Postów: 392 Miejscowość: Bielawa Data rejestracji: 02.09.16
Dodane dnia 07-11-2021 15:21
Z powodu finansowych i braku miejsca zbyt dużej kolekcji podjąłem decyzję o sprzedaży Turbo. Moje S2 miło dużych nakładów pracy nie osiągnie tej wartości nie zaspokoi moich potrzeb. Jednym i drugim autem jeździ się podobnie mają swoje zalety i wady. 944 turbo z września 84 sam początek produkcji kropka białe Turbo w muzeum z numerem 0001 wyjechało w jednym czasie z taśmy produkcyjnej z moim 0005 jeszcze w fazie prototypowej przed oficjalną sprzedażą. Fabryce auto Miało zmieniony numer na modelowo 85 r nr 0009. Wszystkie zapisy są w dokumentach obecnie samochód zarejestrowany na żółte blachy cena 85000 zł Auto w pełni sprawne do ideału brakuje mu oryginalnego bordo lakieru obecnie jest czerwony. Ma wymieniony rozrząd sprawną klimę sprawną targe, elektryczne szyby. Hamulce zrobione przez poprzedniego właściciela, wymilem dolot Turbo, pompka chłodzenia Turbo nowy płyn chłodniczy. Po wymienione po naprawione różne drobiazgi. Samochód ma dużo smaczków przedprodukcyjnych nie stosowanych później w kolejnych Turbo . Szczegóły na telefon , większość z was zna ten samochód opisany jako piąty model na świecie. Jak każde auto z lat 80 wymaga wymaga zaangażowania i serca te auto ma dużą wartość kolekcjonerską. Myślałem że zostanie na zawsze ze mną ale jak pisałem wcześniej coś trzeba wybrać.
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był