Autor |
Motocykle |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 22:04 |
|
|
cześć,
co powiecie na temat dot. tylko motocykli? wiem że pełno jest różnych forum na ten temat w sieci - ale ja nigdzie w sieci nie czuję sie tak dobrze jak tu i chyba każdy kto dłuższą chwilę jest na tym forum przyzna że mikroklimat tu wyjątkowy - wiec czemu nie tu
tym razem dwie rzeczy mnie skłoniły do założenia tematu:
Jarzyna który najwyrażniej złapał wirusa po przymiarce do mojego Ducati (btw. nie sprzedaję jednak )
drugi motyw to czysta prywata - znalazłem coś co chcę kupić niedaleko Suchej Bezkidzkiej i zanim przejadę tam 300km to byłbym bardzo wdzięczny gdyby jakiś motocyklista z forum który ma niedalego obejrzał dla mnie - z góry dziękuję
To kto jeździ? czym? kto chce zacząć? kto potrzebuje porady? kto chce pozabijać czas na forum rozmawiając o mniejszej ilości kółek niż zwykle?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
vip3r dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez vip3r dnia 11-09-2017 07:37 |
|
Autor |
RE: Motocykle |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 10-05-2014 22:19 |
|
|
Najbliżej Suchej mieszkającym motocyklistą z forum jest chyba slawek290
Tak, ja mam bliżej, ale dla mnie motóry to zuo!
(chyba, że akurat jest moto3/2/GP w TV )
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Motocykle |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-05-2014 22:19 |
|
|
Vip3r - i bardzo dobrze, bo po pierwsze zrobiłbym z niego golasa, bo mi się mega podobają nakedy z st2 zrobione, a poza tym bym sie zawinął na którymś winklu a tak poważnie - podtrzymuje: Nie co do kupna dukata, ale co do moto ogólnie. Dorosłem. Zacznę się zastanawiać poważnie i za jakiś czas kto wie.. może nabędę drogą kupna jakiegoś konia mechanicznego
Co do oglądania moto, może na desmo lepiej szukać oglądaczy? wiem, że tam jesteś bo nie raz Cie widziałem (nie nie ujawnie się ;P )
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Motocykle |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 22:29 |
|
|
nie no motocykle są fajne - ale trzeba myśleć - nie tylko za siebie ale i za innych - ja szczerze uważam że każdy kierowca powinien od nauki na kat. A zaczynać - nic tak nie uczy myślenia za innych i rozglądania się.
Jarzyna to monstera 600 kup (szczerze sam bym dokupił chętnie na gorszą pogodę )
mnie też nie kręciły owiewki, i wolałem nakedy (z monsterem na czele) ale jednak komfort jazdy i osiągi z owiewkami są znacznie lepsze.
monster też nie jest wymarzonym sprzętem na pierwsze moto (bo też z racji L-twina ma spory moment na dole ale przynajmniej mniejszy niż ST2 i do tego jest znacząco lżejszy.
dzięki simprez napiszę do sławka - trzymajcie kciuki
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 10-05-2014 22:36 |
|
Autor |
RE: Motocykle |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 10-05-2014 22:38 |
|
|
Miałem kilka motocykli . Przygodę zaczynałem od Junaka ( tego prawdziwego ) piękny dzwięk tylko był bardzo zawodny , potem były dwie SHL MO4 jedna na trapezie druga na sprężynach ... kilka zwłok motocykli typu BMW r 35 czy NSU . Potem długo długo nic i Virago 700 ale to lipa była . Potem był Gold Wing 1200
i tu poczułem co to jest wygoda . Fajna pozycja , można pogadać przez CB z kierowcami , zapalić papieroska przy 140 km /h i zjeść popić w czasie jazdy . Dodatkowo jak leje to 500 km można zrobić i się nie zmoknie
GL 1200 ustąpił miejsca GL 1500 , niestety od jakiegoś czasu sobie stoi , bo jakoś nie ma czasu
Panowie ... szlifierki , heblarki , bumbumki to lipa i męczarnia . Gold Wing wygoda i radocha z jazdy
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Motocykle |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 23:12 |
|
|
Witam,
miałem kilka wynalazków i przy wielu robiłem w czasach licealnych.
Ostatnio chodzi mi po głowie jakieś V2...
Ma być duże, ciężkie, chromowane... itd.
