Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-07-2017 21:47 |
|
|
To teraz prostujemy a jest co.
To co zamieścił Długi to nowy typ, a raczej najnowszy spotykany w 944 po 1985.2
Podobny do starego typu w 924, ale różnice są bardzo duże. Tak wygląda stary
typ w 924:
[img]http://www.design911.co.uk/uploads/diagrams/402-05_924_1980-85_SPF1169.gif[/img]
DpZ, to co Ty umieściłeś to jest wahacz starego typu z mocowaniem fabrycznie
dospawanym do stabilizatora starego typu. Łącznik natomiast to jest jakaś dobrana
wydumka lub skrócony oryginalny łącznik który jest dużo dłuższy. Sam stabilizator jest
nowego typu, a łączniki do podłużnicy to jakaś wydumka z aluminium.
Czyli jak zamontować nowy typ do starego nadwozia i wahacza. Ja bym chyba wahacze
zamienił na nowy typ z nowym mocowaniem, bo te poszukiwane a nowe tanie jak
barszcz.
Jak masz chwilę to zrób zdjęcia swojej podłużnicy od dołu i zobaczymy czy masz
jakieś mocowanie już dospawane fabrycznie, będzie można myśleć w którym kierunku
dalej najlepiej zmierzać
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 05-07-2017 21:55 |
|
|
Witam. Właśnie cos mi nie grał kierunek drążka stabilizatora....
Za szybko chciałem pomóc.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Rafalw
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.01.13 |
Dodane dnia 06-07-2017 09:27 |
|
|
Witam, posiadam właśnie chyba taki stabilizator starego typu i wybierak do biegów, ten długi. Chętnie pozbędę się jako komplet. |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 06-07-2017 23:20 |
|
|
temat stabilizatora chwilowo zostawiam, z tym że w razie czego będzie zakładany nowy typ
Edytowane przez DpZ dnia 06-07-2017 23:49 |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Rafalw
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.01.13 |
Dodane dnia 06-07-2017 23:49 |
|
|
Pompa paliwa jest za tylnim kołem od strony pasażera koło zbiornika. |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 06-07-2017 23:53 |
|
|
Rafalw napisał/a:
Pompa paliwa jest za tylnim kołem od strony pasażera koło zbiornika.
dokładnie już ją zlokalizowałem
ale chyba to będzie zły trop ponieważ jest nowa chyba że problem z prądem
trzeba będzie poszperać i zlokalizować, jak już odpali to lata jak szatan ale jak zgaszę silnik to zdarza się ze jest problem z odpaleniem i chwile muszę kręcić
mmm może to przewody wysokiego napięcia... jutro przyjadą nowe podmienię i się zobaczy czy coś pomogło |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Rafalw
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.01.13 |
Dodane dnia 07-07-2017 00:11 |
|
|
To prawdopodobnie WUR(poszukaj na forum) albo te dwie kapsuły koło zbiornika ale to musiałby się ktoś bardziej obeznany wypowiedzieć. |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 07-07-2017 01:00 |
|
|
Dwie kapsuły lub jedna w nowszych autach - czyli akumulator paliwa, wszystko
zależy od tego jakie są objawy "niepalenia" Czy na zimnym czy na ciepłym.
Najlepiej pomierzyć ciśnienie paliwa i zobaczyć czy jest prawidłowe w różnych
sytuacjach.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 07-07-2017 06:59 |
|
|
Zimny:
kręcę odpala po chwili gaśnie
kręcę drugi raz odpala chodzi dłużej gaśnie
kręcę trzeci raz odpalam mogę jechać
Ciepły:
i tu bywa różnie
1. kręcę odpala jadę
2. kręcę kręcę i nic
3. kręcę kręcę dodaje trochę gazu odpala
ps:
gdzie znajduje się ten akumulator paliwa ? jakoś nie mogę go zlokalizować
Edytowane przez DpZ dnia 07-07-2017 08:07 |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
chang
Użytkownik
Postów: 61
Miejscowość: Tczew
Data rejestracji: 26.04.13 |
Dodane dnia 07-07-2017 08:15 |
|
|
Warto jeszcze sprawdzić przekaźnik pompy paliwa i jego gniazdo, może coś mu nie styka - u mnie też tak jest, że czasami nie chce zaskoczyć pompka i trzeba nim poruszać |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 07-07-2017 08:37 |
|
|
ogólnie jest już miesiąc ze mną przejechałem z 900 km i z każdym kolejnym kilometrem jest co raz większa frajda z jazdy |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 07-07-2017 16:47 |
|
|
spojrzałem pod maskę w poszukiwania akumulatora paliwa i ja go chyba nie posiadam :/ jest tylko filtr paliwa a z tego co widzę za filtrem powinien być akumulator i pewnie stąd te problemy z odpalaniem
poproszę o zdjęcie położenie aku tak dla pewności |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-07-2017 16:50 |
|
|
DpZ napisał/a:
spojrzałem pod maskę w poszukiwania akumulatora paliwa i ja go chyba nie posiadam :/ jest tylko filtr paliwa a z tego co widzę za filtrem powinien być akumulator i pewnie stąd te problemy z odpalaniem
poproszę o zdjęcie położenie aku tak dla pewności
Akumulator paliwa jest przy zbiorniku w okolicach pompy paliwa...
