaczela parowac mi szyba.. uchylam.. desz wali w oczy.. przymykam, paruje .. 3 miejsce poszlo sie ... zjezdza do boxu... szybka byla brudna.. od zewnatrz - zapomnialem przetrzec w nerwach...
wiec przyjezdzac i tym czarnym i czerwonym na Kielce bo lubie ten oddech na placach a i tyl obejrze z nieukrywana przyjemnoscia ! |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-08-2011 16:28 |
|
|
Marcin, co jak co, ale Twoje posty muszę zawsze 3 razy czytać.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-08-2011 18:41 |
|
|
A ja ten post Marcina zrozumialem za pierwszym razem...moze dlatego ze wyraza to co sam mysle...i moze dlatego o swoich czasach dowiaduje sie od Kolegow lub z Tabeli Qubaka i dobrze mi z tym a FF bardzo wysoki...moze z wyjatkiem NMnP gdzie najnormalniej w swiecie zal mi bylo auta. Jak poprawie styl jazdy bedzie jeszcze fajniej
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-08-2011 20:39 |
|
|
Powiem wam, ze Fun Factor mam bardzo wysoki z naszych spotkan. Moze zazwyczaj jestem malo gadatliwy i raczej na uboczu ale ciesze sie ze jezdzimy i mamy z tego pocieche. Prawda jest tez to, ze szkoda mi sie robi gdy szranki i konkury przegrywam i nie wiem co robie nie tak oprocz tego ze akurat wtedy pada...
cos musi byc nie tak ale jade dalej i staram sie poprawic efektywnosc.
Pozdrawiam.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 05-08-2011 09:38 |
|
|
Chłopaki,
To nie tak...
FF jest absolutny, dlatego jeżdże TU a nie TAM
Marcin potrafisz "zaciskać żeby", Tona się z tego śmieje, każdy ma swoj pomysł.
FF obejmuje również rywalizację, choć pewnie u każdego inny procent
A Kielce, dziś już wiem że muszę odpuścić - zbyt wiele ważnych rzeczy osobistych się dzieje.
Mam nadzieję na Wyrazów - wtedy będę już w innym stanie.
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari
Edytowane przez Vjackmax dnia 05-08-2011 09:39 |
|
Autor |
RE: CA Nowe Miasto n. Pilicą - 30.7.2011 |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 05-08-2011 10:57 |
|
|
Co do FF jestem podobnego zdania . Gdyby jeszcze nie błędy organizacyjne ... psy i sędziowie biegajacy po torze ...
Nad Kielcami 2 zastanawiam się dalej... Najchętniej pojeździłbym na samym treningu ... W Nowym Mieście wyszalałem się w piątek do granic ...
|
|