Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 21-04-2009 11:06 |
|
|
Tu http://www.mandm.webd.pl/ albo tu: http://fotele-speed.pl/index.php?strona=artykul&id=1
To są polskie fotele speed, gość robi takie fotele z laminatu na wzór "profesjonalnych" bimarco. Gdzieś jest opisane, która wersja jest kopią którego bimarco ale nie pamiętam gdzie.
Ja mam model speed 3, Ciachu ma speed 2. Gdybym miał je jeszcze raz kupować to kupiłbym jednak chyba speed 2. Moje nie trzymają lepiej a mam wrażenie że ze speed 2 jednak lepiej się wsiada i wysiada.
Warto je wziąć z szynami do przykręcenia do auta. Ja rzeźbiłem swoje szyny sam i dużo z tym roboty. Wstawki mam ze skóry (warto mieć bo się na krawędziach mogą poprzecierać szybko). Haft czcionką porsche można sobie zamówić - maja już gotowy wzór, nie ma problemu.
Co do pasów to rownież gdybym miał kupić kubełki po raz drugi... zamówiłbym z jeszcze jedną dziurą "między nogami" na pasy 4 (czy pięcio?) punktowe z centralną klamrą i szukał innych pasów.
Przegląd to przechodzi bo mam pozostawione pasy standardowe i szczerze mówiąc jeśli mam gdzieś przejechać po mieście nie używam szelek bo są strasznie niewygodne w zakładaniu. Zarówno kubełki jak i szelki nadają się na imprezę / tor ale do codziennej jazdy to jest koszmar. Co do bezpieczeństwa - no nie jest idealnie bo z tyłu zamontowane są nie centralnie za fotelem a w miejscu montowania fabrycznych pasów tylnych (na tunelu). Idealnie byłoby je zamontować do klatki ale nie mam takiej opcji na razie.
Wydaje mi się, że nawet z takim umocowaniem tych pasów w razie jakiejś niespodzianki i tak jest to bezpieczniejsze niż fabryczne pasy.
ps. Albo w ogóle kupiłbym takie fotele jak są w WRC z takim "czymś" po bokach głowy jak to:
[img]http://fotele-speed.pl/szablony/cms/images/fotele.jpg[/img]
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 21-04-2009 11:06 |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-04-2009 12:12 |
|
|
Kurcze, szkoda że się nie przymierzyłem do Twoich i Ciacha.
Nadrobię w Tychach, bo pewnie jeszcze nie będę miał swoich.
U Ciebie to klatka przeszkadza chyba bardziej przy wsiadaniu?
Czemu chciałbyś 5cio punktowe? To dolne trzymanie tyle daje?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 21-04-2009 13:37 |
|
|
Mnie sprzedawca powiedział, że te 5 i 6-ścio punktowe to gniotą w jajka . Ja mam jednak właśnie takie, bo były 3 calowej szerokości. Tych dolnych punktów mocowań możesz nie montować, a i tak klamra daje się zapiąć.
Fotele - ja też mam Mirco tyle, że model RC - na prawdę ciasny i z dziurą na piąty punkt. |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 09-08-2009 20:05 |
|
|
Dawno nic nie wkleiłem. Takie tam niedzielne ustawianie geometrii...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez juras dnia 09-08-2009 20:06 |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 09-08-2009 20:07 |
|
|
.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez juras dnia 09-08-2009 20:07 |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 09-08-2009 21:53 |
|
|
To jeszcze chyba Twoja "stara" maska, czy może masz już Super Leggera z kompozytu zamontowaną?
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-08-2009 09:01 |
|
|
Ponieważ na imprezy mi nie po drodze, spalił mi się moduł zapłonowy i procesor w megasquircie to i maski mi się nie chciało założyć...
Może na finałową imprezę pucharu 924.pl mi się uda
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 10-08-2009 11:05 |
|
|
juras napisał/a:
spalił mi się moduł zapłonowy i procesor w megasquircie to i maski mi się nie chciało założyć...
Uuuu to niedobrze się porobiło. Tam jest osobny procek od zapłonu i osobny od wtrysku, czy musiałeś wrócić do K-Jeta?
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 10-08-2009 18:18 |
|
|
Jaka śliczna, przydomowa stacja diagnostyczna .
Widzę, że prawdziwe, męskie, konserwatywne podejście do tematu strojenia - czy to silnika, czy zawieszenia - MA BYĆ NA ULICY !!! w warunkach jakich będzie jeździł bolid. Nie tam hamownie czy ładniutkie nowiutkie linie diagnostycznie - to dla słabiaków dobre.
Ma być purytańsko!
To mi się podoba!!!
pzdr
jacek(pilatus)
ps. Fajny tuning starego urządzenia do geometrii. Miałem podobny pomysł, ale miało być super tanio - użyłem wskaźników laserowych z zabawek dla dzieci .
ps. 2. Może dasz radę na Poznań? Szkoda żeby Cię nie było. Wyrazów k. Częstochowy to już "musowo".
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-08-2009 22:04 |
|
|
Te poziomice laserowe są fajne bo mają wbudowaną rozwijaną taśmę a zmierzenie odległości się przy tym przydaje.
Nie dam rady na Poznań bo nie będzie mnie w ogóle w PL w czasie imprezy. Tak, że z tegorocznego członkostwa w klubie PCP mam tylko prestiż i satysfakcję. Jak by mi to było do czegoś potrzebne...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 29-08-2009 18:12 |
|
|
Moje tłuste prosie jeszcze raz:
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 29-08-2009 18:13 |
|
|
.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 29-08-2009 18:19 |
|
|
mmm
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 29-08-2009 18:19 |
|
|
nnn
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:14 |
|
|
A wkleję. Bo dawno nic nie wkleiłem...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:15 |
|
|
.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:16 |
|
|
,
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
Tiroll
Użytkownik
Postów: 14
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.11.09 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:24 |
|
|
Widzę 'małą' kurację odmładzającą zostaje oryginalny kolor czy wybrałeś coś innego? |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:34 |
|
|
Gruubo! Trzeba było porobić więcej dziur
Tylko który to - niebieski?
Trzymam kciuki żeby udało się poskładać do przyszłego sezonu! |
|
Autor |
RE: 924 z Łodzi |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 17-04-2010 20:55 |
|
|
Była klatka i nie ma klatki?
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|