Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 30-03-2010 21:33 |
|
|
jestem zadowolony, michal928 zrobil kawal dobrej roboty.
auto lata
kompresora nie bedzie , za duzo przerobek a efekt trudno przewidziec,
poza tym niefabryczne rozwiazania sprawiaja problemy
lepiej zainwestowac w dopracowanie silnika - serwis, moze kiedys obrobka glowicy |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 31-10-2010 01:17 |
|
|
Odkopie temat bo poza uruchmieniem nie bylo nic wiecej napisane. Jesli chodzi o wlozenie silnika to najwiecej problemow stanowi elektryka. Wiazka silnika nie pasuje ani do instalacji ani do budy 924S. Sporo dlubania ale do ogarniecia. Silnik pasuje bez wiekszych przerobek w miejsce 2,5 - trzeba tylko inaczej ulozyc przewod hamulcowy do pompy. Sporo zachodu to zamontowanie chlodnicy oleju - zbawieniem okazal sie pas od 924 turbo z wlotami. Trzeba bylo od nowa wykonac chlodnice oleju do wspomagania. Wal pasuje z 924S. Sprzeglo tez. Chlodnica musiala pozostac z 2,5 gdyz w S2 jest wieksza i nie sposob upchnac ja do 924S - ale nie ma wiekszych problemow z temperatura silnika. Duzy problem to montaz przeplywomierza i dolotu z filtrem - brak miejsca. Wydech mozna zaadoptowac z 2,5. Skrzyni z 2,5 nie testowalismy na wytrzymalosc z nowym silnikiem i od razu poszla druga ze szpera z S2 - półosie rowniez.
Seryjne hamulce spisuja sie chyba dobrze - kuzik napisz cos wiecej.
Jesli chodzi o to co najciekawsze czyli efekt - auto w pelni seryjnie uzbrojone szybsze od wybebeszonej S2 .
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 31-10-2010 08:09 |
|
|
o kurcze mam wrazenie ze auto sporo traci na osiagach przez wydech z 2.5,ciekawe tez ile sprzeglo pozyje przy teoretycznie 50ps wiecej.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 31-10-2010 10:33 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 31-10-2010 08:41 |
|
|
Wszyscy się podniecają, a nikt nie napisał danych technicznych/osiągów pojazdów.
Pozdrawiam
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 31-10-2010 09:38 |
|
|
Auto jezdzi i wyglada doskonale.
Start ma duzo lepszy niz moje S2 (obydwa auta na R888), dzieki szperze wyskakuje do przodu o dlugosc auta i dalej do jakis 160 jada juz rowno w takim odstepie.
Pzdr.
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 31-10-2010 09:39 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 31-10-2010 10:16 |
|
|
w skrócie totalny śpioch... to co lubię
przemek co do tarczy sprzęgła... wiesz oryginał w 944S2 ma tą samą średnicę co w 924S... a sachs robi jedną tarczę sprzęgła od 924 turbo po 944S2 i wszystkim co pomiędzy, tylko 944 turbo ma inna tarczę.
różnicą jest natomiast docisk, który powinno się wzmocnić - jest inny dla każdego mocniejszego auta czyli 924T, 944S i w górę.
Przypuszczam, że jeśli Kuzik nie robi strzału ze sprzęgła, to spokojnie to pojeździ. Inna sprawa, że Kuzik miał totalnie nowe sprzęgło o ile wiem, wszystko już na sprężynach, więc remontowalne...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 31-10-2010 10:29 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 31-10-2010 18:27 |
|
|
tak jak pisze PIeszczoH sprzęgło ma taką samą średnicę. Jeśli chodzi o docisk to Radzikowski porównywał z dociskiem od s2 i co dziwne twardość była taka sama. Może to wynika z faktu że docisk od 2,5 był nowy a od s2 stary. Tarcza jest wzmocniona - obita okładziną z miedzią u Radzikowskiego.
Autko jeździ fajnie ale mocy nigdy za wiele. Na zimę coś zaplanowałem.
Zwiększanie mocy to jak uzależnienie
Co do wydechu to nie wydaje mi się żeby tracił zbyt dużo. Teraz może jest 3 mm węższa średnica, ale wydech cały przelotowy Dansk(więc porównując do fabrycznego zestawu s2 nie jest gorzej . Bardzo fajnie to hałasuje.
|
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 31-10-2010 22:18 |
|
|
kuzik napisał/a:
Autko jeździ fajnie ale mocy nigdy za wiele. Na zimę coś zaplanowałem.
Zwiększanie mocy to jak uzależnienie
Wiem, ze sa plany ale nie chcialem wychodzic przed orkiestre.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-11-2010 20:18 |
|
|
Rozumiem że planowanie jest dmuchnięcie w dolot bo to jedyna sensowna opcja
Tylko teraz pytanie - kompresor czy M44.51/52 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-11-2010 23:29 |
|
|
Ciekawe ile dasz radę wycisnąć z tego silnika. Wrzucałem niedawno ofertę S2 zrobionego
na tor z silnikiem 260KM. Ciekawe jak to osiągnęli. Przeróbki głowicy, ciekawe ile
to da koników. Oby się nie okazało że po kosztownym remoncie prawie nie czujesz
różnicy. Byłeś już z tym na hamowni?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 02-11-2010 08:56 |
|
|
Qbak napisał/a:
Ciekawe ile dasz radę wycisnąć z tego silnika. Wrzucałem niedawno ofertę S2 zrobionego
na tor z silnikiem 260KM. Ciekawe jak to osiągnęli. Przeróbki głowicy, ciekawe ile
to da koników.
Tuning wolnossaka - zwłaszcza Porsche to ślepa droga Małymi kosztami nie osiągniesz nic a możesz tylko popsuć. Owszem, widziałem już kilka projektów gdzie osiągnięto moc ok 250 KM ale to już są kosmiczne koszty (mocno pięciocyfrowe). W dodatku nie wiem czy w Polsce ktokolwiek to ogarnie... |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 16:59 |
|
|
..najciekawsze C.D.
pytanie czego brakuje.
Edytowane przez kuzik dnia 05-06-2011 17:08 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 17:09 |
|
|
1
Edytowane przez kuzik dnia 05-06-2011 17:32 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 17:36 |
|
|
mam dosyć ile razy mam wstawiać ten obrazek
C.D. nie nastąpi |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 05-06-2011 17:42 |
|
|
a moze jednak?
moze imageshack?
|
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 05-06-2011 17:44 |
|
|
Kuzik ale o co chodzi ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 17:49 |
|
|
jeszcze jedna próba |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 18:01 |
|
|
Wymagania dotyczące zdjęć:
Nazwa pliku nie może mieć znaków polskich i/lub spacji.
Max. rozmiar pliku: 390.63Kb / Dozwolone typy plików: .gif .jpg .png
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 05-06-2011 18:01 |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 05-06-2011 18:03 |
|
|
Przez chwilę zdjęcie było widać. Nie masz przepustnicy i/lub przepływomierza.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: Najciekawszy transaxle 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 05-06-2011 18:26 |
|
|
nie mam przepływomierza
browar ma browara
fajnie chodzi, więcej miejsca pod maską na filtr no i kilka kilo mniej |
|