Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 04-03-2014 07:35 |
|
|
Pisałem już przecież kilka razy, że koła są zdjęte prosto z poprzedniego auta z oponami jakie tam były, poza tym zmieniam szerokości kół wiec tak czy siak te opony które są będą zmieniane... oczywiście nie na takie balony jak pokazałeś Szanuję Wasza opinię lecz ja na to mam inne zdanie i puki co będę się trzymał tego co sobie zamierzyłem
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 04-03-2014 08:49 |
|
|
ech Panowie, czepiacie się... przecież koła można odkręcać, naprawdę. Kolega noname_conek może mieć w garażu komplet do lansu i komplet do jazdy, mając podnośnik i pneumatyk zmiana to chwila a koła to nie jest jakaś trwała i nieodwracalna zmiana że żal by było auta.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 04-03-2014 09:03 |
|
|
Nie wydaje mi się, by w przypadku Conka była różnica w zestawach do lansu i jazdy
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Krokodyl
Użytkownik
Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 04-03-2014 10:04 |
|
|
ja już się nie czepiam, nie się lansi ile chce bo zasłużył.
własnymi ręcyma doprowadza auto do stanu o którym można by pomarzyć, mnie by się nie chciało a w dodatku nie umiem.
w końcu mógł przecież szczelić polerkę, obciąć sprężyny i przerzucić fele i sru.
efekt lansu murowany a tu mamy turbo lans
szacun za konsekwencje conek i za dyplomatyczne odpowiedzi interlokutorom
944 88 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
krzychuzzz
Użytkownik
Postów: 67
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 30.07.13 |
Dodane dnia 04-03-2014 11:06 |
|
|
Mysle że w przypadku tego projektu sekunda więcej do setki ze względu na rozmiar felg nie zrobi większej różnicy bo nie o to tu chodzi
Ja cierpliwie czekam na zdjęcia finalnie skończonego auta bo mam jakieś wewnętrzne przekonanie że będe zbierał szczene z podłogi
Działaj conek działaj samo się nie zrobi...
500E |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-03-2014 12:22 |
|
|
noname_conek napisał/a:
z tego co dziś się dowiedziałem to podobno lepiej dać śruby o twardości 10.9 bo te 12.9 sa bardzo twarde ale zarazem kruche... Bo rzucasz poboczny temat(zawieszenie gwintowane) i nawet go nie czytasz...
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 04-03-2014 13:59 |
|
|
Tona, Czytam czytam. Napisałeś ze masz seryjne u mnie seryjna ma 8.8 chyba że ktoś je zmienił... dlatego chcialem dac mocniejsza niz seryjna jak mam wyjete drazki, ale miedzy czasie szukalem informacji o ktorych napisalem a zalozylem 10.9 finalnie tak jak pisaliscie w temacie. Spokojnie jestem na bieżąco z tym co jest na forum.
Wit ładnie to określił hehe
Krzychu, działam ile mogę czas rozebrac kola i dobrac opony i dalej sie nie zdecydowałem czy 9i11 czy 9, 5i10, 5...
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-03-2014 15:04 |
|
|
Krokodyl napisał/a:
ja już się nie czepiam, nie się lansi ile chce bo zasłużył.
własnymi ręcyma doprowadza auto do stanu o którym można by pomarzyć, mnie by się nie chciało a w dodatku nie umiem.
w końcu mógł przecież szczelić polerkę, obciąć sprężyny i przerzucić fele i sru.
efekt lansu murowany a tu mamy turbo lans
szacun za konsekwencje conek i za dyplomatyczne odpowiedzi interlokutorom
Podpisuję się pod tym!
Kawał świetnej roboty to i na mały grzeszek można pozwolić...
Co do szerokości - te 9,5 z przodu wejdą bez problemu??? Chyba jednak wolałbym tam 9...
A jeśli chodzi o opony to IMHO takie 245+285 robiłyby większe wrażenie niż wściekłe naciągi. Ale jak ktoś lubi za małą gumę na sprzęcie to jego sprawa
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 04-03-2014 16:37 |
|
|
piterson napisał/a:
Podpisuję się pod tym!
Kawał świetnej roboty to i na mały grzeszek można pozwolić...
Co do szerokości - te 9,5 z przodu wejdą bez problemu??? Chyba jednak wolałbym tam 9...
