Autor |
RE: 924 '82 |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-07-2008 11:55 |
|
|
Niestety na pytanie o klakson nie odpowiem, bo sam nie wiem Po prostu kupiłem kierownice do 924 i tyle mi o niej wiadomo
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: 924 '82 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 30-07-2008 11:56 |
|
|
Ciekawy jestem, jak się w taką słabo okrągłą kierownicą jeździ np. w szykanie, gdzie trzeba szybko wykonać kilka obrotów. Bez poroblemu trafiasz w nią ręką ? (chodzi mi o sytuacje kiedy nie ma czasuna zastanawianie się - trzeba szybko kręcić).
Edytowane przez pilatus dnia 30-07-2008 12:49 |
|
Autor |
RE: 924 '82 |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-07-2008 17:09 |
|
|
Ciężko się nią kręciło w miejscu, bo ma małą średnicę, lecz podczas ostrzejszej jazdy nawet dawała radę. Ale oczywiście nie jest lepsza od orginalnej
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą
Edytowane przez sliwa dnia 30-07-2008 17:10 |
|
Autor |
RE: 924 '82 |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 11-08-2008 17:51 |
|
|
W oczekiwaniu na nowy nawiew zacząłem wyciągać resztki mojego. Czy muszę zdejmować deskę, żeby wyjąć caly nawiew, czy są na to inne sposoby?
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 11-08-2008 18:13 |
|
|
Ja próbowałem bez zdejnowania i mnie się nie udało (chciałem dostać się do silnika nawiewu).
pzdr
jacek(pilatus) |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-08-2008 19:16 |
|
|
Do nagrzewnicy to może jeszcze by się dało ale do nawiewu tzn silnika i wiatraka raczej nie ma szans bez zdjęcia deski.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 29-10-2008 18:52 |
|
|
Są podejżenia, że skrzynia zamontowana z moim 924 pochodzi z turbo. Jest ktoś, kto rozpozna po wyglądzie?
[img]http://img253.imageshack.us/img253/4419/dscf1556ek1.th.jpg[/img][img]http://img253.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
[img]http://img525.imageshack.us/img525/2393/dscf1569lm9.th.jpg[/img][img]http://img525.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
[img]http://img221.imageshack.us/img221/8126/dscf1562du3.th.jpg[/img][img]http://img221.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Ps. 5 biegów ("jedynka" do tyłu)
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-10-2008 20:12 |
|
|
Ile za nią chcesz?
Nie wiem czy to ze szperą, ale uprzedzam kolegów
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 29-10-2008 22:56 |
|
|
Tak - skrzynia pochodzi od turbo. Jest to tzw. skrzynia z "jedyna do tylu". Czy ma szpere - to trzeba stwierdzic organoleptycznie bo ona wychodzila i ze szpera i bez. Aha - uprzedzam ze do jej zamontowania trzeba wymieniac tylna belke zawieszenia bo jest ona mocowana do dodatkowych lap przyspawanych do belki.
Edytowane przez michal928 dnia 29-10-2008 22:57 |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
devilyn
Użytkownik
Postów: 313
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06 |
Dodane dnia 30-10-2008 00:02 |
|
|
Witam!
Niezła sztuka. Fajnie, że robisz go na oryginał.
U siebie też mam taki przypadek tzn. mam 924 z '78 a zarejestrowane jest na '82 i tak samo - pierwsza rejestracja w 1991. Ale na dodatek mój jest 1,8 w papierach.
A co do skrzyni, to turbo przecież miało większą średnice wału - taką jak 944. Więc ze skrzynią musiało by iść także sprzęgło i reszta. Może wychodziła jakaś "cywilna" wersja tej skrzyni..? |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 30-10-2008 00:31 |
|
|
Mi sie wydaje ze Turbo nie mialo wiekszej srednicy walu. |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
devilyn
Użytkownik
Postów: 313
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06 |
Dodane dnia 30-10-2008 00:35 |
|
|
michal928 napisał/a:
Mi sie wydaje ze Turbo nie mialo wiekszej srednicy walu.
