Autor |
Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:37 |
|
|
Wpadł mi dziś w ręce kolejny egzemplarz Classicauto a w nim zapowiedź nowego regulaminu na nadchodzący sezon. Jest trochę zmian na korzyść.
Najważniejszy jest podział na grupy:
Grupa 1 (auta wyprodukowane do 1984 roku - i tak zostanie aż do roku 2014!!!!) - w niej 4 klasy pojemnościowe: 1300, 1600, 2000, 2000+
Grupa 2 (auta wyprodukowane w latach 1985-1994) a w niej 3 klasy pojemnościowe: 2000, 3000, 3000+
Grupa 3 (1995-1999, formuły i auta nieregulaminowe - czyli coś w stylu "open" )
Ma być zwiększony nacisk na oryginalność aut (zwłaszcza jeśli chodzi o silniki!)
Kolejna ważna informacja to fakt że będą się liczyć wszystkie przejazdy a nie jak dotychczas najlepszy.
Planowane są trzy imprezy na torach/lotniskach oraz jeden rajd.
Mam nadzieję że w tym roku uda nam się zgromadzić silną grupę Porsche regularnie startujących w tym cyklu.
Ja oczywiście piszę się na 100% . Kto jeszcze?
Edytowane przez piterson dnia 01-02-2009 01:37 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:49 |
|
|
Będziesz grupa I 2000+ ?
Ja bym chętnie zaliczył imprezy bez rajdu (koszta i umiejętności),
liczę, że jakieś 924 się pojawią jak w zeszłym roku, może jakieś
wirtualne? może jakieś czerwone? może jakieś 31?
Wiadomo kiedy pierwsza impreza?
Można tam na r888? Ta sama klasa czy wyżej się idzie za to?
//edyta:
Dobra, już widzę że Grupa II i klasa 3000.
A wystarczyłoby namieszać w papierach
Czy może liczy się rok premiery auta?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 01-02-2009 01:54 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2009 01:55 |
|
|
Będę niestety grupa 2 3000 - i to jeszcze przez kilka sezonów No może za rok-dwa 3000+
Imprezy mają być w maju, czerwcu, sierpniu i wrześniu - dokładne terminy nie są znane. R888 oczywiście powinny być dopuszczone (nie wiadomo co ze slickami) - w tym roku chyba nie będzie zbyt wiele załóg na zwykłych cywilnych oponach. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
cichy
Użytkownik
Postów: 742
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 01-02-2009 10:04 |
|
|
Ja planuje sie pojawiac
Zobaczymy jak czas pozwoli, w aucie jak narazie wielkich zmian nie poczynilem, ale do kwietnia winno juz cos byc widac
S2 w klasie 3000+ czy 3000 ?
944 T 90r. - "Rothmans"
Tor Poznań
2016r.: 1:43.402 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 01-02-2009 10:45 |
|
|
Chęci udziału w jakiejś eliminacji są.
No, ale czy się uda to pewnie wyjdzie w praniu...
Na razie zaczyna mnie korcić 21.03 i SupeOes w Kielcach. Jeśli tylko S-ka będzie sprawna...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2009 11:09 |
|
|
S2 zdaje się, że też Grupa II Klasa 3000, czyli to samo co 944 po 84.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 16:04 |
|
|
Imprezy Classicauto w tym roku:
23.05.2009 - miejsce w trakcie ustaleń (najprawdopodobniej Tychy!!!)
20.06.2009 - Ułęż
15.08.20009 - Kielce
4-5.09.2009 - Dębica
Przerypane. Dwie najlepsze imprezy sezonu w tym samym terminie... Mówiąc szczerze to nie mam pojęcia na którą pojadę
Może jeszcze coś się zmieni? |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 16:26 |
|
|
Ja sie moze w kielcach pojawie, bo mam dosyc blisko.
Turbo wpada pewnie w 3000+?
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 17:53 |
|
|
Kurde wydrukowałem regulamin i zapomniałem z pracy wrrrr
Już nie zbieram na 968 CS
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:16 |
|
|
A proszę Cię:
http://classicauto.pl/imprezy/2009/regulamin_2009.doc
Wampir oczywiście będziesz w 3000+ (jako 2500*1,7 za turbinę).
Troszkę mi te Tychy popsuły plany... myślałem, że będzie wtedy Mazowiecki
jak rok temu. Teraz wybieram Ułęż i Kielce. W takim razie będę w Ułężu
dwa razy (jak dam radę auto przygotować na PCP) i będę mógł porównać
imprezy
Wcale nie dziwę się dylematów Dębica/Poznań, ja jednak na razie boję się
Dębicy i wybieram Poznań. Tym bardziej, że chyba będziemy tam silną
grupą 924
edit:
Aha, Tychy odpadają, bo daleko i boją się awarii przed Wawą.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 25-02-2009 19:18 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 26-02-2009 19:40 |
|
|
myślę, że do terminu Rajdu Dębicy trzebaby podejść z lekką rezerwą. Mając w pamięci przykre zakończenie imprezy w zeszłym roku nie zdziwiłbym się, gdyby w tym były spore trudności z jej przeprowadzeniem Policja, władze lokalne, sponsorzy mogą nie przejść obojętnie obok tego co się wtedy stało
Moje zdanie: Poznań odbędzie się na 99% w ustalonym terminie, Rajdzie Dębicy daję na to 50%...
PS. jakby ktoś szukał pilota na Dębicę to się zgłaszam!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-02-2009 20:33 |
|
|
Gdyby tak jeszcze przełożyli te Kielce chociaż o jeden dzień...
I jeszcze tak żeby Poznań był w sierpniu...
Szykuje się na sezon, a coraz bardzie zaczynają mi kolidować
terminy. Na Ułęż z PCP raczej (99%) nie zdążę z silnikiem
Ktoś wie czemu nie ma Mazowieckiego CA?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 26-02-2009 21:29 |
|
|
A tak się zastanawiam, 924 2.0 (no właśnie, ja chyba miałem w dowodzie 1997 lub 1993ccm) to w Gr I 2000+ ???
Jestem niemal że pewny że miałem w dowodzie mniej niż 2000ccm, co formalnie lokuje nas w grupie do 2l. Szans za wielkich nadal nie ma ale zawsze lepiej.
Już nie zbieram na 968 CS
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-02-2009 23:04 |
|
|
Co Ty piszesz... 1984ccm ma dokładnie pojemność 924. W dowodach jakie widziałem
wszędzie jest wpisane 1960ccm, nie mam pojęcie dlaczego. To jest jak najbardziej
Grupa I, klasa 2000.
Lekko tam nie ma, ale przecież o to chodzi
Każe auto o którym się mówi 2.0 ma wpisane poniżej i tyle faktycznie jest
Na przykład 944S2 to 2990ccm
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2009 08:32 |
|
|
Tychy ? No to chyba wybiorę się na grupę 2gą klasa 3000+
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2009 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2009 08:53 |
|
|
No to super i tak pewnie kupie s2
Już nie zbieram na 968 CS
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|