924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Strona 5 z 5 << < 2 3 4 5
Autor RE: SEZON 2010
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 11-03-2010 15:57
Ja oczywiscie wydmuszki nie mam zamiaru robic bo tez mi szkoda auta niszczyc - moze sie kiedys dorobie CGT i ten trzeba bedzie sprzedac... smiley Jedyne modyfikacje to obnizenie i utwardzenie auta - reszta oryginał. Miałem plany zeby go kiedys troche w silniku dlubnac ponad 200 koni ale jak widze jak to sie wszystko rozwija to mi sie odechciewa pozniej sie klocic i byc prznoszonym do innych klas bądz dyskwalifikowanym. Jesli w tym roku rusze zawias to chce miec pewnosc ze jest to dozwolone. Jesli nie - trudno... Decyzje podjąłem - w CA mam zamiar startowac w klasykach. W PCP jak sie ostatnio okazalo regulamin zrobil sie potwornie restrykcyjny wiec moze byc tak, ze w CA w klasykach bede jechal obnizonym a na PCP bede podnosil - paranoja...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: SEZON 2010
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 11-03-2010 19:47
w sumie to w przypadku startów w CA to ja sam będę musiał prosić organizatorów o klasyfikowanie w odpowiedniej grupie, bo z racji wieku załapię się do zabytków.... tak samo robiłem w zeszłym roku.

inna sprawa, że dziwią mnie te restrykcje....
tak samo jak elementy z tworzywa, wiadomo że nikt nie chce niszczyć oryginalnych elementów blaszanych szczególnie jak ma jakiś wydumany samochód, to lepiej 10 razy zniszczyć laminat niż raz zabytkową blachę...


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 11-03-2010 19:49
1290383
Autor RE: SEZON 2010
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-03-2010 18:00
Jak się Wam podoba nowy regulamin PCP (właściwie to propozycja regulaminu) o którym
Michał wspomniał. Dodam tylko, że dyskusja na jego temat jest prowadzona tylko
na forum klubowym, więc nie wszyscy będą w stanie ją zobaczyć.

Regulamin można pobrać z nowej odsłony strony klubowej.

PIeszczoH, napisałeś wcześniej że rozważasz starty w imprezach PCP. Nie pamiętam
Cię z listy klubowiczów, więc ważny będzie dla Ciebie podpunkt 16.14 .


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 12-03-2010 18:05
www.qbak.pl
Autor RE: SEZON 2010
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 12-03-2010 21:33
Nowy regulamin PCP to dla mnie jakas tragedia... Na początku sezonu załozyłem sobie jakies modyfikacje ktore chciałem wykonac do czasu pierwszych startow. Jak sie okazało zmiany te akceptuje ClassicAuto natomiast PCP nie...
Opisze pokrotce najwazniejsze zmiany dotyczace PCP chociaz ten kto zamierza startowac zapewne ma dostep i sledzi forum chociaz pewnie niektorzy beda chcieli pojawic sie na zlocie w poznaniu a tam ten regulamin rowniez bedzie obowiazywal.
- za opony slick dyskwalifikacja
- są propozycje pozostania przy oryginalnych rozmiarach felg/opon - inaczej klasa open (SPROSTOWANIE - to tylko propozycje forumowiczy - regulamin tego na razie nie narzuca chociaz nie jest jeszcze w formie ostatecznej)
- jakiekolwiek zmiany w ukladzie napedowym (modyfikacje silnika/moc ponad norme) , zawieszenia (stabilizatory, sprezyny itd) , hamulcowym (nawet nawiercane tarcze bo zmiany pomijam), zmniejszenie wagi ponizej limitu powoduja migracje do klasy ClubSport (open) (SPROSTOWANIE - tak wynika z lektury forum - regulamin mowi o zmianach konstrukcyjnych ktorymi twarde sprezyny, inne stabilizatory czy nawiercane tarcze wg mnie nie sa)
- PCP nie bedzie mierzyć czasów nieklubowiczom (nie podoba mi sie!!!)
Polowa aut prawdopodobnie wyladuje w nowej klasie gdyz regulamin obowiazujacy w ubieglych latach az tak restrykcyjny nie byl i sporo osob poczynilo zmiany za ktore teraz beda sie scigac w grupie bez ograniczen. (SPROSTOWANIE - czesc modyfikacji moze byc roznie uznanych przez kazdego z klubowiczy)
Co rowniez mi sie nie podoba stworzy sie niezdrowa atmosfera bo np. ktos jedzie szybko to mozna poszukac na niego "haka".
Brak jest bardziej szczegolowych wytycznych a kazdy ma byc sedzia dla siebie i zadeklarowac starty bądz to w seryjnej klasie badz to w open. Ktos moze zadeklarowac starty w klasie seryjnej nie bedac swiadomym, ze dane modyfikacje sa juz niedopuszczalne i za to jest dyskwalifikacja... Brak jest osoby odpowiedzialnej za przydzial a weryfikowane beda tylko i wylacznie "donosy".
Ja prawdopodobnie bede startowal w klasie open... Chyba ze przed kazda imprezą bede zakladal seryjne zawieszenie... (SPROSTOWANIE - moze jednak w klasie open nie wyladuje wszak zmiany ktore planuje nie sa zmianami konstrukcyjnymi wg mnie)

