Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:15 |
|
|
Tak mieszkam w belgi
U nas jest tak nikt się nie popatrzy na nowe bmw czy mercedesa dużo tego tutaj
ale gdy jeździsz fiatem 126p czy 125p to budzi tutaj największy zachwyt
osobiste widziałem tutaj parę 924 ale tylko 2 sztuki
z części typu świecę, filtry na drugi dzień
na kable czekam już 2 tydzień może dziś przyjdą
z rozruszniki było tak ze kupiłem 2 z jakiegoś innego samochodu a tata je poskładał w jeden .
mój znajomy właściciel szrotu ma 924 na części wiec mam dawce
kupiłem ten samochód bo zawsze mnie się podobał.
ubezpieczenie i przegląd jest na oldtimery naprawdę tani, bo kosztuje tylko 74 euro na rok
a przegląd na oldtimera robi tylko raz właściciel samochodu za dożywocie
chciałem kupic 944 ale mój tata powiedział ze za mocny jak na pierwsze auto wiec pierwsze 924 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:15 |
|
|
Tak mieszkam w belgi
U nas jest tak nikt się nie popatrzy na nowe bmw czy mercedesa dużo tego tutaj
ale gdy jeździsz fiatem 126p czy 125p to budzi tutaj największy zachwyt
osobiste widziałem tutaj parę 924 ale tylko 2 sztuki
z części typu świecę, filtry na drugi dzień
na kable czekam już 2 tydzień może dziś przyjdą
z rozruszniki było tak ze kupiłem 2 z jakiegoś innego samochodu a tata je poskładał w jeden .
mój znajomy właściciel szrotu ma 924 na części wiec mam dawce
kupiłem ten samochód bo zawsze mnie się podobał.
ubezpieczenie i przegląd jest na oldtimery naprawdę tani, bo kosztuje tylko 74 euro na rok
a przegląd na oldtimera robi tylko raz właściciel samochodu za dożywocie
chciałem kupic 944 ale mój tata powiedział ze za mocny jak na pierwsze auto wiec pierwsze 924 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:31 |
|
|
Witaj,
takie wielkie koła tylko pogorszą sprawę przyspieszeń i prowadzenia się 924....
osobiście ponieważ to 924 2,0 to polecałbym Ci poszukanie kompletu ładnych spiderwebów
felga 15 cali, ale moim zdaniem jedna z najładniejszych do 924.
Wiem że opona balon, ale można trochę zaniżyć profil i obniżyć auto i będzie jakoś wyglądać, a te felgi to tak trochę nie przypiął ni wypiął nie pasują do nadwozia i pogorszą osiągi, a może i ekonomię jazdy.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:37 |
|
|
Serwus. Mi się te felgi podobają, tutaj dodatkowo stoi na podnośniku, jak go postawisz na kołach i osiądzie to będzie wyglądał świetnie.
Ciekawe auto jak na pierwszy samochód, ale trochę ryzykowny wybór, jako pierwszy wóz 944 byłoby chyba fajniejsze - jest dużo nowocześniejsze. Za to jeśli surowy styl 924 Cię nie zrazi to zostaniesz prawdziwym Automaniakiem
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1400
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:46 |
|
|
Dobry wybor, gratuluje , dlatego im Twoj 924 bedzie bardziej oryginalny i kompletny, tym bedzie wzbudzal wiekszy zachwyt
Jak na pierwszy samochod 944 za mocny i za drogi w eksploatacji, czesci do silnika to inna półka cenowa, a do 924, ceny sa "w sam raz"
Co do felg sam mam Spiderweby i nie widze w 924 żadnej innej
Polecam, bo super pasuja do "lekkiego" nadwozia 924, sa na 4 sruby wiec nie musialbys nic przerabiać
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Edytowane przez Piotr924 dnia 13-06-2014 08:55 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 13-06-2014 12:15 |
|
|
Pamiętajcie, że kolega ma 17 lat.
Mnie te felgi nie pasują do 924, ale gdybym był o połowę (i jeszcze trochę) młodszy, to pewnie by mi się bardzo podobały. Młodość ma swoje prawa, gust zmienia się z wiekiem, a do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć.
Podobają Ci się takie felgi - zakładaj!
ps. Prawie zapomniałem - Tata ma rację: lepiej zacznij od 924, na "czwórki" przyjdzie jeszcze pora.
pzdr
jacek/pilatus
Edytowane przez pilatus dnia 13-06-2014 12:17 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 15:38 |
|
|
Panowie młodość,młodość, ale wyczucie smaku i znajomość tematu co osobna kwestia, ja staro się nie czuję, bo mam 21 lat, a moje pierwsze własne auto po pół roku posiadania prawka i zrobienia 20 tys.km Pandą pracowników ojca wyglądało tak, dodam że obejrzałem przeszło 30 auto nim znalazłem niebite w takim stanie i z pewną historią.
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10001505_379186585556320_1508487063_n.jpg?oh=0c7b18caa4d44b0b74047e690d370b81&oe=542A8074
Dodam że w taki oryginale je utrzymałem i tylko pielęgnowałem dokonując bieżących wymian i jakoś do astronomicznych chińskich felg mnie nie ciągnęło ...
