Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 07-06-2015 14:23 |
|
|
Czyli klamra nr 914 611 233 mocująca akumulator tuż przy podstawie |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 07-06-2015 14:31 |
|
|
Edytowane przez DjDarecki dnia 07-06-2015 14:32 |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 07-06-2015 14:34 |
|
|
Ja akurat mam klamrę dedykowaną do 964:
964 611 209 01
[img]http://www.pelicanparts.com/catalog/images/Connect-Images/91161120900-M260.jpg[/img]
W drugim zaś stary zawias drzwiowy z dospawaną podkładką
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 08-06-2015 12:51 |
|
|
Ori klamry też nie mam . Idąc tym tropem potrzebuję też dywanika tego przy dźwigni zmiany biegów. Poprzednik wyciął w nim otwory pod jakąś samoróbkę (widać pod potencjometrem balansu głośników). Czarny (jak na zdjęciu), stan musi być idealny .
Do tego dochodzi pochwyt zmiany biegów taki jak mam na zdjęciu. Ma ktoś patent na taką sytuację, gdy pochwyt zaczyna się obracać na drążku ;/? Ja cudowałem z różnymi rzeczami, aż w końcu pochwyt pękł i skleiłem go tymczasowo na taśmę .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 08-06-2015 12:51 |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 08-06-2015 13:04 |
|
|
No i przełącznik od klapy - w końcu ją uruchomię. Prawdopodobnie to on jest winny. Jak się go wyciągnie i podłączy napięcia do odpowiednich styków, to zamki pracują. Mój jest z resztą jakiś poobcierany, dziwne rzeczy jakieś się z nim działy . Kiedyś miałem mieć od Ciacha, ale mi nie pykło , a ugryzę go jeszcze raz.
Pochodziwszy wokół auta nazbierało się znowu bzdetów takich jak:
- naklejka 924 na tył
- pokrywka na aku duża
- przycisk otwarcia klaposzyby
- ori klamra na aku
- dywanik przy mieszku zmiany biegów czarny
- pochwyt dźwigni zmiany biegów - gumowy, w Audi były bardzo podobne
Zrobię go w końcu na ideolo, a i tak znów coś wyjdzie . Never ending story
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 12-06-2015 15:59 |
|
|
Witajcie!
Dziś temat tłumiki.
Chcę kupić wydech, bo mam zrobiony jakiś custom, który mnie znów rozczarował. Wczoraj śmigałem na uczelnię i auto coś głośno krzyczy na wszystkich w mieście.. za chwile na wybojach ktoś puka w podłogę, aha! Przyjaciel tłumik znów się oberwał.
I teraz tak, by nie owijać. Na razie mam pospawany znowu i wspawany pręt dla wzmocnienia. Bo urywa mi się w miejscu, gdzie rura wydechowa wchodzi do końcowego tłumika. Naturalnie później kaszle na zderzak, który mam już cały okopcony .. Teraz jeść nie woła (i z uwagi na fakt, że nie lubię rzeźby w tym samochodzie, w każdym może sobie być, ale nie w moim 924), odłożę sobie z czasem na wydech. Tym bardziej, że obecny znów za jakiś czas pewnie będzie krzyczał i bił w podłogę, że chce już na złomowisko.
Znalazłem Walkera w ciekawej cenie. Wydech początkowy z uwagi, że kosztuje 50zł, bo występuje w Audi 100 też grzech nie kupić. No ale czemu by w tym przypadku nie wystartować na wydech Dansk .
W 924 2.0 występuje za tłumikiem początkowym jeszcze taka puszka. Co to jest? To jest jakiś KAT? W Dansku nie występuje, w Walkerze tak, podaję zdjęcie na końcu postu.
Gdzie można taki Dansk zanabyć i czy pieniądze będą się zgadzać? Widziałem temat na forum nadany przez Igora. On się zajmował ściąganiem tych wydechów, ale to było ładne wieki temu . Oczywiście musi być to tłumik końcowy wraz z rurą i tą puszką, żeby to nasadzić przy tłumiku początkowym na obejmę. Bo jak mam znowu dospawywać sam tłumik, to wolę jeździć na tym .
Pozdrowionka!
EDIT: Czy ktoś z Was jeździ na Walkerze? Brzmienie ma w miarę dobre?
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 12-06-2015 16:02 |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 12-06-2015 22:20 |
|
|
Mała puszka - katalizator, w oryginale był zamiast tłumika początkowego, który był wyłącznie w wersji EU. |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 12-06-2015 23:41 |
|
|
Dansk się popsuł jakościowo - popytaj tu na forum - pękają tłumiki - trzeba regularnie spawać - kilka osób o tym pisało
Ja mam Walkera juz 2 lata i jestem zachwycony, super relacja cena / jakość
Gość przysyła kurierem dobrze zapakowane, wydech wykonany solidnie i co ważne jest cichy - tzn jak trzeba nie ale generalnie jest cichy ale dzwiek ma bardzo ładny - ja polecam
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-06-2015 21:27 |
|
|
Ja spawałem Dansk środkowy raz, panowie popatrzyli, powiedzieli, że grube te blachy... jak kartka papieru powiedzieli, my tu panu dorobimy takie wzmocnienie, to nie powinno pękać i dorobili i nie pęka...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 26-06-2015 23:22 |
|
|
Ja śmigam na Walkerze. Obawiałem się, że taki nie oryginalny, że może dźwięk inny, że może końcówka nie bardzo. Teraz powiem tak - super wydech. Wykonanie, dźwięk, wygląd, wszystko na plus.