Post został sprostowany ze wzgledu na to, ze nie do konca oddawal to co mam na mysli oraz rozmijal sie z prawda za co przepraszam.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 12-03-2010 23:11
31356497
Autor RE: SEZON 2010
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 16-03-2010 09:04
Qbak, jak będe chciał startować w pcp to się zapiszę.

Do czasu jak nie wyprowadzę auta do stanu jaki postawiłem sobie za cel, nie będę się zapisywał, ani planował w czym udział wezmę, a w czym nie.

Części powoli się schodzą... pogoda niestety jeszcze nie... a jest z mojego punktu widzenia konieczna do tego żebym przy aucie podłubał.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 16-03-2010 09:06
1290383
Autor RE: SEZON 2010
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 19-03-2010 12:46
bedzie puchar 924 ??????????


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Autor RE: SEZON 2010
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 30-03-2010 18:13
Kolejny update:

21.03.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
18.04.2010 ASJP Pozńań Tor Poznań
24.04.2010 CA Warszawa Bemowo
24.04.2010 PCP Ułęż Lotnisko
15.05.2010 CA Ułęż
29.05.2010 PCP Tomaszów Mazowiecki
12.06.2010 CA Nowe Miasto nad Pilicą
20.06.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
??? (czerwiec) PCP okolice Lublina ??
24.07.2010 PCP Borsk Lotnisko
14.08.2010 CA Miedziana Góra Tor Kielce
27-29.08.2010 PCP Poznań Tor Poznań
11.09.2010 CA Debrzno
2.10.2010 PCP Kamień Śląski Lotnisko
17.10.2010 ASJP Poznań Tor Poznań

Więcej o lokalizacji ostatniej imprezy CA można poczytać tu: http://www.rallyland.pl
Bardzo fajna inicjatywa, trzymam kciuki żeby się udało bo takich miejsc w Polsce nam potrzeba! Tylko jedno "ale" - dlaczego tak daleko????
smiley 600km smiley
Autor RE: SEZON 2010
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 30-03-2010 18:57
Jest też finalna wersja regulaminu.
http://classicauto.pl/imprezy2010.html

Miejscówka daleko, ale można tanio się w agroturystyce przenocować za jakieś 25zł. smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 30-03-2010 18:57
www.qbak.pl
Autor RE: SEZON 2010
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 30-03-2010 19:32
Miejscówa w Rally Parku Kuchara? Hmm... Może być tam fajnie, ale ja się raczej o tym nie dowiem... smiley
Czyli z CA w tym roku pojawię się tylko w wakacje w Kielcach smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: SEZON 2010
cichy
Użytkownik



Postów: 742
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 30-03-2010 19:47
Hmm a ja sie chyba wybiore do Debrzna w sumie mam z 250km
Jest juz tez ostateczny regulamin PCP i podział CS na dwie klasy


944 T 90r. - "Rothmans"

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402
Autor RE: SEZON 2010
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 30-03-2010 20:32
Jak dla mnie to fatalna wiadomość. Zastanawiam się teraz poważnie nad powrotem
do oryginalnych klas, bo mnie dzielą tylko stabilizatory...

