Autor |
I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 20-07-2015 09:15 |
|
|
http://www.pzm.pl/news/1-grand-prix-polski-pojazdow-zabytkowych-im-witolda-rychtera
może być bardzo fajna impreza, 800 km do przejechania ... fajne
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 20-07-2015 18:31 |
|
|
Wygląda fajnie, chętnie się przejadę - jeżeli ktoś ma czas 17-20 września (czwartek-niedziela), ogarnia itinerer i miałby ochotę dołączyć jako mój pilot, proszę o info na PW.
Jeżeli zbiorą się trzy załogi, to możemy zrobić team.
Poniżej kilka najważniejszych punków z regulaminu (http://www.ak-rzemieslnik.pl/upload/regGPPPZ2015.pdf):
"3.1.3.
W GPPPZ klasyfikacja przewiduje dwie grupy: Tradycyjną i Sportową.
3.1.4.
W GPPPZ zgłoszone samochody są podzielone na klasy wiekowe:
I - wyprodukowane do 31.12.1961
II - wyprodukowane pomiędzy 01.01.1962 - 31.12.1971
III - wyprodukowane pomiędzy 01.01.1972 - 31.12.1981
IV - wyprodukowane pomiędzy 01.01.1982 - 31.12.1990 (klasa Youngtimer)"
(...)
"4.2.2.
Organizator musi otrzymać formularz zgłoszeniowy najpóźniej do
17.08.2015 r
(zgłoszenia przesłane PO terminie będą rozpatrywane indywidualnie, a decyzję podejmie
Komandor rajdu). Zmiana
zgłoszonego kierowcy, pilota lub samochodu może być dokonana
wyłącznie przed rozpoczęciem Odbioru administracyjnego i musi być zaaprobowana przez
Jury - ZSS."
(...)
"4.3.1.
Zespół - Team stanowią 3 załogi zgłoszone do udziału w Rajdzie.
Do klasyfikacji Teamu wliczane są punkty za zajęte miejsce w Klasyfikacji Generalnej:
miejsce 1 - 1 pkt, miejsce 2 - 2 pkt itd.
Wygrywa Zespół - Team, który zgromadzi najmniejszą ilość punktów.
W przypadku równej ilości punktów wygrywa Zespół, którego jedna z załóg zajęła wyższą
pozycję w Klasyfikacji Generalnej.
Załoga Teamu, która nie ukończyła Rajdu, otrzymuje ilość punktów równą ilości zawodników,
którzy wystartowali + 5pkt."
(...)
"5.1. Wpisowe
Wpisowe do zawodów dla każdego samochodu z załogą 2 osobową jest ustalone na kwotę:
- dla załóg z reklamą Organizatora - 1200 zł;
- koszt drugiego pilota to 800 zł.
Opłata ta zawiera:
- pełną dokumentację dotyczącą Rajdu wraz z numerami startowymi i tablicami Rajdu,
- prowiant na drogę w dniu startu
- posiłki na trasie 3 x obiady + 3 x poczęstunki (17.09.2015 - 19.09.2015, czwartek, piątek,
sobota)
- trzy noclegi dla załogi wraz ze śniadaniem"
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 20-07-2015 20:07 |
|
|
jazda na regularność to trudna gra, ale rozważam udział i liczę koszty. Na dniach dam znaka, choć twoja propozycja cooldude ciekawa, tymbardziej, że nie wiem czy uda mi się żonę namówić. |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 11-08-2015 14:46 |
|
|
Ponieważ zamierzam wystartować, na potrzeby odcinka nocnego, rozglądam się za skorupą na elektrownię do 944. Praktycy odradzają reflektory montowane bez skorupy z uwagi na drgania snopu światła.
Dostępne opcje:
1) podobno dedykowane skorupy robi IPF (http://www.ipf-light.com)
2) na pewno PEFA (http://pefa-design.de)
3) Mirco ma dwa rodzaje skorup ale kąt nachylenia nie ten co trzeba
4) inne???
Założenia:
1) skorupa będzie montowana na dedykowanym do tego celu, przykręcanym nosku, aby można było po evencie zdemontować całość i przywrócić oryginalny wygląd
2) do skorupy przykręcę 4 reflektory rajdowe WESEM o średnicy ~15 cm
3) skorupę muszę mieć do końca sierpnia aby spokojnie wszystko poskładać.
Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł lub - jeszcze lepiej - zbędną skorupę która się nada.
