Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 26-11-2012 20:56 |
|
|
Mysle ze Pumba narazie nawet nie rozwaza tematu swapu,uturbienia czy kompresora tylko poprostu przygotowanie tj. polprofesjonalnie wozu do jakiegokolwiek sciagania i.....poprostu sciagania sie . Chwilowo z tego co mowil ma troche wazniejsze/bardziej priorytetowe wydatki chociaz sam juz nie wiem, u niego dosc czesto zmieniaja sie te priorytety .
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-11-2012 21:09 |
|
|
Szarak, dokładnie tak. Ja staram się w ten sposób postępować z moim 2.0, może
nie zawsze wychodzi, ale jak się udaje to tak jak piszesz wtedy pozostajemy w kręgach
marki. Co ciekawe jak do 944 2.5 wrzucisz silnik od S2 lub 951 to masz tak jakby
auto nadal oryginalne, wiem że to dziwne, ale tak się często to interpretuje, choć
ja nie uważam że to stan oryginał.
Co do silnika nierozwojowego, pewnie Piterson już o tym myślał/pisał, ale jak to
jest z doprężaniem? Są modele które mają 9,7:1, więc można coś podnieść, może
byłyby jakieś wymierne wyniki? Czujnik spalania stukowego jest, więc też jest to
dość bezpieczne, tylko pytanie ile komputer reguluje zapłon, żeby jednak nie wyszło
na gorzej. Choć oczywiście taniej wyjdzie stawić S2 Masakra z tym 2,5...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 27-11-2012 09:29 |
|
|
jak ktoś za wszelką cenę chce się ścigać i do tego jeszcze chce sporej mocy w 924.... o ile oryginalność nie jest problemem to kosztowo zdroworozsądkowo może być dorwanie silnika audi 2,2 turbo i swapowanie takiego czegoś....... moce już od 230PS ceny osprzetu silnika w porownaniu do silników porsche....... są niskie...
początkowo taki swap może zbliżyć się kosztami do zakupu motoru porsche
jednak potem powinno być już tylko taniej... a i kupić silnik od S2 czy turbo w dobrym stanie to nie jest wcale takie proste zadanie.
więcej info http://www.944-20v.nl/
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 27-01-2013 10:52 |
|
|
Dawnom nie pisał.
Na koniec września Bolid zasilił 'park sztywnych'.
Później, tuż przed Świętami, park sztywnych został zasilony dodatkowo o E30...
I zostało mi się bez samochodu.
Pojawiło się natomiast światełko w tunelu. Skrzynka do Bolidu powinna być lada-dzień. Skrzynka dodatkowo uzbrojona w Pieszczoh-owy Short shifter. I Torsena oczywiście
Od Nema wyciągnąłem chłodnicę oleju, założę przy remoncie silnika na wiosnę ( Nemo - raz jeszcze dzięki ), niedawno przyjechała 'sportowa' kierownica. Ładne Momo, 36cm średnicy ( w końcu nie mam już wspomagania ).
W przyszłym miesiącu pewnie rzucę się na kubełki i drążki skrętne. Kolumny Michał już robi - spuściłem z tonu - sprężyny będą 'jedynie' 280-tki. A to z powodu braku innego auta.
I na ten rok pozostanie jeszcze tylko kwestia semi-slicków... W grę wchodzą w zasadzie dwa rozmiary: 205/50/R15 i wybór między Federalem a Toyo, lub 205/40/R17 - gdzie będzie tylko Toyo.
I teraz znajdź Pan felgi do tego... Telefony 15" mi się personalnie nie podobają, a chyba nic innego w 15" nie ma ( żeby miało 6-7 cali szerokości). Natomiast 17-stki musiałyby mieć szerokość maksymalnie 7-cali. Może wala się komuś po piwnicy coś takiego?
Edytowane przez Pumba dnia 27-01-2013 10:53 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2013 11:27 |
|
|
Pumba napisał/a:
I na ten rok pozostanie jeszcze tylko kwestia semi-slicków... W grę wchodzą w zasadzie dwa rozmiary: 205/50/R15 i wybór między Federalem a Toyo, lub 205/40/R17 - gdzie będzie tylko Toyo.
I teraz znajdź Pan felgi do tego... Telefony 15" mi się personalnie nie podobają, a chyba nic innego w 15" nie ma ( żeby miało 6-7 cali szerokości). Natomiast 17-stki musiałyby mieć szerokość maksymalnie 7-cali. Może wala się komuś po piwnicy coś takiego?
No i to jest dylemat
Pamiętaj że 205/50 są malutkie - mocno Ci będzie licznik przekłamywał no i trzeba będzie więcej machać biegami. Na plus - dynamika na tym zyska. Do tego tanie felgi i tańsze opony. Tylko telefony niestety...
W 16 byłby większy wybór felg za to opon jak na lekarstwo.