Obecnie tylko WSK Kobuz.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Motocykle |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 23:17 |
|
|
moze z goldasem jest jak z ducati - nie zrozumie się puki nei przejedzie się - dzięki za ofertę pomocy - tym bardziej mam nadzieję ze się uda to się spotkamy to chętnie obejrzę twój krążownik
ja zacząłem w 1995 od MZ ETZ 251 i szczerze bardzo mile wspominam ten sprzęt
miał tylko dwie wady:
1. odpalanie na kopniak - zapalał od pierszego i minimanej siły wymagał ale jak zgasł na światłach to obciach.
2. przez to że yo dwusów to jak nie poczekałeś aż temperatury nabierze po odpaleniu i ostrzej/lansiarsko chciałeś odjechać to 50m dalej zalewał świecę i miałeś MEGA-obciach wymiany świecy przy rechotach kolegów i koleżanek którym chciałeś zaimponować ruszając ostro
ale pozatym bardzo fajnie się tym po mieście jeździło - koszty serwisu żadne.
a do ducati zawsze wzdychałem ale zawsze się bałem, po przesiadce 3 lata temu to jedyn czego żałuję to że tak późno się przesiadłem - ale to trzeba zrozumieć dopiero słysząc ten silnik pod obciążeniem - (na ostanim 1-szo czwartkowym spotkaniu wasze miny były bezbłedne - tak to tak ma brzmieć jakby tam ktoś gwożdzi nawrzucał - dopiero pod obciązeniem to nabiera sensu )
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 10-05-2014 23:26 |
|
Autor |
RE: Motocykle |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 11-05-2014 00:02 |
|
|
Kiedyś lubiłem hałaśliwe i chromowane V2, nie lubiłem wiertarek. Ale nie zgadniecie.. odmienił mnie samochód. Teraz jak ręce mnie nie bolą od jazdy i siodełko jest za mało twarde, to w ogóle nie wsiadam na motor. Jakoś tak złapałem fascynację do wyczynowych maszyn. I teraz tylko ścigi, supermoto i .. zakręty. Spokojnie hmm.. to ja nie jeżdżę. Ale szybko też nie. Na Ducati najwięcej 160 jechałem i to na pasie startowym. Prędkość mnie nie pociąga. Tylko zakręty zawsze jak tylko się zbliża to ogień, później redukcja z międzygazami (koniecznymi w Ducati) i próba zejścia do kolana.
Z Ducati to dokładnie tak jak pisze Viper, zakochałem się, gdy mój chrzestny kupił SS 750. Też byłem przerażony odgłosami silnika. A teraz nadal nie dowierzam. Pożyczyłem go na rozpoczęcie sezonu, żeby pojeździć z kolegami. Jestem w szoku jak tak brzmiący silnik nie umarł po mojej jeździe , bo byłem pewny, że z takimi odgłosami wywali kopyto. A tu jednak nie . Mimo sporego momentu obrotowego dostępnego w dolnym zakresie obrotów japońskie 600 na wtrysku trzeba jednak się spocić, żeby dogonić. Zrobił ze mną hardcorowe 200 kilometrów i chodzi jak chodził, ani ciszej, ani głośniej.
Teraz składam Suzuki Gsxf 750 2001r, czyli tak zwane "duże jajko". Sprowadzone z Niemiec po wypadku. Mechanicznie już doszedłem do ładu, testowałem, rama prosta, sprzyspiesza, aż miło. Już się nie mogę doczekać, aż w końcu poskładam plastiki, lampy i śmignę porządniejszą trasę. Po tym doświadczeniu mam odstatecznie stwierdzić czy wolę V2 od R4. I czy marzyć o KTM-ie RC8, czy o BMW S1000RR .
A jakie motory miałem:
Kawasaki ER-5
Honda Revere 600
MZ ES 251 Trophy chyba najlepsza z tej trójki. Jak to szło... nie przypuszczałem, że PRL-owski dwusuw potrafi tak się odpychać. Cała zabawę psuła skrzynia biegów, był problem z wbijaniem następnych, nie chciały wskakiwać. Kupił ją ode mnie głuchoniemy Pan, któremu o skrzynię nie chodziło, tylko o zapach spalin i wygląd .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Motocykle |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 11-05-2014 11:29 |
|
|
Ja w motocyklach od zawsze bylem zakochany, ale zostawaly jedynie marzeniami... Do momentu az ktos dal mi sie przejechac, albo mialem z nimi stycznosc. Wtedy marzenie zamienialo sie w chorobe. I tak sobie mialem te swoje wzloty i upadki. Az do pewnego pieknego dnia, ktory nastapil z miesiac temu. Zostalem wtedy pracownikiem jednego z podwarszawskich warsztatow motocyklowych. Wtedy choroba osiagnela swoje maksimum. Nerwy puscily mi jak zaczalem skladac CB 500 w stylu cafe racer. To jest to! Taki wlasnie chce! Szybkie sprawdzenie jaki motocykl bedzie mi pasowal do kat. A2, ktora niestety mnie obowiazuje i decyzja zapadla. Kupuje GS 500 i zapisuje sie na prawko. Niestety ani na portalach, ani na forach nie bylo zadnego GS'a w okolicy. Zalamany przyjezdzam do pracy i podczas luznej rozmowy z szefem i przedstawieniu projektu przypomnial sobie, ze ma prosta rame pd GS'a, ktora moze mi dac. I takzaczela sie moja przygoda z motocyklami prawka jeszcze brak, ale moto sie buduje narazie jestem na etapie spawania customowej tylnej czesci ramy.