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 17-08-2015 17:38 |
|
|
No trzeba w końcu coś aktualizować !
Koszalin był wyśmienitą imprezą, świetnie spędzonym czasem. Pogoda trochę przegięła, ale wszystkie motory wytrzymały i będą miały co opowiadać swoim wnukom z DPF-ami. Czasy mi nie pykły . Sklepała mnie Natala i to ostro. Nie ma co się tłumaczyć xD, nie widziałem linii zupełnie na tym torze, na nawrotach trzeba było zbijać do 1 biegu, nie zbijałem. Dopiero na końcu na to wpadłem. W dodatku potworna walka z sobą po upojnym wieczorze. Rozbity faktem, ze stabilizatory niby działają, ale na czasie tego nie widać wsadziłem do samochodu Pumbę, który zwinął czas lepszy ode mnie o 8 sekund. Później jeszcze Jarzyna znalazł mi czasy z poprzedniej edycji i okazało się, że jeździłem grubo 5 sekund gorzej, więc uspokoiłem się, że moja modyfikacja działa . Nie dość, że nie popłynąłem, to jeszcze poleciałem trochę po oponach. W stresie wysiadam w pit stopie i pierwsze co słyszę to Cichego: "wypoleruje się" . No i jak powiedział tak się stało:
https://www.youtube.com/watch?v=sCQVSwNc4n8
Prawie wszystko zeszło, więc miło . Są dwie ryski, ale pamiątka musi być.
Onboardy nagrały się tragicznie, zbyt duży kontrast między oknem, a kabiną. Nic nie widać . Z resztą nie było co oglądać.
No i tydzień później zupełnie odwrotnie. III Eliminacja Classicauto Cup w Toruniu. Klasa 1-2000. Pierwszy raz na CA, podekscytowanie ogromne. Po 3 przejazdach zapoznawczych wysnuły się wątpliwości. Może jednak trochę wolniej, ale żeby auto przeżyło? Nic nie wygram, ale przecież tak bardzo można się tutaj rozwalić. 2 razy mnie wyrzuciło i raz obróciło. Hmmm.. a może na późno hamuję! I zawsze się muszę potem ratować i kaleczę linię. A obraca mnie dlatego, że za szybko puszczam sprzęgło na redukcji i koła się blokują, a uwierzcie na tych oponach ze sprzęgłem trzeba było uważać, bo blokował jak szalony.. jak na trawie. No i to był szach mat. pełnym ogniem, hamować delikatnie wcześniej, wynieść linię toru ponad agresję jazdy. Po pierwszym przejeździe wylądowaliśmy na 2 miejscu w klasie z czasem 3.11 i zostaliśmy na drugim miejscu z czasem 3.02 z groszem kończąc , gdzie był to najlepszy czas przejazdu. No, Mercedes 190 zrobił identyczny czas podczas jakiegoś przejazdu, ale nie miał pilota . Nikt z podium oprócz mnie nie miał. Później sobie to uświadomiłem, że w sumie woziłem cały czas dodatkowe 65 kilo . Porsche 924, które wygrało zrobiło sobie już na początku przewagę, bo od razu klepał czasy 3.08, i 3.06. Ale jestem bardzo zadowolony, dowiedziałem się, że coś jednak umiem, i udoskonalenia zdają egzamin. No i coś co tygryski lubią najbardziej, przejazdy. Pierwszy lipa, to samo co w Koszalinie - nie widać toru, ale wrzucam, bo czuć klimat panujący w kabinie , no i mały błąd na końcu przejazdu:
https://www.youtube.com/watch?v=ngLiDIC2YMU
A teraz nagranie najlepszego przejazdu, filmowane z ręki przy szybie tuż tuż, więc wszystko widać . No i jak słychać, już pełne skupienie. Bo wtedy Golf II GTI zaczął schodzić z czasami do 3.06, więc trzeba było odwinąć rekord spotkania :
https://www.youtube.com/watch?v=kYKrgJnWhFk
A myślę, dogłaskać linię, wywalić pilota i szłoby poniżej 3.00.00 .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 17-08-2015 17:41 |
|
|
No i jeszcze zwycięska fota oprócz pucharu bon na 100zł na części do układu hamulcowego . Klocki jeszcze troszkę i trzeba będzie zmienić, więc jak znalazł .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 17-08-2015 17:42 |
|
|
furmanek
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 17-08-2015 17:50 |
|
|
A z tą fotka kojarzy się ciekawa historia. Zajeżdżam na parking po 3 próbnych i gaszę auto - oczywiście samozapłony wywywywyywywyyyy. Jarek od czerwonego Renault Alpine rzuca hasło: weź kolego świece wymień, bo szkoda silnika. Aha, może już wskazówka - świece, może to one to powodują. No to gadamy chwilę i kwestia przeszła do zapłonu. Jaki mam.
