Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 21-06-2016 21:14 |
|
|
Dzięki.
Postaram się, aby był jeszcze ładniejszy
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 23-08-2016 20:19 |
|
|
Witam. Mam chyba ostatnio pecha. Drugi wyjazd i drugi raz ta sama przypadłość. Auto pali bez problemu. Przejażdżka ..... Odstawiam auto na godzinkę na parkingu, przychodzę i nie mogę odpalić. Silnik kręci, pali na sekundke i gaśnie.........
I tak w kółko ..... Nie mogę odpalić prosiaka.
Spotkał sie ktoś z podobna przypadłością????? Będę wdzięczny za podpowiedzi, gdzie szukać źrodła problemu.
Pozdr
Krzysztof
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 23-08-2016 20:25 |
|
|
Iskra ?
Ciśnienie paliwa ?
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 23-08-2016 20:38 |
|
|
Skoro na zimno pracuje, a na ciepło nie chce, to w 944 akurat żadna tragedia. Dwie rzeczy, paliwo i iskra.
1. Iskra. Zapasowa świeca w schowku się nada idealnie. Jeżeli iskry brak - stawiałbym na źle wyregulowany albo po prostu umierający czujnik położenia wału. Może jakaś durna rozszerzalność cieplna wpływa na pracę czujnika? Mało prawdopodobne - ale możliwe.
2. Paliwo. Nietrzymający ciśnienia na listwie regulator ciśnienia paliwa może również powodować takie objawy. Jeżeli mnie pamięć nie myli, w przypadku, jeżeli auto nie odpali, można spróbować wyciągnąć i zmostkować przekaźnik DME ( na moje piny 30 i 87, ale schemat instalacji elektrycznej do wczesnych roczników mam tylko stary i niebardzo konkretny w tym temacie )
Jak to nie zadziała to wkraczamy w sferę dość enigmatyczną - albo iskra słaba, albo paliwa za dużo... I wtedy sprawdzanie ciśnienia na listwie, czujników temperatury, TPSów itede, itepe. Na szczęście 944 w roczniku '83 jest proste, więc na pewno rozwiązanie się znajdzie.
|
|
Autor |
RE: 944 '83 |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 23-08-2016 22:18 |
|
|
Tak jak sugeruje Pumba, z tyłu silnika przy obudowie sprzęgła masz dwa czujniki i wcale bym się nie zdziwił,że jeden właśnie klęknął. Miałem w swoim byłym dość podobną awarię. Czujnik można sprawdzić było ohmomierzem po od pięciu wtyczki. Nie pamiętam wartości,ale oba sprawne miały ten sam opór, jak jeden klęknął opór zmienił się diametralnie.
Co ciekawe mój proś z rozrusznika nie chciał gadać w ogóle, ale wystarczyło choćby metr przejechać "na zaciąg" i chodził jak złoto, dopóki nie zdechł całkiem. |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 25-08-2016 08:34 |
|
|
Cześć, pocieszę Cię, że mi też chwilę po zakupie to auto robiło fochy, pamiętam problemy z alternatorem, ale później już spisywało się dobrze i zostawiło po sobie dużo fajnych wspomnień. Tak jak rozmawialiśmy przez tel. miałem taki problem kiedyś, że auto mi zgasło i nie chciało odpalić, w końcu odpaliło i działało dobrze, ale profilaktycznie wymieniłem przekaźnik DME. Tych czujników nie sprawdzałem, może to dobry trop. Powodzenia! |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
pokrzept
Użytkownik
Postów: 284
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.08.14 |
Dodane dnia 25-08-2016 09:09 |
|
|
Jakby jednak kolega się rozmyślił, to ja bardzo chętnie uwolnię go od problemu po cenie zakupu .
Edytowane przez pokrzept dnia 25-08-2016 09:09 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 10:04 |
|
|
Miałem ten sam problem ze swoim 944. Przyczyną okazał się wadliwy czujnik położenia wału. Dostęp do czujników jest łatwy, znajdują się w miejscu, które opisuje Damian. Ja miałem mega problem z wyjęciem czujnika, a dokładnie to nie dało się go wyjąć bez młotka. Był tak "zapieczony", że trzeba było poluzować dzwon/obudowę wału i wyjąć podstawę w której są czujniki, a następnie je wybić młotkiem, przy okazji wymieniłem dwa czujniki.
Edytowane przez domi82 dnia 25-08-2016 10:08 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 10:07 |
|
|
foto
domi82 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 21:27 |
|
|
Dzięki za sugestie oraz fotkę
Zacznę od sprawdzenia czujników...
@Bluebird: wiem.....w końcu to 33 latek więc może sprawiać psikusy. Pewnie to nie pierwszy i nie ostatni.
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 21:53 |
|
|
zawsze jest problem z ich wyjeciem ale sa dostepne i w dobrej cenie
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 21-08-2017 00:31 |
|
|
Czujniki wymienione. Zobaczymy, czy pozbyłem się źródła problemu
Raport niebawem
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
K_Tuono
Użytkownik
Postów: 313
Miejscowość: Tomaszów M.
Data rejestracji: 06.05.16 |
Dodane dnia 21-08-2017 08:58 |
|
|
Ja wymieniałem swój tydzień temu. Auto wjechał do garażu a po dwóch dniach nie chciał wogole odpalić. 150 zł i godzina czasu (bo wyjąć nie jest łatwo a i miejsce ograniczone) i pali bez problemu.
944.2 '85 2.5L |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 10-05-2020 23:02 |
|
|
working in progres
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93
kasina415 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 10-05-2020 23:03 |
|
|
continued
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93
kasina415 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 '83 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 11-05-2020 06:20 |
|
|
Podoba mi się ten kolor, to naprawdę ładny kolor.
Naklejka "Porsche" na pas tylny ok 120 zł eBay . I nie trzeba wymierzać tych cyferek, bo w całości jest na folii. Chociaż jeszcze dokładnie nie wiem, bo za tydzień dopiero naklejam.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 11-05-2020 18:34 |
|
|
Dokładnie, chcę kupić oryginalną naklejkę. Miałem zamiennik, ale w weekend (przed polerką) ją odkleiłem. Estetycznie mi nie leżała.
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 11-05-2020 20:35 |
|
|
Zapraszam po naklejkę OE
Miałeś poprzednią w zamienniku ode mnie? Co z nią było nie tak?
Szarak, a kolor wiadomo - najlepszy
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 11-05-2020 21:27 |
|
|
Nieeee, na bank nie od Ciebie Qbak.
Najpierw deal ze sprzęgłem zrobimy
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93 |
|
Autor |
RE: 944 '83 |
kasina415
Użytkownik
Postów: 94
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 08.11.15 |
Dodane dnia 22-05-2020 11:35 |
|
|
Przygotowania do sezonu zakończone
było 944 2.5 EU '83
jest 968 3.0 US '93
kasina415 dodał/a następującą grafikę:
|
|