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 11-08-2015 18:59 |
|
|
Moje rozwiazanie nie było takie głupie, nic nie drgało, było solidne, nie jakieś obrzydliwie ciężkie, przejeździło ze mną wiele kilometrów i miało się doskonale. Wydumka jednego wieczoru. Podesłać zdjęcia? |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 11-08-2015 23:25 |
|
|
Cyryl napisał/a:
Moje rozwiazanie nie było takie głupie, nic nie drgało, było solidne, nie jakieś obrzydliwie ciężkie, przejeździło ze mną wiele kilometrów i miało się doskonale. Wydumka jednego wieczoru. Podesłać zdjęcia?
Poproszę uprzejmie, adres e-mail puściłem na priva. Chyba że chcesz odrzucić do tego wątku, dla potomnych. Thx.
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 13-09-2015 01:33 |
|
|
cooldude napisał/a:
Ponieważ zamierzam wystartować, na potrzeby odcinka nocnego, rozglądam się za skorupą na elektrownię do 944. Praktycy odradzają reflektory montowane bez skorupy z uwagi na drgania snopu światła.
Dostępne opcje:
1) podobno dedykowane skorupy robi IPF (http://www.ipf-light.com)
2) na pewno PEFA (http://pefa-design.de)
3) Mirco ma dwa rodzaje skorup ale kąt nachylenia nie ten co trzeba
4) inne
Update: wygrała opcja #3: skorupa dopasowana, lampy świecą.
Startujemy z Ursusa w czwartek 17. września rano, tego samego dnia zaliczamy tory w Wwie, Radomiu i Kielcach. W piątek Wyrazów i Kamień Śląski.
Największym wyzwaniem będzie nie pogubić się na 19-tu odcinkach na regularność i do tego przejechac je z określoną prędkością średnią. Kończymy około północy w sobotę, 19:00 w Polanicy Zdrój.
Harmongram: http://gpppz.pl/wp-content/uploads/2015/07/HARMONOGRAM-RAJDU-GPPPZ-2015.pdf
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 20-09-2015 15:21 |
|
|
Gratulacje Cooldude!
3 miejsce w generalce
http://gpppz.pl/wp-content/uploads/2015/09/WYNIKI-KO%C5%83COWE-GPPPZ.pdf
Czekamy na relacje
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 22-09-2015 08:40 |
|
|
Wynik jak marzenie! I to w takim maratonie
Dajesz radę Marcin
Też czekam na Twoje wrażenia
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 22-09-2015 08:49 |
|
|
Gratulacje !!!!!
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 22-09-2015 08:55 |
|
|
Gratulacje !!!
Widzę że w próbach na czas nie miałeś Sobie równych !!!
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 22-09-2015 10:49 |
|
|
Cooldude chciałem w wątku o aucie Twoim, ale nie widzę,
na jakich Ty oponach śmigasz ? jaki rozmiar ? bo widziałem, że i małe i wąskie...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 23-09-2015 00:54 |
|
|
Qbak napisał/a:
Gratulacje Cooldude! smiley
3 miejsce w generalce smiley
Bardzo dziękuję. Co do wyników, to zajęliśmy z moim pilotem Maćkiem 2-gie miejsce w klasie Youngtimer.
Zmontowany przeze mnie zespół "Classicparts Rally Team" (M.Chwist+M.Staniszewski+A.Machudera) zajął 3-cie miejsce.
Co do generalki, to przez połowę rajdu okupowaliśmy drugie miejsce. Trzeciego dnia popełniliśmy pomyłkę nawigacyjną, podobnie zresztą jak kilka innych załóg z czołówki, w tym lider, w wyniku której nałapaliśmy punktów i spadliśmy na 3-cie miejsce. Natomiast wczoraj (22 września, ok. godz. 16:00) okazało się, że w ogóle spadłem z podium: jedna z załóg (#20) złożyła protest, w wyniku którego anulowano im karę z etapu nocnego i przeskoczyli z 9-go miejsca na 2-gie, spychając mnie o jedno oczko niżej. Jakkolwiek 4-te miejsce też jest świetnym wynikiem biorąc pod uwagę wysoki poziom konkurentów, z którymi przyszło mi się zmierzyć, to jest to dla nas z Maćkiem przykre zaskoczenie. Zwłaszcza, że zmiana została zakomunikowana 2,5 dnia od zakończenia rajdu. Poprosiłem Organizatora o wyjaśnienie tej sytuacji. Oficjalne wyniki: http://gpppz.pl/wp-content/uploads/2015/09/OFICJALNE-WYNIKI.pdf
PIeszczoH napisał/a:
na jakich Ty oponach śmigasz ? jaki rozmiar ? bo widziałem, że i małe i wąskie...