Szkoda, że nie będzie podziału <200, <300 i >300.
Byłoby 5 aut w <200, 5 w <300 i 0 w >300. (patrząc na zgłoszenia do Ułęża)
Teraz będzie 9 aut w do 250 i 1 w >250. Trochę dziwnie to wygląda.
Tak jakby połączyć klasy od J (starej) do E. Teoretycznie będę się mógł w klasie
spotkać z Caymanem z 2008 roku. smiley

W oryginalnych klasach 924 jest w K Oldtimer, gdzie teraz jest najmocniejszym
tam autem. Chyba lepiej pasowało do G, gdzie było jednym z najsłabszych, ale
przynajmniej można było się ambitnie ścigać z autami do 200koni.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 30-03-2010 20:33
www.qbak.pl
Autor RE: SEZON 2010
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 30-03-2010 20:37
co można powiedzieć, sami sobie szkodzą........ nic łagodniejszego i bardziej celnego nie przychodzi mi na myśl.
w takim wypadku można tylko uczestniczyć aby jeździć i poprawiać swoje umiejętności, bo na dobry wynik nie ma co liczyć.

ps. Qbak Twoja sugestia co do klas zdaje się być rozsądna.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 30-03-2010 20:38
1290383
Autor RE: SEZON 2010
huzar105
Użytkownik

Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09
Dodane dnia 30-03-2010 21:56
Pozwolę się wtrącić co do samego Dębrzna. Proponowałbym się najpierw przejechać i zobaczyć jak ma wyglądać trasa. Niby jest lotnisko, ale miejscami jest spory wyryp.


smiley
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img]
Autor RE: SEZON 2010
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 30-03-2010 22:25
No i to właśnie jeden z powodów, z których uważam Debrzyn za 'dziwny' wybór.
To jest przede wszystkim nowopowstały kompleks powstały po zaadaptowaniu byłego lotniska wojskowego. Podejrzewam, że nawierzchnia na lotnisku jest w gorszym stanie niż np w Ułężu. Koszt położenia nowej jest z gatunku astronomicznych i pewnie szybko się to nie zmieni.
Poza tym lotnisku to tylko część kompleksu. Reszta to drogi wokół: asfalt, szuter, błoto? Oby nikt nie wpadł na pomysł zaadaptowania ich na oesy CA.

Z innej beczki - są już jakieś przecieki odnośnie opłat za uczestnictwo w CA?



944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: SEZON 2010
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 30-03-2010 23:31
simprez napisał/a:
Z innej beczki - są już jakieś przecieki odnośnie opłat za uczestnictwo w CA?


... i eliminacji Pucharu 924.pl???

smiley
Autor RE: SEZON 2010
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 31-03-2010 00:32
Debrzyn (nie Dębrzyn) może nie będzie taki zły, jeżeli będziemy jeździć po asfalcie.
Oczywiście też mam nadzieje że będzie całkiem równy, ciekawe co powiecie jak
zobaczycie asfalt na lotnisku w Nowym Mieście smiley

Oby ceny w CA zostały jak rok temu, tym bardziej że wybrali tanie obiekty jakby
nie było (tanie = jeżeli ceny nie poszły w górę).

Jak myślicie, w którym sezonie pojeździmy po torze w Pionkach?

Co do PCP, to oczywiście głównie jeżdżę dla przyjemności i nauki, ale dobrze wiedzieć
że jest się dla kogoś jakąkolwiek konkurencją. Zawsze po imprezie porównuje swoje
wyniki w generalce smiley

Myślałem już nawet o tym, żeby przed każdą imprezą robić setup na odpowiednią
klasę. Przed CA zakładać grube stabilizatory, a na PCP seryjne. Przydałby mi się
23mm na przód, bo to max jaki mogę włożyć. Z drugiej strony co to za frajda
jeździć w klasie K Oldtimer... w CS miało być wyzwanie w tym sezonie, a skończy
się na kompromitacji smiley ?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 31-03-2010 00:41
www.qbak.pl
Autor RE: SEZON 2010
huzar105
Użytkownik

Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09
Dodane dnia 31-03-2010 09:11
simprez napisał/a:
No i to właśnie jeden z powodów, z których uważam Debrzyn za 'dziwny' wybór.
To jest przede wszystkim nowopowstały kompleks powstały po zaadaptowaniu byłego lotniska wojskowego. Podejrzewam, że nawierzchnia na lotnisku jest w gorszym stanie niż np w Ułężu. Koszt położenia nowej jest z gatunku astronomicznych i pewnie szybko się to nie zmieni.
Poza tym lotnisku to tylko część kompleksu. Reszta to drogi wokół: asfalt, szuter, błoto? Oby nikt nie wpadł na pomysł zaadaptowania ich na oesy CA.


Z tego co wiem to nawierzchnia jest zróżnicowana. Akurat pas startowy jest w dobrym stanie. W ogóle lotnisko jest bardzo dobrze zachowane.


smiley
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img]
Strona 5 z 5 << < 2 3 4 5