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Motocykle |
Marta
Użytkownik
Postów: 1010
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.06.06 |
Dodane dnia 11-05-2014 12:34 |
|
|
To już można zrobić A2? Moja wiedza zatrzymała się na etapie luki prawnej niepozwalającej instruktorom kat. A i A1 szkolić na A2 i AM.
|
|
Autor |
RE: Motocykle |
Mirek
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09 |
Dodane dnia 11-05-2014 12:34 |
|
|
Motocykli miałem kilkanaście, od NRD-owskich dwusuwów przez czoperki, nakedy, endurki. Najszybszy był cbr XX, do szybkiej turystyki polecam. Ale to wszystko staje się nudne przy supermoto. Dwa lata temu kupiłem Huske TE 450, potem wpadły małe kólka, na ten sezon zacisk złoty brembo, pompa brembo do SM, nowe opony Goldspeed, na następny sezon do zrobienia zawias dalej się zobaczy
Co w tym fajnego??? Jak objezdżasz 600tki, 900tki po wewn, zewnętrznej na dohamowaniu, wyjściu. Lecisz w złożeniu prostujesz i na chopkę metr w góre.
Teraz mam 3moto, MZ Trophy 250/2, stan "oryginał z szopy od dziadka",
w/w huske i youngtimera Maxime 750 82r, wersja Kanadyjska którą odrestaurowałem w ciągu ostatniego roku. Jednak Yamaha to nie moja bajka i będę chciał ja sprzedać lub zamienić. Na co?
Najlepiej jakaś wydmuszka, najlepiej jakieś Porsche, jakie? Ciągnie mnie do ścigania, myśle o tym coraz bardziej a trochę szkoda mi S-ki.
Oficjalnie ofertę wrzuce chyba do giełdy.
944 S
Edytowane przez Mirek dnia 11-05-2014 12:41 |
|
Autor |
RE: Motocykle |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 11-05-2014 12:43 |
|
|
Marta - A2 juz obowiazuje, ale dalej sa "kwiatki". W Warszawie nie mozna prowadzic kursow na te kategorie. Cos popieprzyli przy ustawie. Plus samo zapisanie sie na kurs nie jest takie jak kiedys
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Motocykle |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 11-05-2014 13:29 |
|
|
Moja historia motocyklowa wygląda tak:
- Honda CB500 - 2 sezony - ideał do nauki, potem przez sezon jeździła nią moja dziewczyna, potem poszła do znajomych
- Honda CBR600 F4i Sport - bardzo łaskawy dla użytkownika sport
- Honda CBR600RR PC40 - nieco mniej łaskawy dla użytkownika sport Przez 1.5 roku używana na ulicy, aktualnie przebrana w laminaty torowe. Niestety 3 tygodnie temu postanowiła złamać mi obojczyk
- KTM 690 Supermoto R - używam od roku na co dzień do miasta i małych torów kartingowych - IDEAŁ NA MIASTO!
- KTM 200 EXC - super fajny 2 takt do użytku w krzakach
Dodatkowo w domu stacjonują 2 wozy mojej dziewczyny:
- Honda CBR250R - bardzo miłe urządzenie, pali tyle co nic, fajne do miasta dla kogoś kto nie musi latać 200 km/h
- KTM 400 EXC - 4 takt do nauki endurowania, potem będzie 200 EXC w 2T
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: Motocykle |
swiezak
Użytkownik
Postów: 47
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 11-05-2014 15:42 |
|
|
od roku gs 500 teraz przymiarka do sv650 |
|
Autor |
RE: Motocykle |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 11-05-2014 16:10 |
|
|
W drugim roku jazdy polecałbym jednak nadal rzędówkę. SVka jest fajna, ale trzeba dobrze pracować gazem. Poza tym koniecznie przednie zawieszenie do lekkiej modyfikacji.
