Autor |
Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:37 |
|
|
Wpadł mi dziś w ręce kolejny egzemplarz Classicauto a w nim zapowiedź nowego regulaminu na nadchodzący sezon. Jest trochę zmian na korzyść.
Najważniejszy jest podział na grupy:
Grupa 1 (auta wyprodukowane do 1984 roku - i tak zostanie aż do roku 2014!!!!) - w niej 4 klasy pojemnościowe: 1300, 1600, 2000, 2000+
Grupa 2 (auta wyprodukowane w latach 1985-1994) a w niej 3 klasy pojemnościowe: 2000, 3000, 3000+
Grupa 3 (1995-1999, formuły i auta nieregulaminowe - czyli coś w stylu "open" )
Ma być zwiększony nacisk na oryginalność aut (zwłaszcza jeśli chodzi o silniki!)
Kolejna ważna informacja to fakt że będą się liczyć wszystkie przejazdy a nie jak dotychczas najlepszy.
Planowane są trzy imprezy na torach/lotniskach oraz jeden rajd.
Mam nadzieję że w tym roku uda nam się zgromadzić silną grupę Porsche regularnie startujących w tym cyklu.
Ja oczywiście piszę się na 100% . Kto jeszcze?
Edytowane przez piterson dnia 01-02-2009 01:37 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:49 |
|
|
Będziesz grupa I 2000+ ?
Ja bym chętnie zaliczył imprezy bez rajdu (koszta i umiejętności),
liczę, że jakieś 924 się pojawią jak w zeszłym roku, może jakieś
wirtualne? może jakieś czerwone? może jakieś 31?
Wiadomo kiedy pierwsza impreza?
Można tam na r888? Ta sama klasa czy wyżej się idzie za to?
//edyta:
Dobra, już widzę że Grupa II i klasa 3000.
A wystarczyłoby namieszać w papierach
Czy może liczy się rok premiery auta?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 01-02-2009 01:54 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:55 |
|
|
Będę niestety grupa 2 3000 - i to jeszcze przez kilka sezonów No może za rok-dwa 3000+
Imprezy mają być w maju, czerwcu, sierpniu i wrześniu - dokładne terminy nie są znane. R888 oczywiście powinny być dopuszczone (nie wiadomo co ze slickami) - w tym roku chyba nie będzie zbyt wiele załóg na zwykłych cywilnych oponach. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 01-02-2009 10:04 |
|
|
Ja planuje sie pojawiac
Zobaczymy jak czas pozwoli, w aucie jak narazie wielkich zmian nie poczynilem, ale do kwietnia winno juz cos byc widac
S2 w klasie 3000+ czy 3000 ?
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 01-02-2009 10:45 |
|
|
Chęci udziału w jakiejś eliminacji są.
No, ale czy się uda to pewnie wyjdzie w praniu...
Na razie zaczyna mnie korcić 21.03 i SupeOes w Kielcach. Jeśli tylko S-ka będzie sprawna...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2009 11:09 |
|
|
S2 zdaje się, że też Grupa II Klasa 3000, czyli to samo co 944 po 84.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 16:04 |
|
|
Imprezy Classicauto w tym roku:
23.05.2009 - miejsce w trakcie ustaleń (najprawdopodobniej Tychy!!!)
20.06.2009 - Ułęż
15.08.20009 - Kielce
4-5.09.2009 - Dębica
Przerypane. Dwie najlepsze imprezy sezonu w tym samym terminie... Mówiąc szczerze to nie mam pojęcia na którą pojadę
Może jeszcze coś się zmieni? |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 16:26 |
|
|
Ja sie moze w kielcach pojawie, bo mam dosyc blisko.
Turbo wpada pewnie w 3000+?
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 17:53 |
|
|
Kurde wydrukowałem regulamin i zapomniałem z pracy wrrrr
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:16 |
|
|
A proszę Cię:
http://classicauto.pl/imprezy/2009/regulamin_2009.doc
Wampir oczywiście będziesz w 3000+ (jako 2500*1,7 za turbinę).
Troszkę mi te Tychy popsuły plany... myślałem, że będzie wtedy Mazowiecki
jak rok temu. Teraz wybieram Ułęż i Kielce. W takim razie będę w Ułężu
dwa razy (jak dam radę auto przygotować na PCP) i będę mógł porównać
imprezy
Wcale nie dziwę się dylematów Dębica/Poznań, ja jednak na razie boję się
Dębicy i wybieram Poznań. Tym bardziej, że chyba będziemy tam silną
grupą 924
edit:
Aha, Tychy odpadają, bo daleko i boją się awarii przed Wawą.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 25-02-2009 19:18 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 26-02-2009 19:40 |
|
|
myślę, że do terminu Rajdu Dębicy trzebaby podejść z lekką rezerwą. Mając w pamięci przykre zakończenie imprezy w zeszłym roku nie zdziwiłbym się, gdyby w tym były spore trudności z jej przeprowadzeniem Policja, władze lokalne, sponsorzy mogą nie przejść obojętnie obok tego co się wtedy stało
Moje zdanie: Poznań odbędzie się na 99% w ustalonym terminie, Rajdzie Dębicy daję na to 50%...
PS. jakby ktoś szukał pilota na Dębicę to się zgłaszam!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-02-2009 20:33 |
|
|
Gdyby tak jeszcze przełożyli te Kielce chociaż o jeden dzień...
I jeszcze tak żeby Poznań był w sierpniu...
Szykuje się na sezon, a coraz bardzie zaczynają mi kolidować
terminy. Na Ułęż z PCP raczej (99%) nie zdążę z silnikiem
Ktoś wie czemu nie ma Mazowieckiego CA?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 26-02-2009 21:29 |
|
|
A tak się zastanawiam, 924 2.0 (no właśnie, ja chyba miałem w dowodzie 1997 lub 1993ccm) to w Gr I 2000+ ???
Jestem niemal że pewny że miałem w dowodzie mniej niż 2000ccm, co formalnie lokuje nas w grupie do 2l. Szans za wielkich nadal nie ma ale zawsze lepiej.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-02-2009 23:04 |
|
|
Co Ty piszesz... 1984ccm ma dokładnie pojemność 924. W dowodach jakie widziałem
wszędzie jest wpisane 1960ccm, nie mam pojęcie dlaczego. To jest jak najbardziej
Grupa I, klasa 2000.
Lekko tam nie ma, ale przecież o to chodzi
Każe auto o którym się mówi 2.0 ma wpisane poniżej i tyle faktycznie jest
Na przykład 944S2 to 2990ccm
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2009 08:32 |
|
|
Tychy ? No to chyba wybiorę się na grupę 2gą klasa 3000+
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2009 08:53 |
|
|
No to super i tak pewnie kupie s2
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|