Na rajdzie miałem Yokohamy ADVAN Neova AD08 - faktycznie skromne rozmiarowo, ale za to uniwersalne i mają bieżnik czyli nie ma strachu na mokrym, niski profil daje precyzję w zakrętach, a mała szerokość sprawia że koleiny nie męczą.
cichy napisał/a:
Widzę że w próbach na czas nie miałeś Sobie równych !!!smiley
dzięki. Faktycznie próby sportowe były moim atutem: Warszawa, Radom i częściowo Kamień Śląski poszły b. dobrze, natomiast Wyrazów przejechałem bokami a nocne Kielce szybko ujawniły brak wystarczającego doświetlenia zakrętów. Po piętach deptało mi rajdowo przygotowane Renault 11.
Wkrótce postaram się napisać coś więcej, a póki co tradycyjnie załączam fotorelację: https://goo.gl/photos/KRr1y53FctizXd9B8
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 24-09-2015 13:42 |
|
|
Zazdroszczę udziału! Mega przygoda gdzie udalo Ci się zdobyć skorupę do elektrowni? Jakas dedykowana, czy uniwersalna?
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 24-09-2015 15:33 |
|
|
Gratuluję, musiała być fajna przygoda, nie wiedziałem, że będą tu takie oesy jak nocne Kielce! Super, myślę, że w przyszłym roku obsada będzie większa. Jak dawałeś radę na regularność? Masz jakąś haldę? Endomondo? Czy stoper, licznik i kalkulator?
|
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Mirek
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09 |
Dodane dnia 24-09-2015 16:55 |
|
|
Gratulacje, ładnie wklepałeś na torach tym rajdówkom
Żałuje że nie mogłem podjechać, nie sadziłem że latarnia z przodu może dodać uroku w cywilnej wersji, wygląda super
944 S |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 24-09-2015 20:01 |
|
|
sliwa napisał/a:
gdzie udalo Ci się zdobyć skorupę do elektrowni? Jakas dedykowana, czy uniwersalna?
rozważałem dedykowaną, ale w końcu wziąłem uniwersalną fimry MIRCO ( http://fotele-speed.pl/index.php?strona=katalog&kat=Elektrownia%20na%20maske/halogeny ) którą trzeba było dostosować do małego kąta nachylenia noska, obcinając dolną krawędź i nadlewając górną. Do tego cztery halogeny rajdowe 150 mm firmy WESEM (żarówki H3 55W). No i jeszcze oczywiście pokrowce ze skaju z haftem komputerowym CIBIE uszyte na wymiar.
Bluebird Tomek napisał/a:
Jak dawałeś radę na regularność? Masz jakąś haldę? Endomondo? Czy stoper, licznik i kalkulator?
Urządzenia oparte o GPS były zabronione w tym rajdzie (chociaż jedna z załóg miała zamontowaną i używała nawigacji). Nawet jeśli można by ich używać, pomiar GPS byłby zbyt mało dokładny.
Tak, miałem Metromierz Road Master 5.0 produkowany przez warszawską firmę ProCar ( http://www.procar.warszawa.pl ), stoper z decathlonu i długopis. Do tego pilot przygotował sobie w .xls i wydrukował tabele prędkości, żeby nie trzeba było liczyć na piechotę. Ważna była kalibracja na odcinku 1000 metrów wyznaczonym przez organizatora - okazało się wtedy, że "oficjalny kilometr" różni się od kilometra który skalibrowaliśmy wcześniej wyciągając średnią z 6-ciu przejazdów odcinka o tej długości.
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 25-09-2015 00:44 |
|
|
Gratulacje
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
cooldude
Użytkownik
Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13 |
Dodane dnia 25-09-2015 23:06 |
|
|
Jeszcze filmik, czyli tysiąc kilometrów w dziesięć minut: http://youtu.be/p2hgBGeRf90
944 NA '85 budyń
S202 C43 AMG daily
S202 C280 gruzik |
|
Autor |
RE: I GrandPrix Polski Pojazdów Zabytkowych |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 26-09-2015 08:07 |
|
|
Świetny filmik! Dzięki za relację. Nocne odcinki to rzeczywiście masakra, myślałem, ze z taką elektrownią bedzie lepsza widoczność
|
|