Autor |
Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
redon16
Użytkownik
Postów: 316
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 28.05.08 |
Dodane dnia 12-09-2008 16:39 |
|
|
A mianowicie: mam ręczną targe. Z przodu: dwa zatrzaski i dynks na środku oraz ta plastikowa lotka. Z tyłu również dwa zatrzaski i skórzany paseczek. Żadnych siłowników.
Czy można taką targę tylko uchylić?
Od razu pomyślałem żeby te tylne zatrzaski obrócić i ich dłuższe końce oprzeć w rynience. Ale nie wiem czy to prawidłowy sposób, a nie chciałbym żeby targa mi odfrunęła na pierwszej nierówności.
Proszę o pomoc |
|
Autor |
RE: Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 12-09-2008 17:13 |
|
|
Ja właśnie tak robię (wstawiam w rynienkę odwrócone o 180 stopnie tylne zatrzaski,
a targa nie odfrunie, bo trzyma ją owy skórzany pasek.
Jedno mnie niepokoi - "dynks na środku", a cóż to?
Ja mam dwa zatrzaski z przodu i nic więcej.
Przynajmniej nic innego nie zauważyłem
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 12-09-2008 22:39 |
|
|
btw - dzisiaj "szczęśliwie" odkryłem, że moja targa (elektryczna) zaczyna samoczynnie odfruwać przy 100kmh. Jako że zaczęło mnie to niepokoić, to podkusiło mnie, żeby zacząć przy niej majstrować własnoręcznie i bez wcześniejszego podparcia się wymaganą forumową wiedzą...
Efekt - 2h roboty, elektryczny mechanizm otwierania (prowadnice) nadal chodzi jak i kiedy chce, cudem udało mi się jakoś zamocować targę do nadwozia, tak by nie odleciała na pierwszej dłuższej prostej (pewnie zweryfikuję się to już niedługo) i kawał lepca na przycisku sterowania - co by mnie przypadkiem nie pomroczyło, żebym znowu się sterowaniem targi bawił
Istne cholerstwo!
wyciąć won i zaspawać dziurę...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 12-09-2008 22:39 |
|
Autor |
RE: Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-09-2008 01:11 |
|
|
Nie ma to jak manual
Już nawet podczas jazdy nauczyłem się sam podnosić i składać
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 16-09-2008 10:47 |
|
|
Qbak napisał/a:
Nie ma to jak manual
Już nawet podczas jazdy nauczyłem się sam podnosić i składać
Nie wiem czy pobijesz na czas Devilyn'a , zwłaszcza jak mu ostatnio na łeb zaczęło kapać .
Simprez wpadnij jakoś do Libertowa bo targę chyba mam rozpracowaną |
|
Autor |
RE: Targa.... (pewnie banalne pytanie) |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-09-2008 18:29 |
|
|
dzięki - miło wiedzieć, że jest się z kim w pobliżu skonsultować
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|