924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor CA Cup 2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 21-01-2013 10:05
Chyba czas już zacząć nowy temat smiley

Pojawił się projekt regulaminu na ten sezon.
http://classicautocup.pl/aktualno%C5%9Bci/

Najważniejsze zmiany:

- roczne Badanie Kontrolne. Postaramy się aby auto mogło przejść jedno dokładniejsze BK na początku sezonu a na następnych imprezach ograniczyć je do minimum. Nie wyklucza to możliwości sprawdzenia samochodu przez organizatora w dowolnym momencie sezonu (np. na ostatniej imprezie)

- auta z automatyczną skrzynią biegów otrzymują dodatkowy współczynnik sumowany z innymi (np. za wiek 0,98 + skrzynia 0,98 = 0,96)

- znika klasa pojemnościowa do 1300cm3. Auta z małymi silnikami będą startowały w klasie 1600 ale z bonusowymi współczynnikami. Czekamy na sugestie właścicieli "maluchów"

- w grupie 3 silniki muszą być oryginalne (tak jak w 1)

- w grupie 3 hamulce (tarcze i zaciski) mają mieć fabryczne rozmiary

- w klasyfikacji rocznej wracamy do wymogu sklasyfikowania co najmniej 3 kierowców w danej klasie pojemnościowej

- mistrzowie grup i klas z 2012 rozpoczynają sezon z jednym punktem ujemnym


Osobiście nieco dziwi mnie niekonsekwencja w grupie trzeciej. Uważam że nie powinno się pozwalać na używanie innych kół niż fabryczne (tak jest w Grupie I). Przykładowo auto które wychodziło fabrycznie na wąskich 15-tkach, po założeniu szerokiego semislicka w 17 calach odskakuje na kilka sekund. Są zastrzeżenia co do tarcz/zacisków a one na imprezach CA mają o wiele mniejszy wpływ na wyniki. Podejście do 'oryginałów' powinno być bardziej rygorystyczne - wiemy wszyscy dobrze że w 944 założenie grubych stabilizatorów, twardych sprężyn / drążków, kubełków + wspomniane wyżej szerokie semislicki powodują zdemolowanie konkurenta w prawdziwie seryjnym aucie.


I na koniec standardowe pytanie - kto planuje starty w tym roku? smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 21-01-2013 10:06
Autor RE: CA Cup 2013
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 21-01-2013 20:08
Te zmiany są ok, mnie nie dotyczą zbytnio. Natomiast jest jedna zmiana która mnie
baaardzo cieszy, choć nadal będę lobbował nad całkowitym zniesieniem tego zapisu
tak jak w tym roku miało być w Gr. 4. Chodzi oczywiście o współczynniki smiley
Bardzo pozytywnie się mi pozmieniało, prawie cała moja konkurencja będzie teraz
jeździła tak jak ja z 1,00. Nie wiem jak to w Gr. 4 rzutowało, ale u mnie w Gr. 2 często
ktoś przeskakiwał współczynnikiem. Właściwie tylko najmocniejszy zawodnik będzie
miał współczynnik, plus taki że mniejszy niż rok temu.

Ja jak najbardziej planuje starty. Nie mogę się tylko zdecydować na jakiś oponach smiley
Wypadałoby ze dwa/trzy komplety smiley

Podzielam Twoją opinię co do Gr. 3


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup 2013
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 21-01-2013 21:17
...

Skrzynia niemal już jest. Zostały drążki skrętne, opony i kubełki, żeby móc się jakkolwiek w czymkolwiek liczyć. Podobno to ostatni rok Pitersona w N/A ( smiley ) Pietrek, chyba warto spróbować, co? smiley


Autor RE: CA Cup 2013
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 22-01-2013 09:10
Wyszło na to, że w końcu wziąłeś moją skrzynię smiley
Ja kolejny rok pewnie wstrzymam się ze startami... smiley
Ciężko mi nawet powiedzieć w jakiej grupie wyląduje moje auto jak plany uda się wprowadzić w życie.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 22-01-2013 11:05
1290383
Autor RE: CA Cup 2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 22-01-2013 10:43
Pumba napisał/a:
...

Skrzynia niemal już jest. Zostały drążki skrętne, opony i kubełki, żeby móc się jakkolwiek w czymkolwiek liczyć. Podobno to ostatni rok Pitersona w N/A ( smiley ) Pietrek, chyba warto spróbować, co? smiley


Warto, warto!!!
Zachęcam!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: CA Cup 2013
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 22-01-2013 18:42
Są jakieś przecieki co do lokalizacji?
Biała Podlaska mi się spodobała. Fajnie byłoby się wybrać tam szarakiem. Lub szmondakiem smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: CA Cup 2013
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 22-01-2013 20:14
Będziesz miał okazję smiley
Również uważam, że BP jest jedną z lepszych imprez w roku, pamiętajmy o próbach jednych z lepszych w całym cyklu.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: CA Cup 2013
Andrzej77
Użytkownik

Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11
Dodane dnia 22-01-2013 21:54
Biała Podlaska mi także się bardzo podoba, choć trochę jest dla mnie pechowa. Dwa lata temu w Fiacie panewkę obróciłem podczas treningu, a w tamtym roku w 931 rozszczelniło sie turbo. Ale duzy plus bo mam tylko 40 km do domu.


