Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 09-09-2013 18:04 |
|
|
Dodam moje tym razem pozytywne odczucia.
1. Auto w dobrym stanie blacharki - dziury tylko w prawym progu (3 wielkosci 20 groszówki), lewy próg względnie OK, podłoga oryginalna i zdrowa. Na tylnej klapie też widać purchla pod lakierem - kolo lamp. Oryginalne naklejki z tylu 924S i Porsche. Rdza pojawia się jeszcze z przodu pod zderzakiem - wina uszkodzeń lakieru. Auto zmierzylem czujnikiem i klapa malowana, przedni pas malowany - maska oryginalna, drzwi przednie tez OK, boczki z tylu prawy i lewy malowany. Klapa niemalowana. Nie było nigdzie grubej szpachli - jedynie na prawym boczku pod slonce bylo widac slady po papierze sciernym.
2. Nie trzymaja podnosiki maski i szyby z tylu.
3. Silnik po odpaleniu wszedł na lekko podwyższone obroty i dość szybko ustabilizował się na lekko ponad 1000 RPM. Zapach spalin zarówno po odpaleniu jak i pracy silnika idealny - zero kopcenia, przyjemny zapach spalanego paliwa bez oleju. Cisnienie oleju wchodzi na zimnym na 4.5-5 bar a na nagrzanym ok 2 bar. Silnik pracuje poprawnie. Bardzo szybka reakcja na gaz - nawet na lekkie nacisniecie. Elastycznosc silnika bardzo dobra - na 3. od 2000 RPM do 5000 RPM bardzo rownomiernie przyspieszal - nawet mam wrazenie ze najlepiej w zakresie 3500 - 4500 RPM. Dzwiek poprawny. Jedynie slychac delikatne stukanie - ciszej niz zawor (ale dzwiek bardzo podobny) - wtryskiwacz?
4. Sprzęgło OK. Nie wibruje od silnika. Nie slizga sie. Bierze w polowie. Chodzi dosc lekko.
5. Skrzynia - tak jak pisalem wczesniej - 1 i 5 trzeba mocno na boki lewarkiem manewrowac - generalnie biegi jest dosc ciezko wyczuc - lewarek lata dookola i nie wiadomo czy 2 czy 4.
6. Plyn chlodniczy ponizej minimum. Chlodnica nowa. Wentylator chlodnicy dziala OK. Autko dosc szybko sie zagrzalo i po podjezdzie na 1 wlaczyl sie wentylator i temperatura urosla ze srodkowej kreski na jedna powyzej srodka - po przegazowaniu spadla kreske ponizej srodka. Termostat zapieczony? Weze nie pompuja przy gazowaniu.
7. Hamulce skuteczne ale pedal dosc miekki. Trzeba mocno nacisnac aby zablokowac kola. Tarcze grube, klocki grube - sprawia wrazenie zapieczonego a nie uszkodzonego - plyn pewnie i tak do wymiany wraz z przewodami/wezykami. Reczny ciezko ale lapal gory. Auto nie zapieczone - toczy sie samo po lekkim popchaniu.
8. Szyby oryginalne i w dobrym stanie.
9. Urwana antenka radiowa - przyklejona tymczasowa na szybie.
10. Opony z felgami w bardzo dobrym stanie - felgi do odswiezenia.
11. Tlumik koncowy bez dziur - lekko rdza go bierze ale nie ma zle.
12. Kierownica wytarta, auto jedzie prosto po puszczeniu, hamulce nie bija (proste tarcze). Amortyzatory z przodu slabiutkie, z tylu olej cieknie z jednego. Uklad kierownicy dosc toporny (tak, wiem, te auta nie maja wspomagania) ale na dziurach na polnej drodze lekko kierownice wyrywalo. Podobno jeden wahacz do wymiany.
13. Jest Radio i zestaw kaset z lat 90
14. Pelna dokumentacja i przyjazny, niczego nieukrywajacy wlasciciel. Nic nie picowal na sprzedaz. Silnik brudny, wnetrze tez daloby sie wyczyscic.
15. Dach Targa niestety cieknie z tylu z prawej strony. Sam dach z tylu do lakierowania. Jest slad po plesni na fotelu (po przejechaniu palcem znikala wiec jest na powierzchni). Mam wrazenie ze jest szczelny ale raz ktos go nie domknal. Deska popekana mocno. Kontrolki sprawne. Brak gumy na pedale sprzęgła. Fotele przod wygladaja bardzo dobrze. Szyby dzialaja, fotele do tylu (skladanie) tez dzialaja.