A jeśli chodzi o opony to IMHO takie 245+285 robiłyby większe wrażenie niż wściekłe naciągi. Ale jak ktoś lubi za małą gumę na sprzęcie to jego sprawa
dzięki co do felg to 9,5 wejdzie bez problemu jeszcze mały dystans będzie musiał być z przodu przy 9j osadzenie felgi bedzie takie samo dlatego wizualnie będzie to identycznie między tymi dwoma opcjami. Co do gum, piterson niektórzy wolą bez lub dopasowane "na styk" tylko trzeba uważać, żeby nie było "wpadki". Wszystko układa sie jak w życiu, jedni lubią klasycznie i bezpiecznie, inni inaczej z nutką pikantności al3e tak jak pisał Krzuchu samo sie nie zrobi trzeba iść działać
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 04-03-2014 16:51 |
|
|
Aha, to Wam o dziewczyny chodziło... To jak 18-tki to ja się też pod tym podpisuje. Z tymi szesnastkami to taki żart tylko
Kurde, muszę uważniej czytać
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 11-03-2014 00:05 |
|
|
Trochę cisza, ale z autem ciągle coś się dzieję, wprowadzam jakieś małe poprawki i modyfikacje tego co robiłem. Dziś ogarnąłem customowe mocowania do chłodzenia hamulców bo ori zawias miał na to miejsce, gwint już nie miał a nie chciałem z tego rezygnować Gwint juz na aucie ale jeszcze będzie regulowany po założeniu kół. Zdecydowałem sie na 9,5 i 10,5 cali, opony tez już raczej wybrane, nawet jedna wskoczyła na przymiarkę koła tez juz wstepnie spasowane kombinacje jakie dystanse itp auto ciagle góra dół juz nie licze ile razy sciagałem i zakłądałem koła jutro zaczynam rozkręcać felgi potem wymiana rantów i uszczelnienie, w sobote jest plan wrzucić opony( jak je do tego czasu kupię ) i w niedzielę może w końcu auto odwiedzi myjnię i trochę polata aby dotrzeć hamulce z hamulcami tez był mały problem i jednak tylne klocki pagid musiały wylecieć i wpadły nowe TRW. Walczyłem także z klejem spod maski--- masakra musiałem pojechać do zaprzyjaźnionej firmy Shiny garage aby zrobili mi najbardziej stężony środek do usuwania kleju na bazie ich preparatu Tar&Glue. Potem jazda po 3/4h godzinach walki jedna połówka ogarnięta
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
Edytowane przez noname_conek dnia 11-03-2014 00:06 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
klec
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 22.08.13 |
Dodane dnia 11-03-2014 21:21 |
|
|
Kurcze mi by było żal na ulicę wyjechać
Kawał dobrej roboty!
Było: 924 Turbo '79 "Bziut" - srebrny, żółte blachy - pojechało daleko
Jest: Saab 900 Conv. Turbo 16v '90 USA "Schab" - szmaragdowy popierdalacz
Jest: Jaguar XJ6 series III '85 "Janusz" - błękitny zestaw wypoczynkowy na kołach
Jest: Jaguar XJS 5.3 V12 HE '83 USA "Furia" - jeszcze będzie przepiękny, jeszcze będzie wspaniały ;-)
i jeszcze jakieś dwa inne dupowozy... |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 12-03-2014 23:45 |
|
|
ja już się nie mogę doczekać kiedy on wyjedzie na ulicę puki co mission field z niedzielą bo nie mam opon hehe ale za to koła już rozkręcone ranty wypolerowane powoli skręcam
brat przyszedł z pomocą i druga połówka maski ogarnięta!
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 15-03-2014 20:13 |
|
|
auto dziś wyjechało
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
Edytowane przez noname_conek dnia 15-03-2014 20:13 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 15-03-2014 20:31 |
|
|
chyba wszyscy jesteśmy pod mega wrażeniem. Rewelacyjna robota i mega inspiracja.. Chyba nie zgrzeszę mówiąc, że nie mieliśmy tu jeszcze kogoś o takiej wiedzy i umiejętnościach detailerskich..
i.. potrzebujemy więcej moto pornografii od Conka na forum
więcej fotków!
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 15-03-2014 21:00 |
|
|
Gdzie foty??
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 15-03-2014 21:46 |
|
|
Hmmm dozowanie napięcia.....
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 15-03-2014 22:31 |
|
|
tak się cieszyłem, że auto w końcu wyjechało, że nawet nie porobiłem fot całości pogoda też była kiepska wiec zrobiłem z 10km . jak wróciłem na garaz to porzadnie go wymyłem i nawoskowałem po czym stwierdziłem, że przód muszę opuścić z 1cm na dół i mały dystans by się przydał jak będzie ładna pogoda to wyskoczę jakieś fotki porobić
fotki są ale brak z dnia dzisiejszego
wymieniłem rurę dolotu powietrza do alternatora bo stara jak widać na foto się skończyła
z racji tego, że strasznie mnie denerwował wygląd tego aku na podszybiu, przypomniało mi się, że kiedyś jak miałem golfa mk3 gti to w nim miałem taki pokrowiec/ocieplacz na aku. Poszukałem i kupiłem ori w bardzo ładnym stanie, dla mnie dużo lepiej teraz to wygląda
oddałem do plastikarza obudowę filtra, odtworzył mi połamane uchwyty oraz posiedziałem cały wieczór i poczyściłem jeszcze trochę pod maska, wszystkie zakamarki itp oraz każda cześć plastikowa dostała dresing
kupiłem płyn na dolewkę bo przy myciu zbiorniczka trochę się ulało, oraz nowe czujniki zużycia klocków
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 15-03-2014 23:01 |
|
|
Co do aku - w ASO można kupić specjalną pokrywę, wtedy wygląda to dużo lepiej.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations
wit007 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 15-03-2014 23:04 |
|
|
ale ona zakrywa tylko z góry czy jest to cała obudowa?
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|