Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 26-03-2017 22:31 |
|
|
jakie różnice cenowe za taką usługę PL vs. UA?
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 27-03-2017 09:30 |
|
|
Nie wiem ile dokladnie taka usługa kosztuje w PL - przejrzalem pare cennikow firm w PL i jest to spokojnie 3x wiecej. Tutaj policzyli mi 350 USD.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 29-04-2017 20:37 |
|
|
Zalozylem letnie kola: 18-calowe felgi Gemballa Le Mans z oponami Dunlop Sport Maxx RT2 (225/40 i 255/35). Balem sie, ze kola beda obcierac, ale wchodza idealnie i wyszlo chyba calkiem fajnie.
[img]https://s12.postimg.org/72holmad9/20170429_140521.jpg[/img]
[img]https://s12.postimg.org/exwte69dp/20170429_192134.jpg[/img]
[img]https://s12.postimg.org/ducp27oql/20170429_192124.jpg[/img]
[img]https://s12.postimg.org/rruv7imt9/IMG-20170429-_WA0014.jpg[/img]
Pierwszy raz w historii wspolpraca niemiecko-wloska przyniosla Europie cos dobrego:
[img]https://s12.postimg.org/8y92aiol9/20170429_194053-1.jpg[/img]
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978)
Edytowane przez anton dnia 29-04-2017 20:42 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 29-04-2017 21:09 |
|
|
Pogratulować lakieru na obu autach. I w ogóle pogratulować aut...
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 30-04-2017 13:03 |
|
|
z tych dwóch cacek oddaje głos na TS
Gratki! I frajdy bez ustanku!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-05-2017 23:33 |
|
|
Felga idealna do 944 - bardzo mi się podoba! Jaka tam jest szerokość z tyłu? 11 cali?
Cena za taki drobiazgowy detailing świetna - gdyby nie dystans prawie 1000km to kto wie. Jaka jest jakość dróg na trasie do Kijowa?
W PL za byle dotknięcie auta przez detailerów płacisz tyle
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 03-07-2017 15:01 |
|
|
Dzieki!
piterson - z tylu felga ma szerokosc 10 cali. Nie spodziewalem sie, ze tak felga dobrze "siadzie", jest troche bardziej twardo, ale dramatu nie ma. droga do Kijowa jest calkiem spoko - pierwsze 200 km od granicy to standard naszej "krajowki", reszta to dwupasmowka. Przyjezdzaj na detailing i browara
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 07-07-2019 23:24 |
|
|
Cześć,
Turbo wyjechało z PL i wróciło do Vaterlandu. Może kiedyś jeszcze wrócę do transaxli...
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-07-2019 08:57 |
|
|
anton napisał/a:
Cześć,
Turbo wyjechało z PL i wróciło do Vaterlandu. Może kiedyś jeszcze wrócę do transaxli...
Ech, szkoda. Najlepsze z gamy 944 opuściło Polskę. No ale ceny transaxli zrobiły się lekko kosmiczne - można mieć spokojnie 911 w cenie 944T. To jest szok.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-07-2019 14:09 |
|
|
Aczkolwiek jest to zrozumiałe, ceny wróciły na swoje właściwe miejsce. 944 turbo było warte w chwili jego produkcji tyle, albo blisko tyle co 911. Nie ujmując nic 911 (z tego samego okresu), wydaje się, że 944 turbo było klasę lepszym i bardziej dopracowanym autem.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-07-2019 10:28 |
|
|
Wciąż jednak bardziej pożądana jest 911 niż 944 jedynie rzadkość występowania Turbo powoduje, że jest tak drogie, a wszystkiemu winni konsumenci, którzy nie potrafili go docenić we właściwym momencie.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 11-07-2019 15:58 |
|
|
944 Turbo jest znakomitym samochodem. Auto świetnie zbudowane, prawie że pancerne, osiągi ma na poziomie nowoczesnych aut. 944 jeździło mi się naprawdę fajnie i zawsze cieszyło mnie jak zawieszałem na nim oko. Mimo tego przyznam szczerze, że do końca nigdy to auto mnie nie porwało. Z założenia 944 miało być daily driverem i tą funkcję spełniało doskonale, natłukłem nim ponad 20tys kilometrów przez trzy lata. Mimo wszystko chyba szukam jednak czegoś innego w klasyku na codzień i trochę więcej "stymulacji" - 944 Turbo było szybkie, fajnie było na nie popatrzeć, ale na przykład nigdy nie odpowoadał mi charakter auta w stylu Grand Turismo ze stosunkowo powolnym układem kierowniczym. Jednocześnie nie było to GT, bo na zawiasie M030 auto było pierońsko twarde nawet przy najbardziej komfortowym ustawieniu zawiasu. No ale jak to mówią - gust jest jak du*a, każdy ma swój.
Ciekawostka: koszt przejechania 20 000 km (tylko części eksploatacyjne i robota, rejestracji, ubezpieczenia, paliwa nie wliczam. Nie wliczam też naprawy błotnika i zawiasu po dzwonku)= 25913 zł. Wszystkie części kupowałem oryginalne, nowe. Wychodzi mniej więcej 80gr/km.