Andruszka-PCP
991.1 S
Autor RE: CA Cup 2013
markar
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12
Dodane dnia 23-01-2013 20:16
piterson napisał/a:


Osobiście nieco dziwi mnie niekonsekwencja w grupie trzeciej. Uważam że nie powinno się pozwalać na używanie innych kół niż fabryczne (tak jest w Grupie I). Przykładowo auto które wychodziło fabrycznie na wąskich 15-tkach, po założeniu szerokiego semislicka w 17 calach odskakuje na kilka sekund. Są zastrzeżenia co do tarcz/zacisków a one na imprezach CA mają o wiele mniejszy wpływ na wyniki. Podejście do 'oryginałów' powinno być bardziej rygorystyczne - wiemy wszyscy dobrze że w 944 założenie grubych stabilizatorów, twardych sprężyn / drążków, kubełków + wspomniane wyżej szerokie semislicki powodują zdemolowanie konkurenta w prawdziwie seryjnym aucie.


I na koniec standardowe pytanie - kto planuje starty w tym roku? smiley



a ja nie widzę w tym żadnej niekonsekwencji,bo każdy ma te same warunki i może zakładać każdą oponę na każdą felgę pod warunkiem,że ma homologację drogową.
To samo można odnieśc np do grupy IV i mieć pretensje o to,że ten sam model auta,a waży mniej.
Autor RE: CA Cup 2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 23-01-2013 23:05
markar napisał/a:
a ja nie widzę w tym żadnej niekonsekwencji,bo każdy ma te same warunki i może zakładać każdą oponę na każdą felgę pod warunkiem,że ma homologację drogową.
To samo można odnieśc np do grupy IV i mieć pretensje o to,że ten sam model auta,a waży mniej.


Ale od tego żeby sobie zakładać co-tam-kto-chce jest grupa IV!

Grupa III jest teoretycznie dla aut "seryjnych" i fabryczne rozmiary powinny być IMHO obowiązkowe.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: CA Cup 2013
markar
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12
Dodane dnia 24-01-2013 13:28
piterson napisał/a:

Ale od tego żeby sobie zakładać co-tam-kto-chce jest grupa IV!

Grupa III jest teoretycznie dla aut "seryjnych" i fabryczne rozmiary powinny być IMHO obowiązkowe.

i tutaj też się nie zgodzę,bo podział na grupy jest umowny i ustala go organizator cyklu ( do sezonu 2012 każdy z każdym ścigał się w grupie III,byle auto było zgodne rocznikowo,mógł jechać na wyścigowym slicku jak i na Dębicy).
Sumując dla chcących brać udział w CACup możliwości jest wiele,a tak naprawdę BK w w/w cyklu to zabawa,jedyne co sprawdzają i to nie zawsze,to czy akumulator jest przymocowany do podstawy i czy klema + jest zakryta.Kto był na BK cyklu RPP,GSMP itd ten wie o czym piszę.
Autor RE: CA Cup 2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-02-2013 22:35
Coraz mniej niewiadomych...

Wiadomość tragiczna: w tym roku znów 2 x Kielce. W dodatku pierwsza impreza w maju ZNÓW bez odcinka leśnego smiley smiley smiley
Zasadniczo nie chce mi się tego komentować. Jest tyle świetnych miejsc a organizator ślepo upiera się przy tym obiekcie (zapewne chodzi o $ bo nie widzę innego wytłumaczenia)...
Ja chyba naprawdę odpuszczę - tym bardziej że jest świetna alternatywa w postaci wyjazdu do DE smiley

Jest Biała, jest nowy obiekt w okolicy Szydłowca. Jest także jedna niewiadoma - dla mnie faworytem powinien być jednak Ułęż.

http://www.classicautocup.pl/imprezy-2013/td-kielce-1/


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 13-02-2013 22:39
Autor RE: CA Cup 2013
Andrzej77
Użytkownik

Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11
Dodane dnia 13-02-2013 22:48
Piterson jak to alternatywa w postaci wyjazu do DE ?


Andruszka-PCP
991.1 S
Autor RE: CA Cup 2013
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-02-2013 22:51
Hmmm, brak odcinka leśnego jest naprawdę wkurzający, przecież we wrześniu już
cały asfalt był wylany z tego co widziałem. To że będą 2 razy Kielce było do przewidzenia,
dodatkowo ja w sumie lubię ten obiekt choć zwykle idzie mi tam gorzej niż na innych
imprezach. Tylko może ta miłość do Kielc rodziła się na odcinku leśnym którym dane mi
było przejechać się wyścigowo już w 2009?