17 - tu jest o wiele lepiej. Felg 7J mnóstwo, opon również. Masz jeszcze do wyboru 215/40 595RSR ew 215/45 FZ-201
Felgi Cup2:
http://allegro.pl/alu-felgi-17-porsche-5x130-i2960305137.html
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 27-01-2013 11:38 |
|
|
W obu przypadkach będę miał mniejsze koło - poza tym, na zawody dojeżdżałbym na normalnych oponach. I właśnie chodzi mi o mniejsze koło.
Piotr, chyba rozwiązałeś problem - nie zauważyłem tych Cup-ów na allegro, a przeglądałem...
Według tego, co mi kiedyś mówił Michał, semi-slick 205 to max, co może mi wejść z przodu w 924S. CGT kit to późniejsza perspektywa, trza w końcu zacząć jeździć. Pytanie brzmi więc, czy mi R888 205/40/R17 wejdzie z przodu?... Trza się pofatygować do wozu.
|
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2013 11:56 |
|
|
Wejdzie. Igor na takich jeździł lub jeszcze jeździ, nie znam stanu bieżnika
Moim zdaniem na początek 280lbs na przód jest ok. Ja mam 228lbs i nie narzekam
że jest miękko, raczej za twardo. Tylko ja mam inne amory. Wymiana takiej sprężyny
jest tania i łatwa. Ja mam w zapasie już twardsze w razie gdybym chciał coś
podmienić.
Co do dojeżdżania na imprezy na innych oponach. Sam myślałem że tak będę robił,
ale okazało się że one praktycznie nie zużywają się podczas normalnej jazdy, więc
nie ma sensu targać drugiego kompletu i męczyć się z przekładkami. No chybaże
chcesz się zabezpieczyć przed deszczem na samej imprezie
Praktycznie każdy z nas przyjeżdża już na wyścigowym komplecie.
Co do tych CUPów. Każdy mi mówił, przechodź na 5x130 bo felgi tanie jak barszcz...
jasne.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 27-01-2013 12:01 |
|
|
E tam tanie... Jest ich po prostu duzo wiekszy wybor. A to prosta droga do zostania felgocholikiem
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 27-01-2013 12:06 |
|
|
Trochę mam dalej, zabezpieczenie na deszcz się przyda, a w aucie jakoś nagle się dużo miejsca zrobiło
|
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 27-01-2013 14:28 |
|
|
5x130 tanie jest ale raczej chwilowo ... bo jest to mało popularny rozmiar u Nas... prawie nikt na VW już 15 nie chce zakładać... wolą 16/17
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 03-02-2013 09:18 |
|
|
Wczoraj, 2-giego lutego, o godzinie 19.30 gadzina wykulała się o własnych siłach.
Wrzuciwszy skrzynię, zrobiłem małą rundkę po osiedlu - kontrolnie, a potem większą, żeby zobaczyć jak się jeździ na LSD Kopara mi opadła, banan nie schodzi z ust
Z tego miejsca więc dziękuję Michałowi, który nie dość, że sprawił że Czerwony w końcu jeździ, to jeszcze uczynił tę czynność jeszcze przyjemniejszą.
Nie dziękuję natomiast wszystkim przewoźnikom różnego rodzaju mienia. W tym kraju zazwyczaj jest tak, że albo się nie chce, albo nie opłaca...
A teraz, idę sobie pośmigać
|
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 03-02-2013 09:50 |
|
|
Pumba... jakby co to z 15" masz jeszcze Cookie cutter'sy bo są w rozmiarach 6 i 7 cali i nie są jakieś ciężkie do wyłapania. potem telefony, szprychy z 931 i fuchsy z oryginałów to jeszcze tylko stalowe by zostały i chyba wsio co możesz tam do siebie z oryginalnych 15 wcisnąć.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-02-2013 11:35 |
|
|
Misiek nie jest tak różowo, to jest S a nie TBO, CC mają złe ET i na przód 7 cali się nie zmieści a i tył jest kwestionowalny. szprychy czy też spiderweby są wąskie do opon sportowych. w zasadzie do sportu w przypadku Ski to telefony 7 cali
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 03-02-2013 11:44 |
|
|
Myślałem że S ma takie samo zawieszenie jak wczesne 944 i 931... co tam niby jest innego, że nie podpasi? No przynajmniej powinno być to samo co w 931 błotniki tak samo...
Mi do 931 CC pasują bez niczego - 6 na przód (7" już ociera) a 7 na tył... z tego co słyszałem jakieś 8 też da radę tam upchać ale CC chyba nie robili w 8".
Sprawdzałem w PETce i części zawieszenia z 924S i 931 to to samo przynajmniej z przodu także jeśli coś miałoby nie pasować to najwyżej z tyłu.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 03-02-2013 12:09 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-02-2013 14:51 |
|
|
Brawo,
z tyłu w 924S siedzi zawieszenie 944 Turbo pomijając słabszy drążek w belce.
