| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Duze spalanie |
tajpor
Użytkownik
Postów: 1
Miejscowość:
Data rejestracji: 18.06.06 |
Dodane dnia 10-08-2006 22:17 |
|
|
Witam
Szukam speca od J-tronika. Od ponad roku zmagam się z nadmiernym apetytem mojego prosiaka. Potrafił on niekiedy wykołować około 40 ma sto. Na darmo jeździłem po fachowcach , nikt w okolicach gdzie mieszkam nie chce się brać za niego. Jeden fachowiec po zmierzeniu CO że bardzo dobrze i musi tak być, inny na upartego szukał gdzie podpiąć komputer.
Żeby zawęzić temat powiem co robiłem: Wymieniłem mu dwukrotnie cały układ wtryskowy, przekładałem trzy rozdzielacze i trzy komplety wtrysków w tym jeden od audi, wymieniałem pomp paliwową . Zmniejszałem ciśnienie na rozdzielaczu do tego stopnia że przy włączonej pompie (są dwie ,jedna podająca) i podniesionej tarczy wtryski pozostawały suche. Silnik dzięki zamontowanemu włącznikowi do wtrysku rozruchowego udawało mi się uruchomić- pewnie podciśnienie w kolektorze otwierało wtryski r11; tak myślę, ale spalanie ponad 20 . Zaniechałem tego, kiedy skojarzyłem, że wraz ze spadkiem ciśnienia paliwa spada też ciśnienie w komorze nad tłokiem rozdzielacza w wyniku czego tarcza unosi się zapewne wyżej niż powinna.
Na wszelkie sposoby regulowałem uniesienie tarczy i ampulowym ilość podawanego paliwa.
Zdjąłem ciężarek z ramienia regulatora ( to ten na którego drugim końcu jest tarcza).
Ciekawości zmierzyłem wydajność pomp paliwa i stwierdziłem iż na powrocie do zbiornika wypluwa w ciągu 30 sek 1,3 l zamiast jak to w instrukcji 0,75. Zamontowałem więc opornik i jest dobrze tyle że tylko wedle instrukcji po maszyna pali jak poprzednio.
Samochód jest używany sporadycznie i można by nad tym przejść do porządku dziennego, obawiam się jednak czy nie zarżnie się w ten sposób silnika.
Nadmienię na koniec że mój prosiak gościł już 924.pl pod kryptonimem rtajemniczy Porscher1;. Rzeczywiście tablice wskazują na Legionów , ale faktycznie garażuje on w podwarszawskich Markach, dokładnie w Strudze na ulicy Długiej 13. Zapewne widziany był na trasie na Radzymin. |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
ciachu
Administrator
Postów: 4081
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-08-2006 22:44 |
|
|
40 litrow to juz nie jest chyba kwestia regulacji tylko dziury w baku... nie wiem jak to mozliwe ale czy jestes pewien ze na pewno benzyna nigdzie nie ucieka, moze np podczas jazdy kiedy tego nie widzisz? choc zapewne brales i taka ewentualnosc pod uwage to to juz zweryfikowales
www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
Abelard
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-08-2006 08:30 |
|
|
Tez stawiam na wycieki. Moze jakas nieszczelnosc przy silniku w kablach miedzy zbiornikiem a silnikiem, a moze korek? Ciachu ty z nim miales problem, nie? Co do fachowcow, to na stronie sa nr do Porsch i Pahu924, ew polecam wejsc na www.porscheclub.pl i na forum w tematach przyklejonych sa adresy dostarczycieli czesci itp.... Zycze powodzenia!
Już nie zbieram na 968 CS
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-08-2006 12:31 |
|
|
Zmniejszanie ciśnienia sterującego powoduje zwiększenie dawki paliwa !!! Jakie masz ciśnienie sterujące na zimnym a jakie na gorącym ?
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
|
|
|
|
| |