Autor |
Walenda ratuje Prosiaka 924' 81 |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-04-2016 13:00 |
|
|
Witam,
[b]Marka i Model: Porsche 924
Rocznik: 1981
Silnik: 2000 ccm
Modyfikacje Silnika
-Portowanie głowicy
-Kjet - out!
-Gaźniki Kawasaki
-Wałek Światka
-Planowane, wyważane elektroniczne koło zamachowe wraz z układem korbowo tłokowym
-Generalka na nowych częściach markowych
-Customowy kolektor wydechowy
-Customowy układ wydechowy
Buda:
-Ori seria
Wnętrze:
- Ori seria
Układ hamulcowy:
- Ori seria po kompleksowej regeneracji
Zawias:
- Ori seria na nowych częściach
Niedługo wrzucę trochę więcej fotek 
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 30-01-2019 13:09 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 24-05-2016 08:18 |
|
|
Zawias przód już wydłubany idzie do obróbki strumieniowo sciernej, częściowo ocynk, częściowo proszek 

Buda w miarę OK, czekam na obrotnice i działam dalej 


Trochę nowych gratów nawet mi się udało dorwać
Brałem co było 


cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-06-2016 14:35 |
|
|
Sprzęt gotowy do akcji 
Jak dobrze pójdzie jutro zrzucę wieprza na obrotnicę 

Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 08-06-2016 11:00 |
|
|
Eh...
Walczę ze śrubą mocowania belgi, ale dziś nie ma bata wieprz będzie nadziany na rożen 

...i nawet nowe wahacze udało mi się kupić po 50 zł, wiec nie opłaca się starych piaskować i malować proszkowo 

Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 08-06-2016 11:02 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7481
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-06-2016 22:47 |
|
|
Jak masz stabilizator nowego typu (lub brak staba) to jak najbardziej nowe będą
dobrym rozwiązaniem. Jak są starego typu mocowania to nie ma zmiłuj piasek lub
350euro. Jest jeszcze jeden przypadek kiedy osobiście piaskowałbym stare - jeżeli
są proste i nie zeżarte rdzą za bardzo oraz mają oryginalne sworznie. Nie znam
przypadku żeby oryginalny sworzeń był wybity, te nowe po 1-2 sezonach mają luzy.
Są tanie, ale też ile razy można to robić i ustawiać ciągle geometrię.
Taki mały offtopic. A przy projekcie, jak przy każdym który dąży do przyrócenia
do lepszego stanu 924 2.0, kibicuję! 
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-06-2016 09:02 |
|
|
Mam mocowania takie jak na focie, wiec pasuje. Ale w 924 3.0 turbo mam jeszcze starego typu. Aczkolwiek wypiaskowałem też te stare i dałem już do malowania proszkowego.
...i kolejna paczuszka zajechała 

Felgi wyprostowane, wypiaskowane, muszę jeszcze podtoczyć ranty i w proszek 

...I udało się 

Troche drobiazgów wypiaskowanych


...i Wieprz na ruszcie 

cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-06-2016 09:22 |
|
|
Powinienem sobie taki ruszt do 928 wyspawać, w przypadku braku kanału, fajna sprawa.
Aż tak w oryginał idziesz, że Kayaby zakładasz? Łajbowato będzie...
|
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
Olo924
Użytkownik

Postów: 4797
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 09-06-2016 10:57 |
|
|
Pumba to sie komfortowo nazywa ... poza tym w oryginale po to masz tak duże i mocne lusterka żeby móc się w zakrętach podpierać ... 
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 15-06-2016 09:52 |
|
|
Pumba, wystarczy mi, że zrzeźbiłem już jedno 924 na 3.0 Turbo 
Ten ma być ori, a co do amorków brałem co było 
BTW, odebrałem trochę wypiaskowanych rupieci z lakierni proszkowej 
Jak na razie podwozie jest ładniejsze od nadwozia 
[img]http://images77.fotosik.pl/680/cc260b08488f060fgen.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 23-06-2016 08:47 |
|
|
No dobra zawias przód można powiedzieć, że mam ogarnięty.
Zostały mi tylko zaciski do zregenerowania 
[img]http://images78.fotosik.pl/699/e644ee05dabbfc91gen.jpg[/img]
Wał wypiaskowany i odpchlony 

Czas zabrać się za tył.
Wstępnie sobie wypiaskowałem, muszę teraz wszystko rozebrać.
[img]http://images76.fotosik.pl/699/3f76204aab261f37gen.jpg[/img]
Na pewno będę potrzebował nowych linek, ale dorobię po prostu nowe na wzór starych. Potrzebuję poduszek i mocowań, jak ktoś ma to z chęcią kupie No i oczywiście silentblocki belki 
Na tydzień muszę zaprzestać i podgonić projekt 924 3.0 Turbo ...ale jak by ktoś miał graty to z chęcią kupię
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 Powerd by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 23-06-2016 08:47 |
|
|
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 23-06-2016 08:48 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-07-2016 08:36 |
|
|
...i gotowe Prawie 40 letnie zawieszenie będzie jak nowe 
[img]http://images78.fotosik.pl/727/257ca88f5a37e9b9.jpg[/img]
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 22-07-2016 11:42 |
|
|
Felgi zregenerowane 
[img]http://images75.fotosik.pl/766/10d192f162808daagen.jpg[/img]
Panowie jaki rozmiar opon był oryginalnie na 924?
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
Olo924
Użytkownik

Postów: 4797
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 22-07-2016 12:26 |
|
|
185/70 R14
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0ahUKEwiPy52W7obOAhVJSBQKHakxAWUQFghUMAU&url=http%3A%2F%2Ffiles.porsche.com%2Ffilestore%2Fdownload%2Fgermany%2Fnone%2Fclubs-clubsport-downloadrules-raeder-76-95%2Fdefault%2F32b1c608-af0b-42c4-b888-b1af950fb72e%2FKlasse-1-Porsche-924%2C-928%2C-944%2C-968-Modelljahre-1976-1995.pdf&usg=AFQjCNGCZwoDbTIL6qfgd5iVip6lj6-0Zg
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Edytowane przez Olo924 dnia 22-07-2016 12:30 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 22-07-2016 13:41 |
|
|
Dzięki
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-06-2018 14:37 |
|
|
No dobra odgrzebałem, się już z wszystkich projektów, wreszcie zabieram się za wszystkie wieprzowiny. Powoli do przodu


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-06-2018 14:22 |
|
|
Czas na Lego Porsche 

IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
Olo924
Użytkownik

Postów: 4797
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 14-06-2018 16:54 |
|
|
no chłopie - jak Ty tak będziesz wszystko ładnie malował to to auto w 2024 w listopadzie na droge wyjedzie ... poza tym w międzyczasie kupisz kolejne 17 aut i będą ważne do zrobienia ..  
ładnie to wygląda, do przodu 
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 15-06-2018 11:22 |
|
|
Wszystko malowane elektrostatycznie. Auto pewnie mnie przeżyje.
A w planach mam jeszcze zakup kilku Porsche ..ale najpierw te cztery szt. muszę skończyć 
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 1981r. 2.0 "Back to life" :D |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1225
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-06-2018 09:22 |
|
|
Żeby nie było "Już nie wisi" na podnośniku tylko "stoi" o własnych siłach. Czas odchamić auto, zregenerować deskę, polakierować budę itp. itd.. 
BTW: kogo polecacie do regeneracji deski 924? Coś o Krakowie słyszałem, że mamy kogoś z forum, kto to ładnie robi, i nie mam na myśli obszywania skórą 

IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|