Tarcza sprzęgła pasuje z 944... |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 03-09-2010 20:04 |
|
|
Witam
Długo nie dawałem żadnej aktualizacji, więc nadrabiam zaległości Od ostatniego postu w do auta wpadły:
- "Nowa" skrzynia dogleg z nowym olejem
- Paski
- Kable zapłonowe BERU
- Termostat
- Czuknik temperatury
- Przełącznik kierunkowskazów
- Nawiew
- Kapsle na felgi
- Światła do zderzaka
- Cewka
- Uszczelka pokrywy zaworów
- Odnowiona pokrywa rozrządu
- 15W40 Lotos do silnika (dziś)
I wiele innych.
Najważniejszą nowością jest to, że w końcu od jakiegoś czasu mam prawko i auto z weekendowego wozidła stało się autem na codzień. Taki plan był od początku mojej przygody z 924 (to juz 4,5 roku ), ale szczerze mowiąc bałem się trochę tego. Że źle odpala na cieplo, że będzie grymasić a tu miła niespodzianka (choć miewa problemy z odpalaniem na ciepłym silniku) Jeżdzę nim codziennie w korkach, na szybszych trasach itp i nie miałem ani jednej chwili zwątpienia w to auto Poniżej kilka fotek auta w nowym wydaniu:
[img]http://img814.imageshack.us/img814/3941/dsc3238.th.jpg[/img]
http://img808.imageshack.us/i/dsc3157.jpg/
http://img713.imageshack.us/i/dsc3169copy.jpg/
http://img163.imageshack.us/i/dsc3172copy.jpg/
http://img819.imageshack.us/i/dsc3208g.jpg/
http://img832.imageshack.us/i/dsc3238.jpg/
http://img227.imageshack.us/i/dsc3178.jpg/
http://img836.imageshack.us/i/dsc3180.jpg/
http://img832.imageshack.us/i/dsc31802.jpg/
i oslona rozrzadu:
http://img825.imageshack.us/i/img0326c.jpg/
http://img843.imageshack.us/i/img0334t.jpg/
Plan na najbliższy czas - klocki, plany na przyszły rok - zawieszenie i ukł. kierowniczy, a potem dorpowadzanie wnętrza do orginału
Pozdrawiam.
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą
Edytowane przez sliwa dnia 03-09-2010 20:48 |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 03-09-2010 20:45 |
|
|
o kurde ale przebajerowane foty ,ksenony zalozyles ?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-09-2010 23:11 |
|
|
Może najpierw zewnątrz do oryginału?
Ładnie wygląda, skoro masz już prawko to może zobaczysz jak jeździ?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 04-09-2010 10:25 |
|
|
Przemek - ksenony photoshop edyszyn
Qbak - z zewnątrz już jako tako orginał (nie moge tylko dostać lusterek starego typu), a przy wynianie klockow zaciski i bebny z czerwonych staną się czarne. Wnetrze zaś jest mocno nieorginalne, poniszczone i z elementami "nie z epoki" (np. radio). A co do drugiej sprawy to od kilku lat doskonale wiem jak auto jezdzi Niestety z tym zawieszeniem i ukł. kierowniczym auto na tor sie nie nadaje. Nie mam z tym szans na zaden przyzwoity czas. Dopiero po zmianie zawiechy i kierowniczego zacznę statrować.
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-09-2010 10:54 |
|
|
Ja startowałem i startuje autem nie do końca jeszcze przygotowanym jakbym chciał.
Jak będziesz czekał na ideał, to przypomnij sobie virtuala Pilatusa
Co do zewnątrz to myślałem o wydechu i naklejce z tyłu. Spoiler od 44 to już chyba
indywidualna sprawa, niektórym się podoba a innym nie.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 '82 ('78) |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 04-09-2010 13:07 |
|
|
Ja wcale nie czekam na ideał. Po prostu nie mam serca nadwyrężać i tak juz zużytych części. To tak jakbym kręcił bączki jakimś zdezelowanym e30. Zrobie te 2 rzeczy i zawitam na tor Naklejka i spojler akurat mi się podobają, a wydech... nie przeszkadza. Jak zacznie się kończyć (podejżewam, że za ok. 1,5 roku) to zmienię na jakiś Dansk czy coś.
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|