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 07-07-2017 17:01 |
|
|
Dlugi napisał/a:
DpZ napisał/a:
spojrzałem pod maskę w poszukiwania akumulatora paliwa i ja go chyba nie posiadam :/ jest tylko filtr paliwa a z tego co widzę za filtrem powinien być akumulator i pewnie stąd te problemy z odpalaniem
poproszę o zdjęcie położenie aku tak dla pewności
Akumulator paliwa jest przy zbiorniku w okolicach pompy paliwa...
na 100% ?
Edytowane przez DpZ dnia 07-07-2017 17:01 |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 07-07-2017 18:29 |
|
|
W tym wątku możesz zobaczyć gdzie jest aku paliwa:
1 pompa wstępna w zbiorniku
2 pompa główna (tu z 944)
3 to właśnie aku paliwa
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=9415&rowstart=20
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 07-07-2017 19:36 |
|
|
Thx teraz muszę sprawdzić u siebie |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-07-2017 11:01 |
|
|
Tak wstępnie patrząc na objawy to do wymiany jest WUR i akumulator, bo "ciepły"
to różnie bywa. Trzeba pomierzyć ciśnienia i zobaczyć które się zgadzają a które nie
Jest w dziale download książka dotycząca Kjeta, przynajmniej kiedyś była. Ja jestem
daleki od diagnozowania na odległość, a nawet od samego diagnozowania. Kjest to
zło
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 09-07-2017 00:34 |
|
|
położyłem się pod autem widzę tylko pompę paliwa... jutro koło się zdejmie i jeszcze raz szukam
WUR mmm w okolicach k-jet brak, mam wiszące tylko kable zasilające plus jeszcze jeden w okuciu z gwintem czyżby brak ?
pytanie jaki palec rozdzielacza potrzebuje ?
u mnie jest jakiś taki inny z metalową podstawą zupełnie inny niż ten co kupiłem (taki zwykły standardowy) |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-07-2017 10:05 |
|
|
Akumulator jest dość wysoko przykręcony do belki między tylnymi podłużnicami.
W Twoim roczniku chyba już są dwa małe.
WUR jest przykręcony do kolektora ssącego od strony grodzi, przy manewrach
przeszkadza cewka zapłonowa, ale do sprawdzenia czy jest na miejscu nie trzeba
nic odkręcać. Może wtyczka się z niego bądź piątego wtrysku (też w kolektorze
ssącym) wypięła?
Palec. Jak masz możliwość to wrzuć foto, może masz jeszcze oryginalny, taki mit
istnieje że oryginał miał ogranicznik zapłonu w palcu rozdzielacza.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Targa '78 |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 09-07-2017 22:41 |
|
|
akumulatory znalazłem po podniesieniu tylnego prawego koła itd.
posiadam 2 sztuki stan masakra, pytanie czy muszę mieć 2 sztuki czy mogę wymienić na jedną od nowszego modelu ?
@Qbak thx WUR zidentyfikowany, wtyczka wpięta a zapomniałem sprawdzić tą od 5 wtrysku....
odnośnie Palca to wymieniłem na nowy i fura nie odpala :/ wróciłem do starego
zdjęcie akumulatora paliwa
zdjęcie starego palca
Edytowane przez DpZ dnia 25-07-2017 18:34 |
|