16. Elektryka OK - swiatla dziaja i mechanizm tez. Lusterka elektryczne sprawne - jedynie z odpryskami lakieru od kamyczkow.
Jechalo sie autem bardzo porządnie. Jechalem przy otwartej Tardze i ladnie bylo slychac silnik. Zawieszenie nie stukalo glosno ani metalicznie.
Najwieksze wady - ciezko chodzaca skrzynia, rdza progu, cieknacy dach Targa z tylu, amortyzatory wszystkie do wymiany, problemy z "trzymaniem" temperatury. Troche poprawek lakiernicznych - tutaj rysa, tam klar schodzi, tutaj wgniotka, logo nizej przyklejone na pasie przednim.
Poniżej rachunek ile trzeba wsadzić:
lewarek i wodzik skrzyni 200
usczelka targa 500
amortyzatory tyl 340
amortyzatory przod 400
wahacz 150
termostat 50
plyn 50
zaprawki prog 300
silowniki maska i klapa 200
napinacz rozrzad 50
rolka napinacza 120
pasek 50
opony 600
rejestracja 1500
SUMA: 4500 zł bez robocizny - bede potrzebowal kogos do rozrzadu, opon i zbieznosci - reszte dam rade sam
Oplaca sie? Jak myslicie? 924s + Targa raczej jest drozsze od 924
Chyba polknalem bakterie Porsche Auto trafi na chwile (miesiac) do garazu u rodzicow a pozniej do mojego garazu. A na wiosne i przez zime powolne doprowadzanie do porzadku.
Edytowane przez wofeek dnia 09-09-2013 18:14 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-09-2013 20:24 |
|
|
Co do biegów, sprawdziłbym właśnie jak bardzo wyrobiony jest lewarek
metalowy, pewnie tam i z tyłu przy wybieraku leży problem. Tylko że
sam lewarek to ponad 200zł, wybierak można naprawić zestawem od
Pieszczoha, cena nowego to 800zł ponad. Shortshifter to 500zł, więc
raczej ten pierwszy wariant. Wodzik (nazywany w transaxlach Porsche
patykiem) to już inna liga - 300 euro
Czy się opłaca kupić 924 (z S i bez S - nawet lepiej ) - oczywiście że
się opłaca!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 09-09-2013 20:29 |
|
|
Mamy rozumieć, że autko kupione?... Co do tego opisu... sprawdź ten tłumik końcowy bo mi się wydawało że jest tam spora dziurka od spodu gdzieś w 1/3 długości tłumika.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 09-09-2013 21:37 |
|
|
Bardzo blisko kupienia. Ciagle czytam i drapie sie po glowie. Ja zazwyczaj mam szczescie z autami i wlasnie powazne awarie okazuja sie bardzo blache...
Z dobrych wiadomosci to dzisiaj jak padalo caly dzien to Targa nie ciekla - byla wiec niedomknieta wczesniej - jest problem z zaczepem. |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-09-2013 09:08 |
|
|
Jak napisał Qbak,
na element na skrzyni mamy dwa rozwiązania - kostka którą kupił Olo924 za 100wke to jest opcja budżetowa, dla tych co chcą mieć fabrykę...
jeśli nie chcesz machać lewarkiem w lewo i prawo w opór polecam short shifter za 500zl, zmienia on wychył tak na boki jak i przód i tył, jak też kasuje luz - jeździ ich w PL kilkanaście i nikt nie zgłaszał awarii, czy zużycia
a za jeszcze chwilę mam nadzieje przedstawię alternatywe dla fabrycznego elementu w kabinie i myślę, że to nie będzie 300Eur
wszystko co wymienione możesz kupić, zamówić u mnie.
ps. nie wiem czy sprawdzałeś ceny elementów, które chcesz wymienić, ale moim zdaniem dość optymistycznie podszedłeś do cen
rozrząd to:
pasek
rolka prowadząca
rolka napinająca
2 rolki do paska balansowego
pasek balansowy,
wymiana uszczelnień pod tymi elementami
i minimum regeneracja pompy wody
generalnie 1000-1300 w częściach ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 10-09-2013 10:30 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 10-09-2013 13:43 |
|
|
Gdzie regeneruja pompy wody?
Zadzwonilem do jednej z firm z google'a i dostalem info, ze do wyceny musi byc pompa na biurku - wtedy sprawdzaja czy jest alu czy zeliwo, czy rozbierana czy nie oraz jakie sa lozyska i ile trzeba bedzie przerabiac.
