924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | 911,944 i inne...
Autor wtryski i pompa
grafffik
Użytkownik



Postów: 329
Miejscowość: Warsaw
Data rejestracji: 11.08.09
Dodane dnia 15-01-2010 23:39
szybkie pytania.
jaka jest przepustowość wtrysków w 944 2.5 163KM ?
gdzie szukać pompy i filtra paliwa ?




Edytowane przez grafffik dnia 15-01-2010 23:42
5835546 www.streetracing.waw.pl/forum/
Autor RE: wtryski i pompa
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 15-01-2010 23:50
PIeszczoH napisał/a:
trzeba szukać pompy najlepiej BOSCH
924 2,0
05.77 - 06.80 0 580 254 984 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 168l/h
07.80 - 03.82 0 580 254 053 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 175l/h Pompa typu uniwersalnego

dla 924Turbo 0 580 254 053 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 175l/h

dla 944/924S/944S/944S2/968 0 580 464 069 ciśnienie robocze:400KPA,wydajność 98l/h Pompa typu uniwersalnego, jest zamiennikiem dla poniższej też stosowanej
0 580 464 021 ciśnienie robocze:300KPA,wydajność 130l/h


Filtr paliwa dostaniesz u Tomka - transaxle.pl


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: wtryski i pompa
grafffik
Użytkownik



Postów: 329
Miejscowość: Warsaw
Data rejestracji: 11.08.09
Dodane dnia 16-01-2010 00:05
superowo smiley dzięki bardzo za info smiley

ja wiem że dostane, ale już mam smiley tylko gdzie go znaleść w samochodzie bo leniwy jestem smiley przy tylnim kole ?

dla 944/924S/944S/944S2/968 0 580 464 069 ciśnienie robocze:400KPA,wydajność 98l/h Pompa typu uniwersalnego, jest zamiennikiem dla poniższej też stosowanej
0 580 464 021 ciśnienie robocze:300KPA,wydajność 130l/h


to pompe w końcu którą brać ? ceny tej i tej podobne są.

mam z prosiakiem taki problem, że przy dodawaniu gazu powyżej 2tys obrotów odcina mi paliwo, traci moc, puszcze gaz i nacisne jeszcze raz to czasami wskakuje dalej na obroty, czasami nie, juz mnie to denerwuje smiley




Edytowane przez grafffik dnia 16-01-2010 00:23
5835546 www.streetracing.waw.pl/forum/
Autor RE: wtryski i pompa
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 16-01-2010 02:29
Graffik !!! Jak oglądałem twoje auto przed tobą to ten koleś mi sie przyznał że nawet komputer z jakimś magikiem rozlutowali .... Może posprawdzaj najpierw wszystkie czujniki , elektronikę i elektrykę bo cholera wie co oni tam z tymi czwórkami wyczyniali ...
1714637
Autor RE: wtryski i pompa
porsz
Użytkownik

Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06
Dodane dnia 16-01-2010 05:49
to raczej wygląda na przepływomierz,lub czujnik położenia przepustnicy ,podepnij przepłwkę z innego auta sprawnego,co byś nie nawymieniał się różności a efekt ten sam,i możesz podmienić komp też na sprawny to się upewnisz


968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)

i teraz nie wiem w co wsiąść smiley smiley
Autor RE: wtryski i pompa
grafffik
Użytkownik



Postów: 329
Miejscowość: Warsaw
Data rejestracji: 11.08.09
Dodane dnia 16-01-2010 17:09
tetsumaru, no to cudowna wiadomość wręcz...tylko się pochlastać..
co poszło okaże się mam nadzieję w poniedziałek


5835546 www.streetracing.waw.pl/forum/
Autor RE: wtryski i pompa
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 16-01-2010 19:12
Kiedyś usiłowałem do ciebie napisać chyba na GG o tym co poprzedni własciciel wyczyniał z tymi czwórkami ale jakoś mnie zignorowałeś .... Ja byłem go chyba obejżeć w czerwcu czy lipcu 2009 < koleś w nim na" bank " mial rozgrzebany komputer bo drugim mi machał przed oczami , była rozbierana przepływka , była rozcinana wiazka kabli od czujek z silnika do komputera , Był wyrwany drążek reakcyjny , skrzywiony drążek kierowniczy , nie chciał odpalać gdy byl zimny i z jakimś niby mechanikiem rozbierali co popadło ... W garażu miał uszkodzony wał przeniesienia napędu i zdruzgotaną skrzynie biegów ... Co jeszcze nie pamietam ... Wziąłbym go chyba z litości ale koleś nie mial jakiejś pieczątki czy podpisu w karcie wozu i dla tego sobie odpuściłem .... Po pewnym czasie jak juz mialem inne 944 w garazu , zobaczyłem ze sie znowu ogłosil , porobił inne fotki i chyba kolejnemu potencjalnemu klientowi nie pisnał slowa o faktycznym stanie wozu ... Mimo wszystko zyczę ci powodzenia w doprowadzeniu go do stanu idealnego . Widzę po twoich postach i fotkach ze o niego dbasz . Ja dzisiaj mam już dwie sztuki 944 . Te samochody są warte kazdych pieniedzy . Powodzenia !!!!
1714637
Autor RE: wtryski i pompa
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 07-02-2010 17:08
Co było nie tak z autem? Już ustalone?


Siem
browar
eS