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: Motocykle |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1405
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 11-05-2014 16:26 |
|
|
motorynka pony
wsk 125
yamaha dt 80
cagiva cosis
honda xl 600
honda vf 500
honda magna x 5 może 6
Honda vf 1000 F
honda cbr 1000 F
kawasaki gpz 600
kawasaki zx9r
Honda Sabre
Suzuki GSXR600K1
yamaha xt 600 x 7
Gilera RC 600C
Aprilia Tuareg 600 Wind
SuzukiDR 800 big
yamaha xtz 750
Suzuki RG125F
husqvarna SM 610
i wiele innych
Aktualnie Cagiva Navigator 1000
Ogólnie przez jakiś czas zajmowałem sie handlem i naprawą motocykli. Z tej okazji przeszło przez moje ręce sporo różnych sprzętów i wyrobilem sobie jednoznacznie opinie na temat różnych gatunków;
Scigi : jezeli ktoś twierdzi że w Polsce mozna jeździć ścigaczem to albo nie boi sie śmierci albo ma marne umiejetnosci jako motocyklista i nie wykorzystuje nawet 50% potencjału maszyny. 90% ścigaczowców to mistrzowie prostej a po pierwszym ciasnym winklu snują opowieści że opony za twarde, że droga za krzywa ... To sa sprzety dla ludzi którzy na prawdę potrafia jeździć i maja do tego drogi. W Polsce brak jednego i drugiego.
Choppery cruisery: Sprzety głównie do wyglądania i pierdzenia niż do jazdy - duze cieżkie, ze słabymi własciwościami jezdnymi, a nader irytujące jest ze wszystkie shadowy virażki i intrudery są "indywidualizowane" przez obwieszanie ich tymi samychi chinskimi lampkami z allegro. Jak dla mnie to taki folklor
A co lubie: turystyczne enduraki i supermoto. To sa sprzęty ktore w polskich realiach sprawdzają sie znakomicie. Pozwalaja na bezbieczną wygodna jazde a jak trzeba to mozna dolożyć chłopaczkowi na cbrce tak że z wrażenia mu adidasy pospadają.
A co do goldasa hm, przeraża mnie jego waga, ale jak juz osiągnę wage zblizoną do goldi i bedę głupio wyglądal na supermoto to se taką kupie
|
|
Autor |
RE: Motocykle |
swiezak
Użytkownik
Postów: 47
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 11-05-2014 16:38 |
|
|
wiem, wiem. sv lub dl 650 nie zalezy mi na scigu i tak zaraz pozbywam sie owiewek i robie przyslowiowego golasa ale turystyk taki jak dl mysle ze tez by mi przypasowa.latalem sv i wiem o czym mowa(wariatka)puki co mecze drogiego gs'a najpierw trzeba sie troszke przyzwyczaic do tak malej ilosci kolek. |
|
Autor |
RE: Motocykle |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 11-05-2014 16:41 |
|
|
SV po GS 500 hmm.. nauczyć się da jak najbardziej, ale podobnie jak Kiler zwracam uwagę na silne hamowane silnikiem po odjęciu gazu, czy redukcji. Na mokrym można sie smyknąć. Trzeba być ostrożnym i najlepiej nauczyć się międzygazu. Ale przede wszytskim: nie taki diabeł straszny, jak go malują . SV 650 to świetny motor, bezawaryjny i spalanie w granicach rozsądku. SV 1000 stanowczo za dużo pali.
To jak się wyraził Marchewa o ścigaczowcach to święta racja niestety. Ścigaczy na drogach jest całe mnóstwo, a na torach i cennych kursach doszkalających widać tylko garstkę. W większości lekkomyślni, lekceważący, zbyt pewni siebie. Czasami, gdy się rozmawia z takim facetem, który ma 40 lat odnosi się wrażenie, że ma 10.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Motocykle |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 11-05-2014 17:51 |
|
|
Dlatego ja z nimi nie gadam
A bawić doskonale można się i 250tką: https://www.youtube.com/watch?v=eHqR4Q_766Q
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: Motocykle |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 11-05-2014 18:49 |
|
|
Goldasem 1200 z pneumatycznym zawieszeniem można jeżdzić jak się waży 60 kg i masz 170 cm wzrostu .
Prowadzi się to jak chiński skuterek ważący 50 kg ... ino nie można przechylać na postoju .
Sumarycznie jest 3724;-) |
|