924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | 911,944 i inne...
Autor mechanik poszukiwany
gonzacz
Użytkownik



Postów: 308
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09
Dodane dnia 31-03-2010 21:18
możecie polecić mi warsztat, który podołał by naprawić 944, najlepiej z wielkopolski.
bo ja nie mogę sobie poradzić z moim Warchlakiem, autko było już u 6 mechaników a mnie bolą ręce od wciągania na lawetę smiley

najogólniej mówiąc auto gubi iskrę, chodzi na wolnych obrotach, po dotknięciu gazu gaśnie. wymieniłem komputer, cewkę i czujniki położenia wału i nadal to samo.

hipoteza jednego z mechaników to inne koło zamachowe, nie wiem na ile wiarygodna.


z góry dzięki za pomoc.
Autor RE: mechanik poszukiwany
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 31-03-2010 22:06
a przewody zaplonowe/swiece/kopulke i palec wymieniales lub sprawdzales?przekaznik DME moze tez platac figle...


ps:jakie masz obroty jak silnik juz pracuje?

ps2: moim zdaniem mechanik chce Cie naciagnac na gruuuube koszta,aby dobrac sie do kola zamachowego musisz zdjac skrzynke,odsunac wal...500-700zl. Czujnik polozenia walu musi miec jakas konkretna przerwe od kola zamachowego. Pogadaj z michalem928 z tego forum to Ci podpowie jak powinna wygladac wymiana bo mozliwe ze wymieniles nieprawidlowo(ewentualnie poszukaj na ten temat wiecej info w haynesie do 944). Obstawiam ze masz zle ustawione czujniki...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 31-03-2010 22:42
2457922
Autor RE: mechanik poszukiwany
gonzacz
Użytkownik



Postów: 308
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09
Dodane dnia 01-04-2010 00:49
iskra zanika juz na wyjsciu z cewki wiec kopulka raczej odpada, czujniki ustawialem przyklejajac podkladke do starego czujnika, przerwa 0,8 mm.

auto ma ok 700 obrotow i chodzi nierowno
Autor RE: mechanik poszukiwany
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 01-04-2010 09:47
nerwowo w sensie duze falowania obrotow?

manual do 944 podaje ze przerwa powinna byc .8mm +/- .3mm. Moze sproboj minimalnie ja zwiekszyc o 1mm i nastepnie zmniejszyc(do 0.7mm). Obydwa czujniki masz w tej chwili ustawione na przerwe 0.8mm?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 01-04-2010 09:47
2457922
Autor RE: mechanik poszukiwany
gonzacz
Użytkownik



Postów: 308
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09
Dodane dnia 01-04-2010 11:05
czujnik ustawia sie tylko jeden (prawdopodobnie ten blizej kabiny, dokladnie nie pamietam), sa w jednym mocowaniu, drugi jest juz duzo dalej od kola zamachowego.

silnik sprawia wrazenie jakby chodzil na trzy cylindry, prawdopodobnie przez to, ze traci iskre