Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-02-2012 15:46 |
|
|
Hehe, ładne, ładne. Życzę prawidłowego ustawienia wysokości za pierwszym razem
Dasz radę na sezon?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 24-02-2012 20:28 |
|
|
Qbak wierz mi, że gdyby to wyłącznie ode mnie zależało to już bym "oblatywał prototyp"
A tak poważnie to toczę w tej chwili nierówny bój z czasem o Ułęż
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 24-02-2012 20:29 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-02-2012 22:51 |
|
|
Chyba faktycznie amerykanie maja problemy z miarami SI... Drazki Sway-a-Way nie do konca pasuja w oryginalne wielokliny belki - po wlozeniu bedziesz mial luzy na wachaczach gora-dol... Przecwiczylem temat u Gazika. Na poczatku mialem obawy czy sie nie poukrecaja w wieloklinach ale jakos jezdza...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 24-02-2012 22:51 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 03-03-2012 13:11 |
|
|
Dziś wielki dzień i małe święto
Auto o własnych siłach już jako Coupe LHD zjechało z lawety na wspawanie klatki. Najtrudniejsze za mną. Wkrótce update z "zaklatkowania" i kolejny etap barwy Gulf Racing
Bad news jest taki, że Ułęż jest mocno zagrożony ale póki co walczymy o niego.
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 03-03-2012 19:32 |
|
|
Ech, przypomniało mi się jak mój wyjeżdżał w 2008 roku z tego samego garażu...
Nie chcę być złym prorokiem ale mam jednak wrażenie że premiera odbędzie się w maju w Kielcach. Jeszcze mnóstwo pracy zostało do zrobienia (a wiem sam po sobie ze jazda nie do końca skończonym autem jest frustrująca) i jeszcze pasowałoby trochę autem pojeździć przed zawodami.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 11-03-2012 11:30 |
|
|
Dokładnie po 5 dniach roboczych!!! Gulf stał się małym panzerwagenem.
Nigdy w życiu jeszcze nie przyszło mi współpracować z takim człowiekiem jak Janusz - autor klatki.
100% profesjonalista w każdym detalu. Nie ma rzeczy niemożliwych, wszystkie moje fanaberie zostały zrealizowane i dodam tylko, że była to pierwsza klatka którą robił do 944.
Dopiero w trakcie prac dowiedziałem się, że pracuje dla OMP i Abu Dhabi Ford WRC Rally Team .
Jestem bardzo zadowolony, że nie powierzyłem samochody Ireco a właśnie jemu.
Oprócz tego kabina została obspawana i wykonane mocowania pasów 6 punktowych
Ot taki diament na zadupiu gdzieś na południu polski.
Auto pojechało już w Polskę, teraz wszystko w rękach lakiernika... Palucha Lakiernika
Kolejny update jak to Gulf stał się wreszcie Gulfem już wkrótce
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 11-03-2012 11:55 |
|
|
Wygląda świetnie! Jaka waga?
Nie myślałeś, czy też pan Janusz żeby ją trochę pociągnąć do tyłu
i do przodu?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 11-03-2012 11:59 |
|
|
Qbak, waga jest kompromisem, 53kg
Odpowiadając na Twoje pytanie tak myślałem długimi godzinami i po wielu konsultacjach z ludźmi mądrzejszymi ode mnie w tej materii klatka powstała taka jak ja zdjęciach.
Janusz konsultował dalekie zastrzały z osobą z Porsche motorsport i owszem robi się tak ale na rajdy głównie szutrowe gdzie jest szansa przydzwonienia w drzewo przy dużej prędkości bliżej nieokreśloną częścią samochodu. Do wyścigów absolutnie tego nie stosują.
Pozdrawiam
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 11-03-2012 12:00 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-03-2012 13:54 |
|
|
No niezle, naprawde wyglada jak z czasow kiedy Porsche robilo Elefanty i Pantery
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:15 |
|
|
Wygląda 100% profi Będzie śliczna wyścigówka...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:20 |
|
|
No to dzieje sie w temacie, jak najszybszego ukonczenia projektu, ja zaraz lece do garazu scierac resztki kleju po starych matach OMG
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 11-03-2012 14:21 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:23 |
|
|
trochę to dziwne, bo CGTS i GTR z pewnością miały zastrzały robione do tyłu.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:39 |
|
|
Świetnie wygląda! Gratuluję!. Ich firma jest w Dobczycach? Jaki koszt?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:45 |
|
|
Klatka wyglada naprawde solidnie... Powiedzialbym "pancernie". Zastosowano sporo wzmocnien "dodatkowych" ktore nie sa wymagane załacznikami. Zastrzaly przod i tyl wzmocnily by na pewno strefy zgniotu ale powiedzmy sobie szczerze - na szczescie nikt do tej pory nie nie skorzystal z klatki na naszych imprezach a ta ktora widac z calą pewnoscia pozwoli wyjsc calo z jakiegos dzwona czy dachowania nawet ze sporej predkosci... A to ze pogniecie sie przod i tyl nie ma znaczenia - wazne by czesc pasazerska z fotelami pozostala w miare integralna.
Obys nigdy nie musial testowac jej wytrzymalosci
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 11-03-2012 14:46 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-03-2012 15:25 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
trochę to dziwne, bo CGTS i GTR z pewnością miały zastrzały robione do tyłu. Tak ale tamte auta mialy tylko szczatkowa karoserie.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 11-03-2012 16:08 |
|
|
simprez napisał/a:
Ich firma jest w Dobczycach? Jaki koszt?
simprez firma znajduje się w Brennej k/Skoczowa jakieś 15km od mojego domu.
www.budowarajdowek.pl
O pieniążkach to nie mam w zwyczaju pisać publicznie więc masz PM
Dodatkowo "na miarę" została zrobiona rozpórka przednich kielichów tak na wszelki wypadek chociaż ja tak dużych negatywów jak chłopaki nie planuję.
Max 1,5, później nawyżej będę zmieniał
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 11-03-2012 16:12 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-03-2012 20:49 |
|
|
Nooo, przytkało mnie z lekka.... Zawodowo! Też tak chcę!!!
Tylko ta waga.
Ale w sumie gdy będzie pod nogą 300+ zamiast 150 to różnica robi się mniej istotna...
Bardzo musiałeś pociąć deskę?
I najważniejsze - kiedy planujesz powrót (miejsce w garażu chwilowo zajęte )
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 11-03-2012 21:52 |
|
|
Hmm... Wnętrze, jak na 'Almi Decor' wygląda dość spartańsko
A tak bardziej w temacie, to jak zwykle jestem pełen podziwu.
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 07:02 |
|
|
piterson napisał/a:
I najważniejsze - kiedy planujesz powrót (miejsce w garażu chwilowo zajęte )
piterson mój harmonogram mówi, że masz czas do 30.03 tak, że spokojnie na przedni zawias + ABS powinno wystarczyć
Pozdrawiam
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 08:49 |
|
|
Generalnie fajna klata, tylko te zastrzały boczne...
Ja u siebie robię praktycznie taką samą ale zastrzały robie jak na fotce, abym mógł do auta w miarę normalnie wskoczyć i rozbudowuję do przodu aby usztywnić ta skorupe z '77 r.
[img]http://fotosik.org/images/55736243852513950259.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-03-2012 08:52 |
|