Ergo: Obalamy mit 944 jako taniego Porsche. Jeśli chcesz jeździć 944 Turbo bezproblemowo, auto należy serwisować sumiennie i na odpowiednim poziomie kultury technicznej. Koszt użytkowania auta w przeliczeniu na kilometr jest pewnie porównywalny z 911. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ciekawie byłoby zrobić takie porównanie.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-07-2019 21:44 |
|
|
Super zdjęcia. Interesujące podsumowanie. Ciekawe czy ktoś z posiadaczy 911 mógłby porównać swoje wydatki.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 11-07-2019 22:02 |
|
|
25000???? O ja r30;. Części eksploatacyjne na 20 000 km. Szok, co jest takie drogie? Olej, filtry? Kurcze możesz to trochę doprecyzować... Bo kopara mi opadła.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-07-2019 22:29 |
|
|
Tutaj muszę sie nie zgodzic z podsumowaniem- ja akurat nie turbo a S2 zrobiłęm ponad 100kkm miedzy 2002 a 2007 i w moim mniemaniu auto było naprawdę uniwersalne, niezawodne, oszczędne i pozwalające na bezproblemowe przemieszczanie się z uśmiechem na twarzy. S2 miała seryjne zawieszenie i fotele(moim zdaniem najlepsze w jakich siedziałem) 1000km bez wysiadania nie stanowiło problemu. Zresztą m030 miałęm w TS i nie odczuwałem jakiejś wielkiej róznicy a i teraz na HR sportcup i w kubełkach jestem w stanie pojechać bez grymasu 600km. Moim zdaniem 944 najlepszych wersjach T/S2 brakowało tylko 6cylindrowego silnika(dzwięk jest nijaki i to największa bolączka tych doskonałych pojazdów.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 12-07-2019 09:35 |
|
|
@szczurek - wszystkie wydatki:
Plyny i materialy eksploatacyjne (pierwszy serwis) 555
Robocizna pierwszy serwis 700
Prowadnice zaworowe 316
Uszczelka i dodatki 570
robota glowica 400
plyn chlodniczy 13l 145
olej Millers 5w50 8l 350
filtr oleju 30
Robocizna uszczelka pod głowicą 700
Przewody hamulcowe 200
Renowacja felg 400
Opony zima 2016 1872
Felgi gemballa 3000
Robocizna serwis grudzien 2016 800
Opony lato 2017 2138
Nakretki do kol, amortyzatory klapy bagaznika, motylek zapasowki 616
Ramka podlokietnika 190
POduszki silnika 880
Sprzeglo 2990
Uszczelka miski olejowej 267
Czujnik hamulcow 39
Pasek alternatora 50
PODKŁADKA MIEDZ FISCHER 14,62
Wymont/ zamont miski oleju silnika, wymiana uszczelki, utrudnienia 1999,99
Wym. zamont lewarka skrzyni biegów. 59,99
Przegląd okresowy (stan techniczny) 300
Uszczelnienie wycieku oleju z podstawy filtra oleju 600
Uszczelnienie wycieku oleju z obudowy wałka balansowego 800
Dokręcenie śrub wydechu - luźne ! 54
Materiał 95
Filtr powietrza silnika 95
Rolka napinająca rozrządu 140
Pierścień uszczeln. 216
Uszczelka 22,24
Pierścień uszczeln 5,74
Uszczelka pod wymiennik 86,26
Podkładka aluminiowa relief valve 2,31
Pierścień uszczel 18
Uszczelniacz 60,10
Pierścień uszczeln 27,36
Uszczelka zestaw 19,80
Uszczelniacz 68,78
Uszczelniacz 71,20
Oring 5,74
Pasek rozrządu 62,74
Pasek balansu 188,05
Rolka prowadząca balansu 160,67
Dźwignia zmiany biegów 457,35
Pozostale wydatki przedsprzedazowe (garaz, myjnie, detailing, małe naprawy itd) 2860
Detailing 2017 1500
Suma: 23886 PLN
Warto dodać, że auto było bardzo zdrową bazą bez większych problemów już w momencie zakupu. Jedyne poważniejsze naprawy to uszczelka pod głowicą i sprzęgło.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978)
Edytowane przez anton dnia 12-07-2019 09:47 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-07-2019 11:17 |
|
|
Anton..jesteś księgowym? Uszczelka miedziana Fischer wyrwała mnie z butów
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 12-07-2019 11:21 |
|
|
@tona Nie daj Boże - z całym szacunkiem do księgowych Po prostu nauczyłem się zapisywać wszystkie wydatki i gromadzić rachunki, bo inaczej cztery stare auta są nie do ogarnięcia. Poza tym takie archiwum pierońsko pomaga przy sprzedaży...
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978)
Edytowane przez anton dnia 12-07-2019 11:29 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-07-2019 11:33 |
|
|
Szacun, ja wszystko robie na żywioł- wiem to glupie ale daje więcej frajdy...a pełna księgowość chyba raczej przeszkadza w sprzedazy..jesteś świadomy i masz dokumentacje ile dostałeś w plecy.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 12-07-2019 11:41 |
|
|
Powiem ci, że sam bałem się podliczać to wszystko, ale biorąc pod uwagę wzrost wartości auta od 2015r. wyszło mi, że 3 lata przyjemności jazdy Turbo kosztowały mnie... 1000 PLN (wliczając koszt ubezpieczenia)
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978)
Edytowane przez anton dnia 12-07-2019 11:42 |
|