7 cali to praktycznie minimum dla 205 sportowych.
wejdzie z tyłu 7 cali, a i 8 wejdzie, ale nie przy et32 ! tylko 52/55
dlatego właśnie wiele osób jeździ na 16/17 cali, bo tam są pożądane szerokości felg i odpowiednie ET.
Ja się obecnie zastanawiam czy wejdzie 8,5 cala przy ET 50.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 04-02-2013 08:36 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 06-02-2013 18:06 |
|
|
Po krótce:
Skrzynka po 200 kilometrach jazdy na 'zwykłym oleju' została zalana według zaleceń Michała Motulem 75W140. Jest cicha ( poprzednia skrzynia wyła już na koniec ładnie ), a ten olej chyba jej służy ( ale reklamę zrobiłem ). Trochę sobie dziś polatałem bokami po leśnych ścieżkach
Shortshifter to zdecydowanie kolejny dobry zakup. Muszę tylko jeszcze wyćwarzyć sobie lepszy trzpień przy lewarku zmiany biegów, bo ten już trochę ogryziony jest.
Tak, jak pisałem, Michał robi gwinty. Drążki skrętne ( 28 mm ) zamawiam z USA dosłownie na dniach, felgi pod R888 powinny wyjechać od Pitersona niedługo ( Swoją drogą, spowodowałem zdarzenie rzadkie, Piterson rozstaje się z kompletem Cupów ). Same opony zakupię dopiero pewnie w maju, może kwietniu.
Na ten miesiąc oddaję jeszcze komplet sprzęgła do regeneracji ( zastanawiam się nad tarczą 'na spieku' ). Oba posiadane przeze mnie dociski są niestety krzywe, zastanawiam się czy da się coś z tym zrobić...
Ze spraw do załatwienia pozostało wymienić łożyska na transwale.
Na wiosnę jeszcze też będzie remont silnika i drugie podejście do usunięcia wałków balansu. Dziś przeżyłem chwilę grozy jak nagle jeden z zaworów zaczął klepać. Po chwili przestał, ale chyba trzeba się tym powoli zająć...
Później mam nadzieję móc trochę polatać zanim się znowu coś sypnie. Większej ilości modyfikacji nie dam rady upchnąć na ten sezon... Za to postaram się być w sezonie 2013 na większości eliminacji.
Update zdjęciowy będzie, jak uda się dziada obniżyć
|
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 06-02-2013 21:26 |
|
|
a czy Ty juz nie miales Robert wymienianych tych lozysk na wale?tak szybko polecialy?moze jakis lipny zamiennik kupiles albo parszywa seria?cos wiecej mozesz powiedziec bo troche mnie to zdziwilo ze tak szybko wracasz do tego tematu.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 07-02-2013 21:11 |
|
|
Przemku, wymieniałem. Ale z niewiedzy ( a robiłem to tuż po kupnie ), założyłem łożyska ze złym luzem wewnętrznym ( nie pamiętam już dokładnie, jaki tam był ) - powinno być zdaje się C3. No i jak już pisałem, brak mi tam tłumika drgań.
Z newsów mniej ciekawych. 5 dni udało mi się pojeździć, po czym z gracją szlag trafił miskę oleju. Pech taki, że aż ciężko uwierzyć... Na szczęście ciekło w miarę powoli i nie wypierdzieliło oleju od razu... Generalnie dokulałem się do domu po dolewce.
Strzała więc wylądowała z powrotem w garażu, silnik już niemal goły, jutro wyjeżdża i rozbieram do zera... Mam nadzieję w weekend się uporać z robotą ( części typu panewki, uszczelnienia i inne duperele czekają od zeszłego roku ).
Ech.
Edytowane przez Pumba dnia 07-02-2013 21:12 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 07-02-2013 22:07 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Ja się obecnie zastanawiam czy wejdzie 8,5 cala przy ET 50.
Wchodzi bezproblemowo - Kuzik tak przecież jeździł w swojej S(S2)! Nie pamiętam tylko szerokości opon.
Pumba - bardzo ale to bardzo się cieszę! Nie ma to jak zdrowa konkurencja!
Co do trzpienia to powinieneś poczekać na shortshifter który robi (mam nadzieję!!!!!) PIeszczoH
Sprzęgło - IMHO spiek sobie odpuść. Wystarczą wzmocnione okładziny. Wyślij najlepiej do Radzikowskiego razem z kołem zamachowym i dociskami - może jeszcze coś z tym zrobią.
Co się stało z miską - uderzyłeś w coś? Masz drugą?
A torsen - no cóż, piękna sprawa! Ja już sobie nie wyobrażam inaczej
Tylko dlaczego 75W140?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Pumba - '87 924S |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 07-02-2013 22:12 |
|
|
mam miskę Wojciech . Jak na szybko to jako częśc buforowa do czasu zakupu sztuki . |
|