Gdzie znalezc ceny rozrzadu? Intercars nie ma rolek i paska balansujacego - internet tez milczy... |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 10-09-2013 13:51 |
|
|
Rozrząd na www.transaxle.pl? Co do pompy chyba w Bolesławcu jest firma godna zaufania.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 10-09-2013 17:39 |
|
|
Nie widze rozrzadu na transaxle. Jakas nazwa tych z Boleslawca? |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-09-2013 19:08 |
|
|
Pompa jest regenerowalna , a usługa w Bolesławcu 300 i przesyłka. Jeśli chodzi o ceny to napisz maila do transaxle Tomek Ci odpisze.
Ale możesz to co napisałem przyjąć za normalną cenę rozrządu w silniku 2,5 +
nowa pompa wody w zamienniku to koszt około 1000zł w Porsche Centrum blisko 2 tys.
tarcza sprzęgła pewnie oryginalna jeszcze na gumie, w razie wymiany nowa to 1600zł sachs
chyba że wolisz taniej, wtedy się odezwij za 800 sprzedam nową na sprężynach pasującą bez przeróbek,
a łożysko chyba koło 700zł obecnie kosztuje.
aha do wymiany sprzęgła trzeba zrzucić skrzynie i cofnąć lub zdjąć wał więc będzie drogo
To tak, żebyś miał świadomość, podobne rocznikowo audi czy golf jest dużo tańsze w częściach
To było tanie Porsche, ale tylko w zakupie jako nowe
Mogę Ciebie pocieszyć, że to już większość drogich eksploatacyjnie części , choć trafią się jeszcze jakieś niespodzianki
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 10-09-2013 19:14 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 10-09-2013 19:11 |
|
|
W sumie za tę kasę to jak najbardziej się opłaca to autko kupić.
Co do kosztu całkowitego to trzeba mieć na uwadze, że na pewno zbliży się po 15 tyś zł i to bez szaleństw bo samych opłat tam będzie sporo (akcyza+rejestracja+OC)
Silnik powyżej 2.0 więc akcyza będzie liczona 18,6% od ceny rynkowej pomniejszonej pewnie o jakieś 20% więc jak urząd celny będzie mało przychylny to pewnie jej będzie z 1500-2000zł a do tego opłata ekologiczna, tłumaczenia itd...
Ale opierając się na opisie autka uważam, że jak za S-kę 15 koła to rozsądna kasa.
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-09-2013 19:18 |
|
|
A ja się z maxem nie zgodzę to by była dobra cena gdyby nie dziury w progu - gach.
Dziury w progu w Porsche oznacza, że problem idzie od środka, a to nie jest tanie w naprawie, progu dokupić się nie da, trzeba blacharza, który go wyklepie od zera, a to kosztuje.
Do tego pokażcie mi blacharza, który zrobi to dobrze w rozsądnej cenie i nie wyjdzie przez minimum 5 lat.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 10-09-2013 23:07 |
|
|
Nie pobijcie się
Rozważam ewentualną rejestrację na weterana szos. Wtedy akcyza mówi papa ale dochodzi opinia i biała karta. |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-09-2013 23:17 |
|
|
wofeek napisał/a:
aby wrzucić jedynkę trzeba maksymalnie i mocno w lewo i do przodu - podobnie z piątką. Jak za słabo w lewo to wtedy wchodzi trójka.
U mnie piątka jest w prawo. 924S ma chyba tą samą skrzynię??
(żart, przepraszam )
|
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 11-09-2013 00:01 |
|
|
Skrót myślowy... piątka w prawo.
Ciekawostka jedna, którą zauważyłem. Auto ma zieloną naklejkę Umweltzone - czyli miało badanie spalin i przeszło je zgodnie z Euro 4. Inaczej naklejka byłaby żółta - kryterium daty rejestacji - benzyna po styczniu 1993 dostaje zielone naklejki. |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 11-09-2013 00:38 |
|
|
A tak przy okazji...
ile 924s ma 0-100kmh? - filmy na youtubie to okolice 8 sek a specyfikacja mówi 8.8 sek, 0-200 ma w 31 sek |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 11-09-2013 00:38 |
|
|
wofeek napisał/a:
A tak przy okazji...
ile 924s ma 0-100kmh? - filmy na youtubie to okolice 8 sek a specyfikacja mówi 8.8 sek, na filmach 0-200 ma w 31 sek |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-09-2013 08:13 |
|
|
jak dla mnie ma o 2 sek za długo
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 11-09-2013 23:23 |
|
|
No i w sobote z Miskiem jedziemy odbierac |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6075
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 11-09-2013 23:35 |
|
|
SUPER! - Gratulacje!
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 12-09-2013 09:33 |
|
|
Dopoki nie odbiore nie ma co gratulowac |
|