M: No 10 -12 BTDC na wolnych.
J: A jeździsz na wolnych obrotach, czy na szybkich?
M: No na szybkich..
J: to czemu ustawiasz na wolnych..?
A no w sumie logiczne xD, że źle robię.
Jarek postrzelał lampą i okazało się, że o 15 stopni do dupy na 4000 rpm. Na zamachu ustawiliśmy 0, na kole wału narysował sobie mniej więcej - 30 kilka i tak ustawiliśmy do 4000 rpm. Wsiadłem i o w mordę. Jakbym wywalił wnętrze z samochodu i silnik trzymał 1500 na jałowych. Jarek śrubokrętem mu na 900 na przepustnicy - no, tak powinno być od początku. I świece mam do wymiany - te tez jakaś wskazówka, wymienię i zobaczymy co się będzie działo. No i doszliśmy do wniosku, że podciśnieniowy regulator nie działa wcale. To kolejna wskazówka.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 17-08-2015 17:51 |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 17-08-2015 20:06 |
|
|
Gratuluję pierwszych pucharów!!! Fajną masz energię, bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty, nastawiają optymistycznie, uśmiech mam od ucha do ucha jakbym sam jechał
Życzę, aby Ci frajda z tego auta nigdy nie malała.
|
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 17-08-2015 20:16 |
|
|
Popieram w pełni Tomka- fajnie, że wóz został, i cieszy. Przechodzę teraz trudniejszy czas, i jeśli minie a auto się u mnie utrzyma, myślę, że będzie podobnie. Chciałbym. Gratuluję pierwszych półkozapychaczy i poważniejszych doświadczeń torowych! |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
bartasek
Użytkownik
Postów: 15
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 15.06.11 |
Dodane dnia 21-08-2015 13:31 |
|
|
Jakiś czas temu autko widziałem na parkingu UTP, ładna prezencja. Nic tylko pogratulować autka |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 21-08-2015 17:37 |
|
|
Dziękuję bardzo, faktycznie można go czasem znaleźć na parkingu pod UTP .
No Cyryl to trzymamy kciuki! Pamiętaj, że to auto jest już bardzo z Tobą kojarzone, bardziej, niż moje ze mną. Nie opuszczaj ceny .
W temacie technicznym jestem na etapie wymiany świec na zimniejsze. Faktycznie są ponadpalane - efekt typowy dla za gorących. Nie chcę z kolei założyć za zimnych, żeby nie zbierał nagaru. Macie może jakieś doświadczenie ze świecami? Jakie marki stosujecie i jak się zachowują. Polecili mi też opcję, żeby założyć świece jak do 931 co może być ciekawym pomysłem. Najpierw muszę sprawdzić jakie gorące mam na co ostatnio nawet nie mam czasu . Do pracy nie mam daleko i trasa taka jest, że do 2 kreski temperatura nie dochodzi w upałach, więc nie ma detonacji przy gaszeniu. No ale... ile razu wystąpiła i ile razy nie miałem pojęcia od czego... i faktycznie nie przypominam sobie, żeby tak robił przed wymianą świec na standardowe NGK.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 21-08-2015 17:38 |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-08-2015 18:04 |
|
|
Cena tych od 931 Cie raczej negatywnie zaskoczy...
Może trochę z innej beczki, jeżeli miałeś świece takie jak przewiduje producent,
to może warto spojrzeć czy nie masz złych warunków pracy w komorze spalania?
Sporo osób jeździ jednak na "standardowych" świecach. Jakie masz teraz, a jakie
miałeś? Sama marka nie wystarczy
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 01-09-2015 17:15 |
|
|
No i w końcu miałem czas się zabrać za to co należy . Dla przypomnienia temat samozapłonów przy gaszeniu silnika. Wykręciłem świece i znów jestem w kropce. NGK BP7ES to wcale nie jest taka gorąca świeca.. i zalecana do 924, to odpowiednik temperaturowy Championa i Boscha podanych w Haynesie. Owszem, mogę spróbować ze świecą zimniejszą NGK BPR8EIX, ale czy to ma sens, kiedy we wszystkich ofertach jest napisane, że to świeca dla aut na LPG (który jak wiemy spala się w większych temperaturach) no i cena 40zł za sztukę mówi mi, że takie rzeczy kupuje się jak się już ma pewność, a nie do testu . Jednym słowem, nie powinien kaszleć po gaszeniu na tej świecy. Ewentualnie po jeździe torowej, ale po zwykłym jeżdżeniu po mieście?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Kubo, sugerujesz może, że mam zbyt bogatą mieszankę, która podnosi temperaturę w komorze spalania?
Spróbuje się dokopać do świec jakie miałem przedtem, ale to graniczy z cudem.. leżą razem ze świecami ze wszystkich samochodów, jakie mieliśmy w tej dekadzie.
Załączam obrazek świecy, nie jestem fachowcem, ale na moje bardzo dobrze wygląda ...
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|