Co do reszty. Szydłowiec może być ciekawy, niby miało nie być, ale jest. Nowy obiekt
będzie można się czegoś pouczyć smiley Trochę blisko imprezy Dzień Dziecka z PCP.
Biała Podlaska - fantastycznie że jest! smiley

Tona ma na 3 eliminacje tak blisko że już wiem kto lobbował taki kalendarz smiley

Andrzej, zdaje się że chodzi o TT (TransaxleTreffen) busem smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 13-02-2013 22:52
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup 2013
Vjackmax
Użytkownik



Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 14-02-2013 12:37
ja rozumiem że Warszawa i że wszystkim blisko do takiej BP czy Kielc albo Szydłowca, ale może by coś kiedyś z innymi lokalizacjami ???

W ubiegłym roku z BP wracałem 9 godzin, diabli wzięli całą radochę z Imprezy, poza tym znowu weekend majowy na który mam zaplanowane inne gry i zabawy...

odechciało mi się w tym roku CA

na pocieszenie rajd Magurski może w tym roku wypali

wiem, malkontent ze mnie, ehhh, chyba mam słaby dzień

pozdr, jacek


Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari

Edytowane przez Vjackmax dnia 14-02-2013 12:37
Autor RE: CA Cup 2013
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 14-02-2013 12:58
Ja planuję jeździć, choć nie wiem czy cały cykl CA (możliwe, że bez Kielc pierwszych skoro są bez odcinka leśnego). Kielce z odcinkiem leśnym są super - początek to takie jeżdżenie "wokół trzepaka", ale potem ogień smiley . Bez tego odcinka zmieniam podejście i traktuję je raczej jako okazję do spotkania się i rozmów. Właśnie sobie uświadomiłem, że największą zaletą Kielc jest... balkonik smiley .
Dla mnie BP to lider (bo fajnie ustawiona, superszybka trasa), a zaraz potem jest Ułęż.
Pewnie jako kierowca "półciężarówki" powinienem bardziej lubić kręte, techniczne pojeżdżawki, a jednak najlepszy w tym zestawieniu był by Poznań.

pzdr
jacek/pilatus
Autor RE: CA Cup 2013
markar
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12
Dodane dnia 14-02-2013 18:46
a dla mnie dzisiejsze Kielce to co prawda tor kartingowy,ale posiadający wiele zalet.Po pierwsze bardzo techniczny,a jak mokry to nie wybacza najmniejszych błędów,po drugie zawody zawsze perfekcyjnie zorganizowane,jak jest sucho to ostatnio na torze naliczyłem jednocześnie siedmiu zawodników,czyli idzie szybko i sprawnie - tak jak lubimy,no chyba,że jest mokro....
Ma też dla mnie znaczenie jego położenie,bo do domu nawet zestawem jadę 2,5 godziny.
Poznania nie porównuję,bo trzeba by się odnieść do torów naszych południowych,czy zachodnich sąsiadów.Zaś imprezy w Ułężu,czy BP to dla mnie wyprawa trzydniowa,a zawody CACup,czy PCP to fajna,ale tylko zabawa,która w tym wydaniu zabiera b. wiele tak cennego czasu
Autor RE: CA Cup 2013
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 14-02-2013 20:08
A dla mnie Kielce szczególnie bez lasku to najgorszy obiekt po jakim jeździmy i zdania nie zmienia fakt że wszyscy maja w miarę blisko, że organizacja stoi na normalnym poziomie.
Nie czuję naprawdę prawie żadnej frajdy z jazdy "wokół trzepaka" smiley


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: CA Cup 2013
Maciek
Użytkownik



Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10
Dodane dnia 19-02-2013 00:05
Cichy, dobrze, że " prawie ' nie czujesz smiley Fakt jest taki, że doświadczenie mam żadne w poważniejszym ściganiu, jednak śmiało mogę powiedzieć, że Kielce najmniej obciążają auto. To co miało miejsce w np. Nowym Mieście to już przesada. Jeśli w dodatku ktoś chce pojeździć bezpiecznie i swoje auto traktuje nie jak " rasową wyścigówkę " to te Kielce rysują się w całkiem zachęcającym świetle. W tym roku przyjedziemy w składzie damsko-męskim. Za kierownicą usiądzie także Agnieszka ( moja Kobieta ) i nie widziałbym lepszego miejsca na " pierwszy raz " jak właśnie Kielce - z laskiem czy bez.
Czyli reasumując. Punkt widzenie zależy od punktu siedzenia .


Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek
na110.pl
Autor RE: CA Cup 2013
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 19-02-2013 00:19
Cichy potrzebuje znacznie wiecej adrenaliny niz pospolity scigant i chociaz prawie zawsze sie z nim zgadzam w tym wypadku jestem blizszy zdaniu mack10...auto nie cierpi, opony (jesli nie sa to deszczowki) nie cierpia...trasa techniczna i bonus w postaci TARASU nie do przebicia...to ze mam tak blizko jest zupelnie bez znaczeniasmiley doskonale wiecie ,ze ze wzgledu na charakter trasy i nawierzchnie powinienem byc najwiekszym krytykantem a okazuje sie , ze najbardziej marudzi posiadacz najmocniejszego bolidu czyli Piterson..


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Strona 1 z 2 1 2 >