Edytowane przez Cember666 dnia 13-06-2014 15:39 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 15:53 |
|
|
kable przyszły, założyłem próbuje odpalić ,silnik kreci gdy ie podleje pali ,
paliwo dochodzi ,ale gdy tylko zaczynam kręcić rozrusznikiem pompka paliwowa przestaje działać .wie ktoś czym to możne być?
kreuger dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez kreuger dnia 13-06-2014 15:55 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 13-06-2014 16:03 |
|
|
pogratulować pierwszego auta - gdybym ja miał jako pierwsze porsche 924 to bym chyba oszalał ze szczęścia mi tam 924 się znacznie bardziej podoba.
felgi - panowie - felgi zmienić to przecież żadna ingerencja, 20-30 min roboty więc dajcie spokój z "hejtowaniem"
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 13-06-2014 17:13 |
|
|
kreuger napisał/a: silnik kreci gdy ie podleje pali ,
paliwo dochodzi ,ale gdy tylko zaczynam kręcić rozrusznikiem pompka paliwowa przestaje działać .wie ktoś czym to możne być?
Ale potem pompa się potem włącza i działa ? Jak tak to prawidłowa reakcja. |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 17:45 |
|
|
nie własnie gdy przekręcę kluczyk, działa a gdy kręcę wylacza się , nie wiem czy to tez normalne, bo gdy kręcę silnikiem radio i wszystkie kontrolki gasną ?
aha bez podlania nie pali.
Edytowane przez kreuger dnia 13-06-2014 17:47 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 13-06-2014 21:25 |
|
|
poradziłem sobie prosiak chrum-czy aż milo wina była kostki od stacyjki, a propo felg rozmawiałem z tato i tez jest takiego zdania jak wy, kola będą oryginalne.
tylko mam pytanie jak one wyglądają w czarnym kolorze czy zostawić oryginalny srebrny ? |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 13-06-2014 21:52 |
|
|
Zostaw srebrne, czarne będą optycznie mniejsze a i mogą się kojarzyć ze stalówkami na zimę. Jeśli musi nie być ori, wolałbym już białe |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 13-06-2014 22:52 |
|
|
kreuger napisał/a:
... Ale gwint tak czy tak będzie .... >
Drogi kolego, wybór felg to kwestia gustu i nie ma sensu strzepić języka na dyskusje o tym co siekomuś podoba a co nie, ale jest jeszcze kwestia techniczna. Na samochód w ruchu działa wiele sił. Częśc z nich jest przenoszona przez koła i zawieszenia pojazdu, a oddziałują one finalnie na ustrój nośny pojazdu czyli np ramę lub nadwozie samonosne jak w przypadku 924. Takie nadwozie jest odpowiednio zaprojektowane i charakteryzuje sie takim parametrem jak sztywnosc (jest kilka składowych). Zmieniajac opony na niskoprofilowe, oraz utwardzajac zawieszenia powodujesz że siły działajace na samo nadwozie są duzo wyższe niż zakłada konstrukcja pojazdu. To z kolei sprawia ze przy stałej sztywnosci nadwozia doprowadzasz do wiekszych odksztalceń ustroju nosnego podczas pracy konstrukcji. Skutkiem tego jest fakt ze wchodzisz w tzw "niebezpieczny" zakres cyklu zmęczeniowego danej konstrukcji i robisz to w sposób zupełnie nieświadomy i niekontrolowany. Mówiac prosciej jak będziesz tak jeździł to samochód zacznie pękać. Karoseria będzie rozłazić sie na zgrzewach, oczywiscie nie będzie tego widać ale któregoś dnia moze sie okazać że np przy niewielkiej stluczce, albo podniesieniu na lewarku samochód sie złamie. Oczywiscie nie dojdzie do tego po rpzejechaniu 1000 km na 19'' i gwincie, wymaga to dużo wiecej czasu (ściślej cykli obciązen) (widziałeś kiedyś testy aut na tzw "tarkach"?) Dlatego właśnie ludzie którzy szykuja auta do sportu, najpierw wstawiaja rozpórki, obspawują zgrzewy i wstawiaja klatki rozbudowane aż do punktów mocowania zawieszenia. Reasumując zanim zaczniesz przykręcać do auta kolorowe fanciki z nalepkami "tunning sport" zaczerpnij troche wiedzy, jesteś młody i musisz sie uczyć, ale ucz siena błedach cudzych bo to mniej kosztuje. Pozdrawiam i zyczę frajdy z 924
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 14-06-2014 16:42 |
|
|
silniczek skoniczony
kreuger dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 14-06-2014 16:55 |
|
|
teraz zabieram się za blacharke
kreuger dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 14-06-2014 16:57 |
|
|
kreuger dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 14-06-2014 23:11 |
|
|
co myślicie o tych felgach są to 15
kreuger dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 15-06-2014 00:01 |
|
|
Po renowacji i zrobieniu rotorów na złoto będą super do 924 |
|
Autor |
RE: 924 by kreuger |
Krokodyl
Użytkownik
Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 15-06-2014 20:27 |
|
|
Powodzenie Rookie fajnie jest zaczynać przygode od konkretnego auta, rwd plus transaxle to weapon of choice nie tylko dla młodziaków, jak opanujesz technikę zadziwisz niejednego fumfla, ech, kiedyś jak się chciało mieć rwd i pałer to się zaklejało wyloty powietrza na klapie malucha i śmiiiigało, tak miałem ja jak miałem 17. A reszta nie czepiać się chłopaka, bo starszych się słucha znaczy git
944 88
Edytowane przez Krokodyl dnia 15-06-2014 20:28 |
|